Hyvännäköinen päällystakki. Takki&housut-kombo on sellainen irtotakki/housut yhdistelmä, mitä en itse osaisi laittaa päälleni, kantajallaan se on kuitenkin tässä tapauksessa toimiva. Jotenkin se ehkä hieman kuiskailee, että pientä väriä pitäisi saada johonkin kohtaan.
Kiitos kommentista. Kaulaliinaan olisin laittanut väriä jos olisi sopivaa löytynyt, en käytä mitenkään liikoja värejä kyllä muutenkaan. Harmaalle miehelle harmaata värimaailmaa.
Tuukka: Kiva nähdä solmiota taas, tuosta irtotakista olisi kiva saada lähempää kuva millainen kuvio siinä on :). Päällystakki on varmaan CT:n?
Kiitokset kommentista. Nähtävästi foorumin aivopesy alkaa tuottaa tulosta, olen alkanut käyttää solmiota joka päivä sen jälkeen kun sain kokoelmani päivityslähetyksen Malfordilta viime perjantaina. Loistokamaa kuten tuo kuvassa oleva Purdeyn villasolmio. No, ettei mene liian kommentteja vastaanottavaiseksi laitoin mustan puvun töihin päälle tänään.
Päällystakki on Cording'sin, se on mielestäni hieman liian napakaksi pienennetty, pienennytin sen siis liikkeessä ostettaessa, ja lähettivät postissa. Tai sitten pehvani on kasvanut.
Takin kangas on tätä:

(Houndstooth tweediä Ardalanishilta)
Jussi: erinomaista istuvuutta. Housut ovat minun makuuni hieman lyhyet, mutta se on oma juttuni. Mikä tuo paita on merkkiään? Siinä on kyllä hyvä napakkuus, mutta hihat näyttävät myös hieman lyhyehköiltä (jos eivät olisi "kiinni" kauluspaidan mansetissa, veikkaanpa niiden karkaavan.)
ttuomine: tuohon vielä hattu ja hanskat sekä hieman vaaleammat kengät, niin olisi loistava kokonaisuus. Sukat ehkä voisivat olla hieman ilmekkäämmät? Koulusi lienee jossain maaseudun puolella Englannissa?