Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6973950 kertaa)

Masa

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 181
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #4200 : 10.11.11 - klo:16:30 »
Jep,pitää käydä tuolla itsekin. Asun vielä Kuokkalassa niin matkakaan ei ole pitkä :)

Masa

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 181
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #4201 : 10.11.11 - klo:17:09 »
Näyttää kyllä sopusuhtaisemmalta tuolla lyhennetyllä helmalla mielestäni!

barcelona

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #4202 : 10.11.11 - klo:17:15 »
Jeps, lyhyemmällä helmalla ehdottomasti. Myös kolmenappisuus mieleeni enemmän ja tuosta leveydestä voisi huolettomasti nyppästä pois myös tuolta kainaloiden alta ja tehdä takkiin muotoa. Hihat tosiaan hiukan liian pitkät. Hartioista vaikea sanoa kun sinne pitäisi jättää tila myös puvun-/ irtotakille. Suosittelen pinkaisemaan viellä ompelijan juttusille ja hienosäätäkää viellä hiukan muutoksia, niin saat todella hyvän näköisen takin. Ei sillä etteikö jo noilla pikku muutoksilla toimisi hyvin.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #4203 : 13.11.11 - klo:16:27 »
Viime viikkoisesta kokoonpanosta nappasin myös kuvan trenssin kera hattu päässä, ihan tutkiakseni ruudulta käsin miten yhdistelmä toimii, unohtui se tänne lähettää:


Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #4204 : 13.11.11 - klo:17:45 »
Palailen tässä viikon mittaiselta internetz-tauolta. Tässä tämmöinen räpsäys viikolta (kuvanlaatu pissii, koska linkkaus tumblrista):

Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #4205 : 14.11.11 - klo:02:44 »
Jotain perjantailta.





Ja alta muutama kuva lisää.
« Viimeksi muokattu: 24.03.12 - klo:23:49 kirjoittanut ChuckBass »

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #4206 : 14.11.11 - klo:09:07 »
Ja alta muutama kuva lisää. Kuten myös muutama kuva Herrainpukimolta (harmittavasti vain muutama...)

Tulitko toisiin aatoksiin vai mikä on kun ei kuvat näy?
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

atas

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 526
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #4207 : 14.11.11 - klo:10:52 »
"alla muutama kuva lisää" viitannee Chuckin omiin suvuihin joihin on linkki

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #4208 : 14.11.11 - klo:11:02 »
Chuckilla takuutyylikästä settiä. Myöskin Herrainpukimon tilat näyttävät sangen tyylikkäiltä.

Täällä omat päivän pelleilyt:

http://somethingtoputon.tumblr.com/post/12783511431/tasta-vahan-parempi-maanantaiaamu-olisi-synti
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #4209 : 14.11.11 - klo:12:03 »
"alla muutama kuva lisää" viitannee Chuckin omiin suvuihin joihin on linkki

Kiitos, minä mitään siguja lue. Lisäksi tuo merkintä viestin muokkauksesta hämäsi.
« Viimeksi muokattu: 14.11.11 - klo:12:05 kirjoittanut TheodoreMaul »
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

haukka

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 537
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #4210 : 14.11.11 - klo:19:19 »
Olen täällä uusi kirjoittaja ja omaa tyyliäni kuvaisi ehkä parhaiten smart casual ja hieman epäformaali sellainen. Arvostan vaatteissa laatua ja mukavuutta. Mitään lempimerkkejä minulla ei ole. Pukua käytän nykyään aika harvoin, aikaisemmin enemmän. Aika usein käytän farkkuja jonka seurana on laadukas pikkutakki ja hyvät kengät. Olen enemmän italialaisten kuin klassisten englantilaisten kenkien ystävä. Monet englantilaiskengät ovat makuuni liian klohmoja. Italialaiset kengät vaan ovat minun mielestäni tyylikkäämpiä.
" how`s it for stains?"

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #4211 : 14.11.11 - klo:19:53 »
Monet englantilaiskengät ovat makuuni liian klohmoja. Italialaiset kengät vaan ovat minun mielestäni tyylikkäämpiä.

Tämä huutaa kuvia.
Kaikki villa tottelee rautaa.

haukka

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 537
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #4212 : 14.11.11 - klo:20:20 »
 Ei osaa vanha mies tänne kuvia linkittää, mutta tyylikkäitä loafereita ja joitakin nauhakenkiä löytyy mm. Sutor Mantellassin ja Guccin mallistoista.
" how`s it for stains?"

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #4213 : 14.11.11 - klo:21:06 »
Mjoo, kyllähän Italian keleihin ja sorattomille teille sopii ihan siedettävästi kengät, joita Suomen oloissa voisi käyttää lähinnä huhtikuusta elokuuhun sekä sisätiloissa. Italiassa muuratut ja blake/rapid-popot kestävät sentään jopa kuukausia tai harvaan pidettynä pari vuotta.

Chuckin kokonaisuus oli kyllä todella hieno, ja tuossa solmiokuvassa yllä on aivan mahtava sommitelma ja värit. Voisi olla jonkun laatuvalmistajan katalogista tuo kuva.
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

barcelona

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #4214 : 14.11.11 - klo:21:54 »
Olen enemmän italialaisten kuin klassisten englantilaisten kenkien ystävä. Monet englantilaiskengät ovat makuuni liian klohmoja. Italialaiset kengät vaan ovat minun mielestäni tyylikkäämpiä.

Osuit arkaan paikkaan tällä foorumilla :) Olen hiukan samoilla linjoilla vaikken Italialaistyyppisiä kenkiä käytäkkään. Oma stailini on hiukan klohmoa, joten englantilaiset toimivat ihan hyvin, brogueita lukuunottamatta. Laitappa jotain kuvia mitkä kenkämallit miellyttävät.