Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6969857 kertaa)

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17865 : 03.10.14 - klo:23:10 »
Useampikin foorumiitti on ilmeisesti käynyt jollakin ivymanin pitämällä valokuvauskurssilla.
Suositellaan täysraittiutta.

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17866 : 03.10.14 - klo:23:11 »
^^Siinä sanottiin että kesästä eteenpäin. Eipä toi vihreä neule hirveän raffilta vaikuta. Hyviä settejä!

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17867 : 03.10.14 - klo:23:15 »
Täällä mitään tekstejä lueta.

johnhelmet

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17868 : 03.10.14 - klo:23:27 »
Cheers !

Joo, kyllä mä komppaan molempien neule+avokkaat kommentteja. Toi tais olla alkukesästä napattu, jolloin oli välillä vähä vilposta. Siihen aikaan mun mielestä ihan soveliasta vielä. Tosin jengillä näkyy niitä vieläkin jalassa josta nyt on järkikin aika kaukana, sen rajan vois vetää aika reippaasti ennen ensipakkasia...

Kiitti, Chukkat on Meerminin Snuffit. Toi on aika lähellä sitä oikeeta sävyä omasta mielestä, ainakin mun popoissa

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17869 : 04.10.14 - klo:01:15 »
Kovaa kamaa, mutta sama tuomio kuin wörlingille. Syksyllä raffien vaatteiden kanssa, varsinkin neuleen kanssa, jotkut weejunit ilman sukkia näyttää todella pelleltä. Nää tällaiset yliyrittämiset ei vaan toimi.
Nehän oli kesältä.

Hyvää settiä kaikilla. Tuc:n farkkuja en itse sulata, mutta muuten toimii.

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17870 : 04.10.14 - klo:10:45 »
Ite en kyllä tykkää tucin kokonaisuuksista. Paita vaihtoon, kaulukset ovat avuttomat. Asusteiden yhdistely ehkä teknisesti ok, mutta ei vaan noin kirkkaat värit osu. En lähtökohtaisesti ole farkkuja vastaan tuon tyyppisissä seteissä, mutta tuossa oikein mikään ei sido mitään osia yhteen, säännöistä viis. Lopputulos hajanainen ja aika mitäänsanomaton.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17871 : 04.10.14 - klo:12:19 »
Koska uudet dessut.



Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17872 : 04.10.14 - klo:12:58 »
Mul menee vähän ohi farkut ja 3-osasen pellavapuvun yläosa, varsinkin kun denim on tummaa ja materiaalit antaa niin eri fiilikset. Setit hengeltään hyvin tucmaista meininkiä. Mun mielestä chinoilla rentousakselilla oltais samaa tasoa kuin nyt, mutta natsais yhteen paremmin imo. Asustepuoli a-ok.

Helmetillä ja Lh:lla hyvää menoa, chukka vaan on maailman paras kenkä, ei pääse mihinkään.

E: Ite en koskaan käytä vetoketjua tossa New Lookin kenttätakissa, vaan napeilla mennään ja niistä alin aina auki, toiseksi alinkin suht usein jos alla paksumpi neule tai sweatti.
« Viimeksi muokattu: 04.10.14 - klo:15:55 kirjoittanut Suavo »
Larppaus sallittu

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17873 : 04.10.14 - klo:13:10 »
^^ Dessut on vielä liian särmän näköiset muuten täydellisen nuhjuiseen settiin. Armotonta sisäänajoa vaan. :D

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17874 : 04.10.14 - klo:13:48 »
^kumppani just eilen totesi, että noita saa olla sit putsaamassa ja huoltamassa kun ovat vaaleata mokkaa.

Meinasi hieman naurattaa.

vililikku

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 574
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17875 : 04.10.14 - klo:23:33 »
E: Ite en koskaan käytä vetoketjua tossa New Lookin kenttätakissa, vaan napeilla mennään ja niistä alin aina auki, toiseksi alinkin suht usein jos alla paksumpi neule tai sweatti.

Tämä. Vetoketjulla ei tee mitään, rajoittaa vaan kohtuuttomasti liikkuvuutta. Mutta ei takin leikkaus missään nimessä täydellinen ole, käsien liikkuvuus on aika huono, mutta ehdottomasti hintansa väärtti ja käytän mielelläni.

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17876 : 05.10.14 - klo:11:01 »
Kiitos paljon palautteesta, tässä vähän taustoja, miksi mitäkin tehtiin: oon tehnyt tuon kolmiosaisen puvun housujen kanssa aika rajua kulutuskestävyyskokeilua ja olen saanut ne remppa- ja roudaushommissa vähän vaalenemaan, joten eivät enää mätsää enää niin hyvin yläosan kanssa kuin pitäisi. Plus ne on vilpoiset, enkä suostu vielä veijoilemaan tässä vaiheessa vuotta. Chinoja olen yrittänyt etsiä jo jonkun aikaa, mutta en ole löytänyt kohtuuhintaisia riittävän laadukkaita, jotka lisäksi istuisivat minulle. Onneksi Jussi on korjaamassa tätä ongelmaa.

Minulla oli photoshoottia varten valittu jo toinen paita, mutta asustedesigneri oli sitä mieltä, että vaaleansininen pellavapaita ei tekstuuriltaan istu asusteiden kanssa, joten otettiin sitten tuo paksumpi oxford.

Sukat tuli valittua ihan väärin aamulla, kun lähdin muihin hommiin kuudelta enkä unenpöpperössä tajunnut, että samana päivänä pitäisi vetää photoshoottia. Lopputulos näkyy tässä (josta selviää myös se, että ei nuo farkut nyt kaikessa valaistuksessa _ihan_ metsään mene tekstuurinsa kannalta).

Sinänsä positiivista, että kritiikki on kohdistunut pääosin farkkuihin, jotka ovat tuossa setissä ainoa asia, jotka ei oo meidän omaa tuotantoa. Farkut Lee Riders, eurolla kirppikseltä. Liivin sijaan minulla oli alun perin päällä slipoveri, jonka Tuomas suositteli polttamaan, joten pistettiin liivi kun oli kylmä.


http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17877 : 05.10.14 - klo:12:30 »
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

puu

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1152
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17878 : 05.10.14 - klo:13:15 »
^
Hieno takki


Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17879 : 06.10.14 - klo:01:28 »
Selasin kameran korttia ja pakko laittaa re-postina tilannekuva viime keskiviikon setistä  :D