Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6973747 kertaa)

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2775 : 07.05.11 - klo:20:39 »
Tälläinen setti päällä tuli seikkailtua tänään. Hiusvaha näemmä pettänyt vähän päivän aikana.

Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

NK

  • Kisälli
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2776 : 07.05.11 - klo:20:54 »
Kiitos kommenteista! Totta tosiaan nyt kun mainitsit niin kyllähän tuo pitkältä näyttää. Pitääpä tarkastella johtuuko tuo vaan kuvasta/asennosta vai pitääkö käydä lyhennyttämässä. Muilta osilta ainakin päällä se tuntuu siltä että pienempi koko olisi jo liikaa. Kiitos paljon.

Mutta on pitänyt itsekkin hyväksyä se tosiasia, että opiskelijan kukkarolla ja rajallisella ajalla ei välttämättä löydä rekistä heti sellaista mitä vaatturilta. En ole kuitenkaan kiinnittänyt näihin asioihin/pukeutumiseen vielä reilua kuukautta pidempään huomiota. Joten se on aika uusi juttu minulle, että pukeutumisella voi pitää hauskaa ja näyttää vielä hyvältä. Täällä on hyvä oppia.

(Muokkaus: ei näytä muissa kuvissa hihan pituus ihan niin pitkältä, varmaan tuo käden koukistus tuo sen enemmän ryppyyn tuohon ranteen päälle)
-NK
« Viimeksi muokattu: 07.05.11 - klo:21:01 kirjoittanut NK »

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2777 : 08.05.11 - klo:09:43 »
NK:lle propsit punaisista chinoista! Odotan jo kärsimättömänä tilaamieni vastaavien saapumista.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

NK

  • Kisälli
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2778 : 08.05.11 - klo:11:43 »
NK:lle propsit punaisista chinoista! Odotan jo kärsimättömänä tilaamieni vastaavien saapumista.

Hehe, Mäkin sain noi vasta päivä sitten ja voin sanoa pienen varoittavan sanan jo nytten. Kun saat ne niin et todennäköisesti halua käyttää enää muita housuja :P Kaikki muut tuntuvat sen jälkeen vain laimeilta vaihtoehdolta.

Voisitteko antaa vinkkejä minkä värinen/kuvioinen taskuliina tuohon mun kokonaisuuteen kävisi parhaiten. Voisiko joku muu toimia tuota sinistä paremmin(varmasti voisi). Esimerkiksi punainen valkoisilla täplillä? Ehdotuksia.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2779 : 08.05.11 - klo:17:40 »
Se on jännä, että foorumilla punaiset chinot näyttävät herättävän innostusta, muotiahan ne olivat jo viime ja sitä edeltäneenä kesänä... Täällä tullaan siis hieman perässä.

Äitienpäivälounas ja kahvit näissä tunnelmissa, pellavaa ylhäällä ja alhaalla:


« Viimeksi muokattu: 25.03.12 - klo:14:15 kirjoittanut ChuckBass »

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2780 : 08.05.11 - klo:19:59 »
Se on jännä, että foorumilla punaiset chinot näyttävät herättävän innostusta, muotiahan ne olivat jo viime ja sitä edeltäneenä kesänä... Täällä tullaan siis hieman perässä.

Harmi, hommasin siis chinot väärään aikaan. Siis liian aikaisin, sillä mieluiten pysyn mahdollisimman kaukana - tässä tapauksessa mahdollisimman monen vuoden päässä - muodin tähdenlennoista.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2781 : 08.05.11 - klo:20:49 »
Wau mitkä kengät ChuckBassilla!

barcelona

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2782 : 08.05.11 - klo:21:35 »
Punaisia housuja en ainakaan viellä laittaisi jalkaa, katsotaan ensikesänä uudestaan jos mieleni muuttuu foorumia seuraillessa mutta täytyy sanoa että ehdottomasti piristävä ruiske harmaaseen peruspukeutumiseen. Tosiaan noita punaisi chinoja tullut viime vuosina aika lailla vastaan joka nurkalla mutta toisaalta sinisiä farkkuja noin miljoona kertaa enemmän, niihin ei vain kiinnitä huomiota.

atas

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 526
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2783 : 10.05.11 - klo:20:17 »
Hauska huomata kuinka perusväreistä poikkeavat housut kiinnittävät ihmisten huomion. Vappuna pukeuduin syvän okran värisiin Roderick Charlesin vakosamettihousuihin. Ruskeiden kenkien seuraksi ujutin syvän keltaiset sukat. Voitte arvata mistä vappulounaalla puhuttiin. Minusta tämä on vain hauskaa. Punaiset chinot ovat aina paikallaan, oli ne sitten muotia tai ei.

Plainwhitetee

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 369
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2784 : 10.05.11 - klo:21:10 »
Punaiset chinot kiinnostaa, vaikkakin ovat olleet muodissa (värinää). Mistä suosittelette punaisten chinojen hankkimista? Slimmit mielellään ja tuollaiset syvänpunaiset. CT:llä ei ole vyötäröäni (33), joten en uskalla tilata kokeilematta heiltä. Sori tredinkaappaus.
- Voi voi. Tämä kaikki on niin ohimenevää. (Paddington)

Stinson

  • Kisälli
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2785 : 10.05.11 - klo:21:26 »
Terve pojat,

Olen nyt kokeillut Imageshackin kautta ja Aijaa.comin kautta ladata kuvia sivulle, mutta se ei vaan ota onnistuakseen. Onko tähän olemassa jokin suurempien voimien takana oleva kuvanlatauskikka vai eivätkö taitoni vain riitä?


T: Barney Stinson

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2786 : 10.05.11 - klo:21:29 »
Lyhyesti:
Lataat kuvan joko imageshackiin tai minne ikinä. Sen jälkeen kuvan kohdalla napautat hiiren oikeaa painiketta ja valitset "kopioi kuvan osoite".

Sitten syötät sen tänne alla olevien tagien väliin.

(img)  (/img)

Ja pitäis toimia...

Edit. Ja korvaat sulkeet hakasuluilla (eli siis valitsemalla viestin kirjoituksessa kuvakkeen "lisää kuva")

Stinson

  • Kisälli
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2787 : 10.05.11 - klo:21:41 »
No kokeillaan uudestaan. Tein kyllä kuten sanoit, mutta kuvaa ei näkynyt esikatselussa. Kokeilen nyt sit laittaa, toivottavasti jotain näkyy?







Edit: Eipä näy ei? Missä vika? Jos vaikka lainaat mun viestiä ja katot, että onko tuo mennyt oikein?
Edit2: Noniin nyt toimii
« Viimeksi muokattu: 10.05.11 - klo:21:55 kirjoittanut Stinson »

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2788 : 10.05.11 - klo:21:46 »
^ luulen, että yhä edelleen kopioit sen osoitteen sieltä osoiteriviltä, et itse kuvasta. Osoite, mikä pitäisi kopioida tuohon tagien väliin on tällaista muotoa noissa kuvissasi:
"http://i4.aijaa.com.....jpg"

Johannes P

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2789 : 10.05.11 - klo:21:50 »
No kokeillaan uudestaan. Tein kyllä kuten sanoit, mutta kuvaa ei näkynyt esikatselussa. Kokeilen nyt sit laittaa, toivottavasti jotain näkyy?







Edit: Eipä näy ei? Missä vika? Jos vaikka lainaat mun viestiä ja katot, että onko tuo mennyt oikein?
Tuossa nuo kuvat näkyy. Voit "lainata" tätä viestiä ja siitä kopioida nuo linkit. Itse pukeutumisesta sanon sen verran, että itse ajaisin parran ja laittaisin paidan housuun. Omaan silmääni myös housujen sininen väri on liian kirkas, mutta minä olenkin tälläinen kalkkis. Muuten ihan asiallinen kokonaisuus ja solmukkeesta plussaa. Paita on myös todella mukavan näköinen arkipaita. Itsekkin olen ajatellut juuri tuollaista tai jopa vielä räikeämpää arkipaitaa. Luokkaa tämä:

« Viimeksi muokattu: 10.05.11 - klo:21:55 kirjoittanut John Galt »