Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6977201 kertaa)

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16410 : 24.11.13 - klo:14:36 »

Tämmöstä tänä iltana, ja aika usein muutenkin tähän vuodenaikaan.
Asu ja vuodenaika täydentävät toisiaan.  Hienoa!

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16411 : 24.11.13 - klo:22:46 »
^Kiitos vastauksesta.  Täytyypä poiketa ensiviikolla Saumassa.   Flanellipukua tekisi mieli ja sieltähän se löytyisi.  Lisänä se etu, että vaatturinliikkeen tekemä pukuhttp://www.keikari.com/foorumi/Themes/default/images/bbc/img.gif, mitta tai räätäli, on tosiaan istuttava kunnolla.  Sauma on vielä niin mukavasti "matkan varrella".

Flanelli tietenkin rypistyy, kuten totesit, mutta eikös se aika mukavasti myös palaa kuosiinsa pienellä vaivannäöllä. 

Bigbrandoutletista löytyy imo aika asiallisen näköstä Tombolinin flanellipukua. Jos mulla ois minkäänlaista käyttöä tollaselle puvulle ni oisin poistanu ajat sitte.

Larppaus sallittu

JMasa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 912
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16412 : 25.11.13 - klo:00:51 »


Tämmöstä tänä iltana, ja aika usein muutenkin tähän vuodenaikaan.

10/10

Upeaa!



Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16413 : 25.11.13 - klo:15:49 »
^Kiitos vastauksesta.  Täytyypä poiketa ensiviikolla Saumassa.   Flanellipukua tekisi mieli ja sieltähän se löytyisi.  Lisänä se etu, että vaatturinliikkeen tekemä pukuhttp://www.keikari.com/foorumi/Themes/default/images/bbc/img.gif, mitta tai räätäli, on tosiaan istuttava kunnolla.  Sauma on vielä niin mukavasti "matkan varrella".

Flanelli tietenkin rypistyy, kuten totesit, mutta eikös se aika mukavasti myös palaa kuosiinsa pienellä vaivannäöllä. 

Bigbrandoutletista löytyy imo aika asiallisen näköstä Tombolinin flanellipukua. Jos mulla ois minkäänlaista käyttöä tollaselle puvulle ni oisin poistanu ajat sitte.



Vari on suhteellisen hankala ilman minkaanlaista rusketusta naamassa.
Great minds think alike - fools never differ.

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16414 : 25.11.13 - klo:16:45 »
^ Kuva kusettanee yhtä paljon kuin oman De Petrillon puvun kanss joten ongelmaa ei pitäis olla. Esim tää on luonnossa todella tummansininen.

Larppaus sallittu

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16415 : 25.11.13 - klo:17:44 »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16416 : 25.11.13 - klo:19:08 »
Laatua kuten on totuttu näkemään. Farkku- ja eritoten lonkkarisestit kuitenkin toistavat sun kuvissa itseään eli jotain erilaista olisi kiva nähdä. Jätä vaikka farkut viikoksi kaappiin ja lonkkarit samoin. Olen sanonut ennenkin että olet löytänyt tyylisi mutta pukeutumisesti on jämähtänyt paikoilleen.

Matto muistuttaa Detroit Metropolitan Wayne Countyn tuloaulan segregaatioajan kokolattiamattoa. Siitä plussaa.
« Viimeksi muokattu: 25.11.13 - klo:19:12 kirjoittanut konda »

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16417 : 25.11.13 - klo:19:13 »
No näitä farkkuja ei oo postattu koskaan, ja lonkkarit vissii elokuussa viimeks. Seki taitaa olla ainoa lonkkaripoast.

En mä tiedä mitä mä sulle keksisin. Sano sinä.

« Viimeksi muokattu: 25.11.13 - klo:19:16 kirjoittanut Lh »

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16418 : 25.11.13 - klo:19:14 »
^Kiitos vastauksesta.  Täytyypä poiketa ensiviikolla Saumassa.   Flanellipukua tekisi mieli ja sieltähän se löytyisi.  Lisänä se etu, että vaatturinliikkeen tekemä pukuhttp://www.keikari.com/foorumi/Themes/default/images/bbc/img.gif, mitta tai räätäli, on tosiaan istuttava kunnolla.  Sauma on vielä niin mukavasti "matkan varrella".

Flanelli tietenkin rypistyy, kuten totesit, mutta eikös se aika mukavasti myös palaa kuosiinsa pienellä vaivannäöllä. 

Bigbrandoutletista löytyy imo aika asiallisen näköstä Tombolinin flanellipukua. Jos mulla ois minkäänlaista käyttöä tollaselle puvulle ni oisin poistanu ajat sitte.



Vari on suhteellisen hankala ilman minkaanlaista rusketusta naamassa.

Minä en miettisi vaatteita liian pitkälle ihon värin kanssa sävytettäväksi, vaan hankkisin sitä mikä miellyttää. Puku Tombolinin sivuilla vain 240 euroa.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16419 : 25.11.13 - klo:19:27 »
Laatua kuten on totuttu näkemään. Farkku- ja eritoten lonkkarisestit kuitenkin toistavat sun kuvissa itseään eli jotain erilaista olisi kiva nähdä. Jätä vaikka farkut viikoksi kaappiin ja lonkkarit samoin. Olen sanonut ennenkin että olet löytänyt tyylisi mutta pukeutumisesti on jämähtänyt paikoilleen.



Edit. Että turha kai sitä toimivaa on vaihtaa. Noin yleisesti.
« Viimeksi muokattu: 25.11.13 - klo:19:28 kirjoittanut ChuckBass »

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16420 : 25.11.13 - klo:19:38 »
Täytyy myös todeta, että ihan tyytyväisenä jämähdän sivuun kymmenistä MTO-odysseioista ja kamelinvarvashousuista.

Oon ihan tyytyväinen nykytilanteeseen, mutta osasyynä jämähtyneisyyteen on finanssit. Ei nyt oo syytä inspiroitua kamalasti mistään, kun ei riitä pino.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16421 : 25.11.13 - klo:20:08 »
No näitä farkkuja ei oo postattu koskaan, ja lonkkarit vissii elokuussa viimeks. Seki taitaa olla ainoa lonkkaripoast.

En mä tiedä mitä mä sulle keksisin. Sano sinä.



No lonkkari tai country brogue jne jne. Joka tapauksessa. Heitä joku farkuton irtotakkisetti tai vaikka jopa pukua ja skragaa kehiin. Jätä myös BD:t veke. Ihan vaikka harmaat flanut ja klubari jos ei muuta. Tollasta olis kiva nähdä jos toivetta saa esittää. Tietty jos se ei ole sun juttu niin sitten se ei ole sun juttu.

^^ Ei tietenkään. Sitä voi myös pukeutua samanlaiseen pukuun kuin Obama joka päivä ja vaihtaa ehkä vain skragaa. Kun se toimii niin turha nähdä vaivaa mihinkään muuhun.
« Viimeksi muokattu: 25.11.13 - klo:20:15 kirjoittanut konda »

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16422 : 25.11.13 - klo:20:11 »

Minä en miettisi vaatteita liian pitkälle ihon värin kanssa sävytettäväksi, vaan hankkisin sitä mikä miellyttää. Puku Tombolinin sivuilla vain 240 euroa.
Näin on.  Mikäli tässä vielä alkaa miettimään pärstän väriä niin siihenhän se kaatuu.  Onneksi tuossa linkittämässäsi puvussa ei ollut minun kokoja ja toisekseen... takin selässä olevat kaksi halkiota eivät istu minun kroppaan.  Läppä nousee humoristisesti joten olen päätynyt joko yhteen halkioon tai ei lainkaan.  Toki kaapissa on ainakin kaksi tummaa pukua, molemmissa kaksi halkiota.  Saumaan... ainakin neuvottelemaan.

edit: korjaan, toisessa on tosiaan kaksi halkiota, mutta toisessa, villakankaisessa ei ainuttakaan.  Ilmankos se helpommin eksyy päälle.
« Viimeksi muokattu: 25.11.13 - klo:20:15 kirjoittanut Don Pedro »

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16423 : 25.11.13 - klo:20:40 »
^^ei oo juuri ollu sopivia tilaisuuksia. Ja ku on ollukki, nii menny enemmän rönölaidalla.

Flanellit voisin pistää myyntiin. Mul ei oikeen oo ku pukupaidat non-bd.

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16424 : 25.11.13 - klo:21:02 »
Konda vois puolestaan laittaa jonkun kovan barska + broguet + raakafarkut setin.