Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6976388 kertaa)

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #13095 : 10.12.12 - klo:13:18 »
^^ Minä puolestani annan ison plussan kauniisti taipuvista kauluksista - kunhan ne ovat suurin piirtein symmetriset. Kovat kaulusluut vain tappaisivat tuon ilmiön.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #13096 : 10.12.12 - klo:13:21 »
Taunon kokonaisuus lähenee jo orgasmia. Oligarkilla aika kookkaat kaulukset paidassa, kaipaisiko ehkä kaulusluita tai muuten skarppiutta kun noin lähtee taipuilemaan, vai pistetäänkö sprezzan piikkiin :-D

Voin vain unelmoida siitä päivästä kun löydän yhtä hyvin istuvia vaatteita.

^^ Minä puolestani annan ison plussan kauniisti taipuvista kauluksista - kunhan ne ovat suurin piirtein symmetriset. Kovat kaulusluut vain tappaisivat tuon ilmiön.

Tuo Oligarkin kaulusrolli vaatisi vain sen, että kärki ja sitä kautta kärjen lähellä oleva osa kaulusta ei olisi noin paljon irti paidasta. Pidän tuosta solmiosta : kauempaa katsottuna se on yksivärinen ja lähempää löytyy kuviota. Solmukin on hyvä.

Kokokuva saisi olla vähän valoisampi. Ihmettelen myös onko keittiössä noin iso peili vai miten kuva on peilaantunut :)
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

boy

  • Kisälli
  • Viestejä: 38
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #13097 : 10.12.12 - klo:16:55 »
Taunolla hieno puku, onko Suittarilta? Jos on niin olen viimeisten päivien ajan katsellut itse samaa sormi puoliksi tilausnapilla. Kuinka paksua kangasta tuo on? Sopisiko myös kesällä käytettäväksi vaikka ilman liiviä? Hankittavana olisi sininen puku satunnaiseen ympärivuotiseen käyttöön.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #13098 : 10.12.12 - klo:17:49 »
Oligarkin kaulukset juuri toimivat, ja solmu on täydellinen. Kokonaisuus on muutenkin erittäin hyvä konstailematon toimistosetti.

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #13099 : 10.12.12 - klo:18:02 »
^ +1
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #13100 : 10.12.12 - klo:18:03 »
Kuvailun laatu taas mitä on, mutta minkäs teet, onhan maanantai.



[spoiler][/spoiler]
Larppaus sallittu

moonshine

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 563
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #13101 : 11.12.12 - klo:10:15 »
Kovin on matalalla risellä nuo flanukat, menkkahaukkaa?

Omaan silmään pelittäisi varmaan paremmin ilman taskutursukkeita (ja sinisellä paidalla?).

Tauno

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #13102 : 11.12.12 - klo:10:25 »
Kiitoksia kommentoineille!

Taunolla hieno puku, onko Suittarilta? Jos on niin olen viimeisten päivien ajan katsellut itse samaa sormi puoliksi tilausnapilla. Kuinka paksua kangasta tuo on? Sopisiko myös kesällä käytettäväksi vaikka ilman liiviä? Hankittavana olisi sininen puku satunnaiseen ympärivuotiseen käyttöön.

Tuo on hyvinkin ympärivuotiseen käyttöön, varsinkin ilman liiviä. Itseasiassa puku näyttää mun mielestä paremmalta ilman liiviä. Ei ohuinta, muttei kyllä paksuintakaan villaa. Sileäpintainen materiaali.

Väri tosin on jännä, mun mielestä turkoosiin vivahtava. Ei ehkä mikään yleispukujen yleispuku...

Tauno

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #13103 : 11.12.12 - klo:10:49 »
Ja tiistai - näyttää deetsikuva toistavan värit miten haluaa...





« Viimeksi muokattu: 11.12.12 - klo:10:54 kirjoittanut Tauno »

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #13104 : 11.12.12 - klo:11:04 »
^Maukasta.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #13105 : 11.12.12 - klo:13:30 »
Nyökyttelyjä Taunolle.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Kali

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 300
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #13106 : 11.12.12 - klo:18:17 »
Seisonko oikein?



[spoiler]
Milanolaisen McBoggin klaanin tartaani:
[/spoiler]

MrMan

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 636
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #13107 : 11.12.12 - klo:18:54 »
^Huomio kiinnittyy ensimmäiseksi kovin pieniin paidan kauluksiin. Takin hihat lienevät myös vähän pitkät? Kraka ei mielestäni sovi paitaan. Tulipa kriittinen postaus, sorry!

Kali

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 300
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #13108 : 11.12.12 - klo:19:10 »
Takin hihat on sentin liian pitkät mutta tasapainon vuoksi paidan hihat ovat sentin liian lyhyet. Kraka sopii hienosti paitaan - näit väärin :)

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #13109 : 11.12.12 - klo:19:11 »
Kovin on matalalla risellä nuo flanukat, menkkahaukkaa?

Omaan silmään pelittäisi varmaan paremmin ilman taskutursukkeita (ja sinisellä paidalla?).

Valtion suhteen oikeat riidit, Oscar Jacobsonit. Istuvat sen verran mukavasti ilman korjauksia että tuo rise ei vaivaa, vaikka jonkin verran korkeampi lienisi optimaalista.
Larppaus sallittu