Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6973751 kertaa)

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16260 : 21.10.13 - klo:21:08 »
^Ihan kivasti pahoinpidellyt, mutta täytyy vaan todeta ettei musta oo kengissä usein kovin inspiroiva väri.

Mistä Strela?

MrMan

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 636
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16261 : 21.10.13 - klo:21:10 »
...
« Viimeksi muokattu: 02.11.13 - klo:17:29 kirjoittanut MrMan »

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16262 : 21.10.13 - klo:21:33 »
Sinua taitaa tuo vuosien vääjäämätön vieriminen pelottaa?

Turha pelätä, sinustakin tulee vääjäämättä aikuinen, huomenna jo bongaat ensimmäiset harmaat hiukset ohimoiltasi.

Homma nyt vaan on sillä tavalla että viimeistään tuossa kolmen neljänkympin välillä ruumiinrakenne muuttuu hissukseen ihan joksikin muuksi kuin mitä se oli kaksikymppisenä. Sinullakin. Eikä tällä asialla ole yhtään mitään tekemistä ylipainon tai fyysisen kunnon ylläpitämisen laiminlyömisen kanssa. Vaikka kuinka helvetisti treenaisit ja pitäisit itsesi nälässä niin et voi olla se sama kukkakeppi mikä olet nyt. Se on vaan tätä normaalia elämän eteenpäin menemistä eikä sitä vastaan kannata tapella ja kiukutella koska se on ihan turhaa.

Moikka! Mä olen 38-vuotias ja vuosi vuodelta kovemmassa kunnossa, pienemmällä mahalla ja leveemmillä harteilla. Mutta sitten huomasin, että vastaan tumppidoll... eikun salarymanin viestiin tässä ja päätin, että antaa olla. Ei kuulemma ole tuo herra koskaan väärässä tai ainakaan avoin toisten ajatuksille. Kiittimoi! :)

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16263 : 21.10.13 - klo:21:59 »
Vaatteet vartalon ja iän mukaan. Joskus 50-luvulla (?) ja sitä ennen teini-ikäisetkin puettiin/pukeutuivat kuin pikku aikuiset. Mutta ei enää.
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16264 : 21.10.13 - klo:22:13 »
^Ihan kivasti pahoinpidellyt, mutta täytyy vaan todeta ettei musta oo kengissä usein kovin inspiroiva väri.

Mistä Strela?

'Bay, Venäjältä saapui. Kengät eivät ole kovin fotogeeniset mutta itse pidän jostain syystä näistä kovin, varsinkin kipparitakin seurana. Mukavat jalassa, lesti on asiallinen ja kärjet ottavat luonnostaan komean kiillon.
« Viimeksi muokattu: 21.10.13 - klo:22:17 kirjoittanut Quijote »

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16265 : 22.10.13 - klo:03:09 »
^paljonko maksoit?

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16266 : 22.10.13 - klo:09:34 »
360 tuli loppupeleissä maksamaan.

Ernst, Max Ernst

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 689
  • The Hat Makes the Man
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16267 : 22.10.13 - klo:10:43 »

^ Ei pölhömmät. Mitkä ja mistä? Mihin hintaan? Voisin hyvin ajatella itsellenikin, mullakin on leveitä lahkeita riittävästi...

P.S. Komppaan kyllä Salarymaniakin siinä, että varttuneisuus tuo "rakenteellista uskottavuutta" melko vääjäämättä useimmille; itsellekin, maratonharrastuksesta huolimatta. Mutta "varttuneisuus" alkaakin vasta viisikymppisenä: neljäkymppiset ovat vielä, kuten konda totesi, teinejä.
« Viimeksi muokattu: 22.10.13 - klo:10:50 kirjoittanut Ernst, Max Ernst »

Jaguar

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 346
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16268 : 22.10.13 - klo:13:54 »
Rakenteellista uskottavuutta. Konsulttislangi on huvittavaa.

Tauno

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 329
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16269 : 22.10.13 - klo:17:24 »
Detaljeja. Alla varsin pahoinpidellyt Parabootit ja ranteessa uusi kello.


Hyvä meno, arvostan!

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16270 : 22.10.13 - klo:19:24 »
Musta on erittäin hyvä väri kengissä. Tarvitsen lisää mustia kenkiä leveiden lahkeideni päätteiksi.


 
Musta on hieno väri jalkineissa ja sopii useinpiin asuihin.  Kuten nyt tuossa noihin sinisiin housuihin.  Tyylikästä. 

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16271 : 22.10.13 - klo:20:28 »
Sinua taitaa tuo vuosien vääjäämätön vieriminen pelottaa?

Turha pelätä, sinustakin tulee vääjäämättä aikuinen, huomenna jo bongaat ensimmäiset harmaat hiukset ohimoiltasi.

Homma nyt vaan on sillä tavalla että viimeistään tuossa kolmen neljänkympin välillä ruumiinrakenne muuttuu hissukseen ihan joksikin muuksi kuin mitä se oli kaksikymppisenä. Sinullakin. Eikä tällä asialla ole yhtään mitään tekemistä ylipainon tai fyysisen kunnon ylläpitämisen laiminlyömisen kanssa. Vaikka kuinka helvetisti treenaisit ja pitäisit itsesi nälässä niin et voi olla se sama kukkakeppi mikä olet nyt. Se on vaan tätä normaalia elämän eteenpäin menemistä eikä sitä vastaan kannata tapella ja kiukutella koska se on ihan turhaa.

Moikka! Mä olen 38-vuotias ja vuosi vuodelta kovemmassa kunnossa, pienemmällä mahalla ja leveemmillä harteilla. Mutta sitten huomasin, että vastaan tumppidoll... eikun salarymanin viestiin tässä ja päätin, että antaa olla. Ei kuulemma ole tuo herra koskaan väärässä tai ainakaan avoin toisten ajatuksille. Kiittimoi! :)

Sou? Minä olen 49 vuotias ja vuosi vuodelta kovemmassa kunnossa, six-pack mahalla ja leveillä hartioilla. Rasvaprosentti oli viimeisessä mittauksessa 18 ja risat. Mutta en todellakaan muistuta ruumiinrakenteeltani sitä mitä olin vuonna 1984. Sen aikaisella vartalolla pillilahkeet olisivat menneet mutta nykyisellä ne näyttäisivät ainoastaan naurettavilta.

Ja mitä vittuiluusi tulee niin olen kyllä avoin järkeville ajatuksille. Vittuiluun suhtaudun vain ja ainoastaan vittuiluna. Lyön vastapallon jos koen sen huvittavana.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16272 : 22.10.13 - klo:21:42 »
Kaikki muistaa liinurin lihaskuvat?

Core vs Salaryman

Antakaa palaa.

MrMan

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 636
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16273 : 22.10.13 - klo:21:57 »
...
« Viimeksi muokattu: 02.11.13 - klo:17:28 kirjoittanut MrMan »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16274 : 22.10.13 - klo:22:32 »