Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6973617 kertaa)

Erik

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 563
    • Profiili
Vs: Katutyylin mitä tänään on päälläsi -ketju
« Vastaus #12930 : 18.11.12 - klo:13:42 »
Hyvä setti. Rotsi näyttää todella hienolta.
Väittävät, että miesten bitch-maisen käytöksen, takakireyden, nipotuksen ja itkupotkuraivareiden takaa löytyy usein alhaiset testotasot.

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Katutyylin mitä tänään on päälläsi -ketju
« Vastaus #12931 : 18.11.12 - klo:13:46 »
Komppaan, farkkurotsi tuolla tapaa toimii erittäin hyvin.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12932 : 18.11.12 - klo:18:47 »
Eniten luonnossa varmasti kiinnittäisin huomiota ylä- ja alaosan yhteensopivuuteen; tummansininen navy-takki ja tummuudeltaan hyvin lähellä oleva tummanharmaa housu ei ajatuksena toimi?

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12933 : 18.11.12 - klo:19:45 »
Takki on Tigerin kuten Maira ansiokkaasti tiesi/arvasi. Pökät on kyllä pykälän tummat, tosin kamera ja kuvaaja ovat tehokkaasti eliminoineet sen vähäisen kontrastin noissa kuvissa. Katsotaan miten toimivat tulevan Borrellin (sinisempi ja vaaleampi) kanssa jahka saan takin ens viikolla ulos tullista.
Larppaus sallittu

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12934 : 19.11.12 - klo:23:17 »
Viimeaikaisista Taunolla nätisti väriä, Suavolla ehkä korkeammalla risellä olevat housut, enemmän kontrastia ja erilailla taiteltu taskuliina auttaisivat. Mielestäni edeltävät settisi ovat olleet miellyttävämpiä.

Tässä oma viime perjantain pikkujoulusetti (miinus päällystakki joka on autossa) ja pari vanhempaa ja kasuaalimpaa.



[spoiler]







[/spoiler]

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12935 : 20.11.12 - klo:08:07 »
Älä hyvä mies jätä nappikauluspaidan nappeja sprezzasti auki. Joku vanha konna Gianni Agnelli tai The Guv'nor Johan Simons voi tehdä niin, monet muut ei..

Pikkujoulusetin valkoiset housut on, no, valkoiset housut joten ei niistä sen enempää.

Kasuaalimmassa setissä hyvät värit, ja toimii muutenkin. Joskin itse jättäisin joko solmion tai neuleen pois - nyt siinä on vähän liikaa.
get your kicks on route six six six

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12936 : 20.11.12 - klo:08:25 »
Heh, mielestäni noi pitkät kauluskärjet kaartavat sen verran nätisti ja toimivat ihan hyvin auki.

Alimmainen taas haki muutenkin aika rönttöstä vaikutelmaa, kaikki silittämätöntä ja vähän sinne päin. Olen aika lailla tykästynyt paksuihin ja hyviin kankaisiin, kun ne jätetään siihen pestyyn/raakaan tilaan. Haters gonna hate, itse tykkään. :)
 
[spoiler]http://thenordicfit.tumblr.com/post/34998649240/washed#notes[/spoiler]

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12937 : 20.11.12 - klo:09:17 »
^linkistä: Mun mielestä noi huonosti käärityt lahkeet, hihat ja nostetut kauluksen näyttävät hölmöltä. Setti olisi loistava, jos siinä ei olisi pelleilty väkisin. Kai tuo sitten on vaan trendikästä ja "hienoa" joidenkin mielestä. Loistava pukeutujahan Uuno kyllä muuten on; siitähän ei pääse mihinkään. Arvostusta tuota casual settiä kohtaan noin muuten.
« Viimeksi muokattu: 20.11.12 - klo:09:22 kirjoittanut konda »

jk

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12938 : 20.11.12 - klo:09:48 »
Yhen asian muuttaisin (tai no kaksi, pistäisin kauluksen napin myös kiinni): Lyhentäisin farkkuja sentin-pari ja tekisin yksinkertaisen käänteen noiden rollien sijasta.

moonshine

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 563
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12939 : 20.11.12 - klo:17:12 »
^linkistä: Mun mielestä noi huonosti käärityt lahkeet, hihat ja nostetut kauluksen näyttävät hölmöltä. Setti olisi loistava, jos siinä ei olisi pelleilty väkisin. Kai tuo sitten on vaan trendikästä ja "hienoa" joidenkin mielestä. Loistava pukeutujahan Uuno kyllä muuten on; siitähän ei pääse mihinkään. Arvostusta tuota casual settiä kohtaan noin muuten.

Samaa mieltä. Lahkeet ja paita vielä menee, mutta toi takin kanssa pelleily näyttää - noh - pelleilyltä. Siitä on huolettomuus kaukana. Ei jatkoon.

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12940 : 20.11.12 - klo:17:20 »
Haters gonna hate, itse tykkään.

Ja loppupeleissä millään muulla ei ole väliä. Hieno asenne.

Seteissäkään ei ole mitään vikaa, itse tosin olen pakannut vaaleat housuni jo talviunille niinkuin äitini opetti.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12941 : 20.11.12 - klo:17:21 »
Nuo valkoiset housut nyt vain eivät istu vuodenaikaan. Eivätkä mustat kengät niihin. Ei millään. Pitteilystä onkin jo sanottu kaikki tarpeellinen.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12942 : 20.11.12 - klo:17:29 »
Valkoisia housuja en ole omistanut sitten v. 1988 / 1989 - jolloin olin siinä uskossa että viininpunainen Fred Perry, valkoset 501t ja oxblood Marat on se juttu. No, itte asiassa ihan toimii nuorella skini // mod-kollilla, modihepulla toki dessut tai pennyloaferit jalassa Martensien sijaan. Takkina navy harrington, kyl kyl. Mut vain kesällä ja vain nuorella miehellä, ei tämmöisellä kääkällä kuin minä.

Vaaleahkoja chinoja käytän ympäri vuoden, call me a heretic. Which I gladly am.
get your kicks on route six six six

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12943 : 20.11.12 - klo:17:34 »
Ja sitten valkoisia housuja voi käyttää jossain merihenkisessä tai muussa pursiseurahenkisessä kokonaisuudessa. Jolloin larppauksen vaara on ilmeinen.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12944 : 20.11.12 - klo:18:43 »
Uunolla hyvää shaittia, ei paljon lisättävää kommentteihin. Napit kiinni. Mulle nuo farkun lahkeet toimii tollain, ja vaalea raidallinen paita näyttää mukavan paksulta kankaalta tuohon keliin. Istuvuudet kohdallaan. Valkoiset housut voi mennä pikkujoulujen veikeään telmimiseen, mutta en laittaisi ite.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.