Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6977448 kertaa)

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16275 : 22.10.13 - klo:22:41 »
Minä olen 49 vuotias ja vuosi vuodelta kovemmassa kunnossa, six-pack mahalla ja leveillä hartioilla. Rasvaprosentti oli viimeisessä mittauksessa 18 ja risat.

Palataan asiaan kahdenkymmenen kilon vuoden jälkeen ja katsotaan vieläkö olet samaa mieltä. (Slimmit vaatteet kuuluu lastenosastolle, eivät miestenvaatteisiin.)

Eikö tolla yo. kunnolla ja rasvaprosentilla voisi olettaa että "generous fit" vaatteet on hieman väljiä? Vai oletko ruumiinrakenteeltasi enemmän mallia Swarzenegger?

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Katutyylin mitä tänään on päälläsi -ketju
« Vastaus #16276 : 23.10.13 - klo:17:23 »
Kopsaanpa minäkin tänne.

Eilisen, vähän kivemman syysillan ulkoiluvetimet:





Paitasillani en ollut joten Hackettin paisleystä näkyi vain kaulukset ja hihansuuta.

Ernst, Max Ernst

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 689
  • The Hat Makes the Man
    • Profiili
Vs: Katutyylin mitä tänään on päälläsi -ketju
« Vastaus #16277 : 23.10.13 - klo:17:38 »
^ Melko koreaa.

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16278 : 24.10.13 - klo:19:44 »

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16279 : 24.10.13 - klo:21:12 »
Eikö tolla yo. kunnolla ja rasvaprosentilla voisi olettaa että "generous fit" vaatteet on hieman väljiä? Vai oletko ruumiinrakenteeltasi enemmän mallia Swarzenegger?

Regular fit on meikäläiselle ihan tarpeeksi slimmi.

Laskeskelin tuossa että olen ollut saman kuntosalin jäsenenä nyt vajaa kahdeksan vuotta ja homma on muodostunut semmoiseksi rutiiniksi että tulee vieroitusoireita jos ei pariin päivään pääse hikoamaan. Historia tuolla innostuksella on semmoinen että olin kärsinyt pitkään ilkeistä selkävaivoista ja särkylääkkeitä kului kourakaupalla. Joku sitten vihjaisi että ongelmana on todennäköisesti huono lihaskunto eli keskivartalon lihakset eivät tue selkää suunnitellulla tavalla. Muistaakseni semmoinen reilu puoli vuotta ohjattua harjoittelua riitti virpomaan selkäkivut pois ja muutenkin olo muuttui niin paljon paremmalta että sali vei mennessään. Enkä ole katunut.

Swarzeneggerin ruumiinrakennetta minulla ei ole koska en bodaa vaan pyrin pitämään lihaskunnon kohtuullisena ja painon kurissa. Ennemmin tätä ruhoa voisi pitää jääkiekkoilija/jenkkifutari/painija-mallina eli ennemmin tynnyri kuin tiimalasivartalo. Massaa ja ulottuvuutta on kohtuullisen rajoissa mutta ei läskiä.

Kaksi-kolmekymppisenä olin hyvin hontelo veikko, silloin urheiluharrastus oli pyöräilyn, suunnistuksen ja salibandyn kaltaista kestävyyslajia, sen jälkeen notkahdus konttorirottana/sohvaperinana ja sitten keski-iän koittaessa siirryttiin tuolle salipuolelle. Aika aikaa kutakin.

Ikä tekee tehtävänsä ja on oikeastaan aika jännä seurata minkälaisia muutoksia fysiikkaan tulee vuosien vieriessä. Siitä ei vaan tosiaan pääse mihinkään että eri ikäkausina tuo fyysinen habitus on erilainen, näillä vuosirenkailla jo geeneihin kirjattu aineenvaihdunnan hidastuminen aiheuttaa omanlaiset muutokset elimistön toimintaan. Aika monella tämän ikäisellä se yhdistettynä stressin sekoittamaan hormoonitasapainoon, liikkumattomuuteen ja ruokavalioon kasaa kiloja huomaamatta oikein reippaasti mutta kyllä tuo vartalo hakee itse kullakin sen tynnyrin mallin vaikka kuinka treenaa. Eikä siinä mitään, näin on homma tarkoitettukin tapahtuvan.

Tuntuu vaan joillain sattuvan hermoon kun kertoo että ei se pitti-slimmi ihannevartalo mikään ikuinen ole ja se mikä näyttää kaksikymppisen päällä hyvältä ei välttämättä näytä viisikymppisen päällä hyvältä.
« Viimeksi muokattu: 24.10.13 - klo:21:28 kirjoittanut salaryman »
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16280 : 24.10.13 - klo:22:19 »
Spoo

[spoiler][/spoiler]

Vox

[spoiler][/spoiler]

Jos näiden kahden - korjatkaa jos olen väärässä - aikuisen miehen fitit jonkun mielestä tosta löysentämällä paranee niin huomenna optikolle. Eikä ole pittislimmiä vaan tailored fit.
Larppaus sallittu

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16281 : 25.10.13 - klo:10:56 »
Minua pitää korjata, jos olen väärässä, mutta muistini mukaan nimimerkki Vox suosii tuhdimpia kankaita. Tämän vuoksi housujen lahje ei hänellä rypyty niin kuin Spoon kuvassa. Löysentämällä ei kumpikaan paranisi.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16282 : 25.10.13 - klo:11:30 »
^Jep. Peacoat 36 unssin kashmirista taitaa olla se ultimaattinen esimerkki.

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16283 : 25.10.13 - klo:22:09 »
salarymanin viestissä tuossa vähän aikaisemmin puhuu aikuisen kypsä viisaus. Innostaa minuakin puntille!
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16284 : 26.10.13 - klo:13:42 »
Tänään rouheisiin juhliin. Puku, taskuliina yms. saivat jäädä kaappiin.



Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16285 : 26.10.13 - klo:13:54 »
Käsi pois takin taskusta!  Muuten oolrait ja ookei.
Paita, kraka, takki, kamera ja kengät ovat kunnossa.  Farkut...no joo.  :)  Kyllä ne tuohon väliin sopivat, mutta on pakko myöntää, että eivät farkut ole juhlahousut.  Toisaalta; keli on ulkona sellainen, että tekisi mieli vetää haalarit päälle.

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16286 : 26.10.13 - klo:14:32 »
Farkut eivät olisi omakaan valintani tuohon sinisen takin kaveriksi. Ehkä vaaleat kyllä. Ennemmin sammarit, tweedit, raskaat chinot tai mitä näitä vaihtoehtoja nyt on. Pidä käsi takin taskussa, pidemmän päälle antaa takkiin mukavan rönöistä asennetta ja old money -tunnelmaa. Ei sovi kaikkien tyyliin, mutta teikäläiselle kyllä.

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16287 : 26.10.13 - klo:18:59 »
Partasudin housut voisivat olla hieman slimmimmät. Nyt antaa semi college-vibat.

Ne ovat aavistuksen leveät makuuni, mutta pystyn elämään niiden kanssa. Ovat ainakin mukavat.

moonshine

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 563
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16288 : 26.10.13 - klo:19:49 »
Farkut eivät olisi omakaan valintani tuohon sinisen takin kaveriksi. Ehkä vaaleat kyllä. Ennemmin sammarit, tweedit, raskaat chinot tai mitä näitä vaihtoehtoja nyt on. Pidä käsi takin taskussa, pidemmän päälle antaa takkiin mukavan rönöistä asennetta ja old money -tunnelmaa. Ei sovi kaikkien tyyliin, mutta teikäläiselle kyllä.

Samaa mieltä. Tosin ei farkutkaan paha valinta, mutta vaihtamalla paranisi.

Luultavasti paranisi myös heivaamalla skraga; pelittää ihan ok, muttei kyllä nosta settiä seuraavalle tasolle.

potheb

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 144
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16289 : 26.10.13 - klo:20:09 »
Mäkin kaipaisin chinoja Tommille kontrastin vuoksi, mutta silti tosi hyvä setti. Takin kangas näyttää hyvältä, onko itse teettämäsi vai mikä?
« Viimeksi muokattu: 26.10.13 - klo:21:51 kirjoittanut potheb »