Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6973730 kertaa)

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2475 : 16.03.11 - klo:20:54 »




Takki on navy ja paidassa on liilat pystyraidat jos ei tahdo näkyä. Ranteessa oma "PP Nautilukseni" - Seiko 5 automatic vuodelta 1983 (NOS).  :-)
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

JMasa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 912
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2476 : 16.03.11 - klo:21:00 »
Upeat nuo Lowndesit.

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2477 : 16.03.11 - klo:21:04 »
^Ovat itseasiassa AS Ramseyt. Kiitos kuitenkin.
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

Johannes P

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2478 : 16.03.11 - klo:22:09 »
Jos sitten itsekkin laitan oman kuvani tänne, kun tuli juuri solmukekkin foorumin kautta.
Tosin vaatteet päällä vain kuvaustilannetta varten, eli enempää en jaksanut miettiä mitä oli päällä (paitaa lukuunottamatta, jota olen tänään käyttänyt)

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2479 : 16.03.11 - klo:22:17 »
Johanneksella oikein hyvännäköinen neule ja solmuke! :D

Gafferin byysistä edelleen kateellinen + <3 ramseyt

mzr

  • Kisälli
  • Viestejä: 15
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2480 : 16.03.11 - klo:22:50 »
Gaffer jaksaa osua napakymppiin kerta toisensa jälkeen, hyvä hyvä!

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2481 : 16.03.11 - klo:23:08 »
Johannes P, hyvännäköinen solmuke, mutta itse kiristäisin solmua ehkä vielä hiukkasen kireämmälle.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2482 : 17.03.11 - klo:13:25 »
Tänään:





« Viimeksi muokattu: 25.03.12 - klo:16:14 kirjoittanut ChuckBass »

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2483 : 17.03.11 - klo:14:44 »
CB: Kolme osaa, raitaa ja istuu hyvin. Erinomaista. Kaikki raidat (sukat, paita, puku) ovat aika samankokoisia mutta ei tuo mielestäni häiritse.

Sitten mielipideosuus:
Ise en käyttäisi tuollaista kauluksen lävistintä. Takin kaulukset hieman leveitä mun makuun ja pipingin hienouksien ymmärtämiseen en ole päässyt.

Itse olen jotenkin mielessäni rajoittanut upslaakini vain kuviottomiin housuihin, mutta kyllä nuo raidoilla toimii, täytyykin harkita seuraavaan raidalliseen pukuuni.

Gaffer: täytyy sanoa että nyt kun olen pahemman kerran innostunut solmioista, solmion puute hieman häiritsee. Istuvuus on kyllä kunnossa ja kenkien kiilto erinomainen. Ja söpö kamera.
Great minds think alike - fools never differ.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2484 : 17.03.11 - klo:15:15 »
Sitten mielipideosuus:
Ise en käyttäisi tuollaista kauluksen lävistintä. Takin kaulukset hieman leveitä mun makuun ja pipingin hienouksien ymmärtämiseen en ole päässyt.

Näyttää vähän siltä kuin makkarakoneesta tulisi makkaran asemesta solmiota.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2485 : 17.03.11 - klo:15:29 »
Detaljipläjäys, muutoin ei juuri raportoitavaa (kokoinaisuus: mokkachukkat, keltaiset sukat, farkut taittein, ruskea neule, siniraitainen paita ja sininen neulesolmio).

Kaikki villa tottelee rautaa.

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2486 : 17.03.11 - klo:16:06 »
Gaffer: täytyy sanoa että nyt kun olen pahemman kerran innostunut solmioista, solmion puute hieman häiritsee. Istuvuus on kyllä kunnossa ja kenkien kiilto erinomainen. Ja söpö kamera.

Olen ihan samaa mieltä siitä, että solmio nostaisi kokonaisuutta, mutta nykyisessä työympäristössä viihdyn jopa paremmin ilman, enemmän tai vähemmän smart casual -linjaa noudattaen (johon toki solmiokin mahtuisi). Toisaalta, ei siitä kovin pitkä aika ole kun käytin harmaata villasolmiota melkein saman asun kanssa. (silloin ei varmaan ollut treenipäivää eikä näin myöskään kameraa mukana.)
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2487 : 17.03.11 - klo:16:11 »
Gaffer: täytyy sanoa että nyt kun olen pahemman kerran innostunut solmioista, solmion puute hieman häiritsee. Istuvuus on kyllä kunnossa ja kenkien kiilto erinomainen. Ja söpö kamera.
Olen ihan samaa mieltä siitä, että solmio nostaisi kokonaisuutta, mutta nykyisessä työympäristössä viihdyn jopa paremmin ilman, enemmän tai vähemmän smart casual -linjaa noudattaen (johon toki solmiokin mahtuisi).

Olisiko joku neule sitten vaihtoehto?
Itse kun olen alkanut vähän hylkiä pelkkää kauluspaitaa ja siihen useimmiten kaipaa jotain neuletta, seuraava askel on varmaan sitten neule ja (neule)solmio... Jotenkin pelkkä kauluspaita alkanut näyttää alastomalta.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2488 : 17.03.11 - klo:16:29 »
Gaffer: täytyy sanoa että nyt kun olen pahemman kerran innostunut solmioista, solmion puute hieman häiritsee. Istuvuus on kyllä kunnossa ja kenkien kiilto erinomainen. Ja söpö kamera.
Olen ihan samaa mieltä siitä, että solmio nostaisi kokonaisuutta, mutta nykyisessä työympäristössä viihdyn jopa paremmin ilman, enemmän tai vähemmän smart casual -linjaa noudattaen (johon toki solmiokin mahtuisi).

Olisiko joku neule sitten vaihtoehto?
Itse kun olen alkanut vähän hylkiä pelkkää kauluspaitaa ja siihen useimmiten kaipaa jotain neuletta, seuraava askel on varmaan sitten neule ja (neule)solmio... Jotenkin pelkkä kauluspaita alkanut näyttää alastomalta.

Välillä meneekin neuleen kanssa, välillä irtotakin, ja joskus neule+irtotakki, aina kauluspaita alla.
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

Dandylion

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 210
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #2489 : 17.03.11 - klo:16:44 »
Omasta mielestäni kaulusneula tuo juuri sopivaa särmää tuohon CB:n settiin. Muuten kokonaisuus voisi olla aika tylsänpuoleinen, tai vähintäänkin konservatiivinen.

Ilmoittaudun kaulusneulafaniksi.