Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6973841 kertaa)

mas

  • Kisälli
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12105 : 19.09.12 - klo:20:27 »
Lh, mitkäs nuo kengät taas olikaan? Uudet moiset pitäisi löytää.
Kiitos!

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12106 : 19.09.12 - klo:20:32 »
Aika kovaa settiä pukkaa kaikkialta, aika nöyräksi vetää. Joskohan joskus näkis katukuvassakin jotain muuta kun Prisman ja Jack & Jonesin kuteita?

Tässä oma setti tältä päivältä, piti vetää suht neutraalina kun oli isoja kihoja kuuntelemassa. Tykkään kovasti kuinka tämä takki napsahtaa kohdalle olkapäistä.


potheb

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 144
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12107 : 19.09.12 - klo:21:09 »
Lh, mitkäs nuo kengät taas olikaan? Uudet moiset pitäisi löytää.
Kiitos!

Minua kiinnostaa myös LH:n parin edellisen postauksen komeat sukat. Millaista materiaalia ja mikä valmistaja?

LH:n setit ovat yleensä myös minun mieleen. Hyviä yhdistelmiä ja hillityn persoonallisia. Alla oleva on tosin jotenkin pliisu ja hajanainen yhdistelmä. Jos kengät ja sukat vaihtaisi "mainstream-tyylisiksi" niin tämä ei säväyttäisi lainkaan.

[spoiler]


[/spoiler]
« Viimeksi muokattu: 19.09.12 - klo:21:16 kirjoittanut potheb »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12108 : 19.09.12 - klo:21:17 »
Lh:lla todella tyylikkäät plääkät! Kerro toki mitkä.

Jengi voisi muutenkin epälaiskistua ja alkaa laittamaan niitä merkkidetskuja seteistä. Ei voi olla niin vaikeeta.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12109 : 19.09.12 - klo:21:21 »
Lh, mitkäs nuo kengät taas olikaan? Uudet moiset pitäisi löytää.
Kiitos!
Pari saapui minulle tänään, joten et ole jalassani nähnyt aiemmin. Crockett & Jones Pembroke.

Saman tyyppisistä mulla on ollu ennestään Loaken Badmintonit.

Potheb, tuo linkittämäsi setti oli käytössä iltaisessa katukuvauksessa. Harmaus ja tietty näkymättömyys siis osittain ihan haettua.

Sukat ovat Pantherellan Vintage-mallistoa. Ei kovin paksuja, toivoin rouheampaa. Huomionarvoista myös kokoon nähden iso koko. 75% merino 25% nylon.

J-ma

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 185
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12110 : 19.09.12 - klo:21:48 »
Tässä oma setti tältä päivältä, piti vetää suht neutraalina kun oli isoja kihoja kuuntelemassa. Tykkään kovasti kuinka tämä takki napsahtaa kohdalle olkapäistä.



Solmio menee jotenkin hassusti?

Tykkään kengistä, ja yleisesti väreistä, mutta nyt alkaa olemaan jo liian tiukkaa ja lyhyttä.

vililikku

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 574
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12111 : 19.09.12 - klo:22:50 »
^Olinkin juuri sanomassa, että piti muka olla neutraalina ja sitten solmitaan solmio noin. Uunottajan neutraali on selvästi eri kuin minun. :)

puu

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1152
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12112 : 19.09.12 - klo:23:04 »
Liian tiukkaa noin lihaksikkaalle miehelle mielestäni.
Enkä sano mitä mieltä olen ruskeista kengistä selkeästi
tumman puvun kanssa, vaikka lienee sinertävä.

Muuten kun aina on ollut puhetta ettei italialaisten kanssa
voi sitten sanoa noista ruskeista kengistä niin olen kyllä
ollut tekemisissä työasioissa ehkä sadan
teknisen alan myyntitehtävissä olevien italialaisten kanssa
viimesten parin vuosikymmenen aikana.
En ole nähnyt tumma puku, ruskeat kengät, yhdistelmää.

Lienee sielläkin jokin muu kuin normaali käytäntö.
Ehkä sellaista drendijuttua joka ei kuitenkaan kuulu
traditionaaliseen bisnespukeutumiseen.

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12113 : 19.09.12 - klo:23:11 »
lh:n lätsäsetit eivät vieläkään nappaa sitten yhtään, mutta muuten taattua toimittamista.

Viimeisin kasuaalijuttu yksi parhaita, minimalismi toimii.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

puu

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1152
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12114 : 19.09.12 - klo:23:19 »
En muista oliko Kalle Isokallio joka sanoi, vai sanoiko joku Kalle Isokalliosta,
mutta lause meni jotakuinkin seuraavasti:
Kyllä niitä ruskeita kenkiä voi alkaa käyttämään
kun on ensimmäiset miljoonansa tienannut.

Itse en ole, enkä tule.


Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12115 : 19.09.12 - klo:23:22 »
lh:n lätsäsetit eivät vieläkään nappaa sitten yhtään, mutta muuten taattua toimittamista.

Viimeisin kasuaalijuttu yksi parhaita, minimalismi toimii.
Kiitos kiitos.

Risooko lätsät ihan kautta linjan?
« Viimeksi muokattu: 19.09.12 - klo:23:26 kirjoittanut Lh »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12116 : 19.09.12 - klo:23:29 »
Mä en ole vieläkään nähnyt täällä Keikarissa sellaista lätsää (pl JC pipo, mikä on eeppinen ja kaiken kritiikin ulkopuolella!), mikä sopisi klassisesti/istuvia tyylikkäitä vaatteita käyttävälle nuorelle ja erityisesti laihalle miehelle/pojalle.

CB, Uuno ja Tane voisivat laittaa jotain lätsäsettiä kehiin, niin voisi sitten katsoa löytyykö sellaista hyvää talvi- ja syyslätsää lainkaan. Lähtökohtaisesti lähes kaikki fedorat ja raskalaiset väritaitelijahattujäljitelmät ovat olleet täällä aikamoisia failureita. Varsinkin kun ne on usein yhdistetty aika huvittaviin puistovilauttajatrensseihin. Sproily on oma lukunsa aidon vintagetyylinsä ansiosta, eli hän on tästä excluded.
« Viimeksi muokattu: 19.09.12 - klo:23:31 kirjoittanut konda »

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12117 : 20.09.12 - klo:00:01 »
Risooko lätsät ihan kautta linjan?

Suhtaudun yleisestikin lätsiin erittäin nihkeästi, mutta teikäläisellä korostuu pari juttua. Ehkä itse näin foorumin bobblehead-jaoston edustajana näkökulmani on hieman värittynyt, mutta noissa lätsäseteissä mittasuhteet ainakin kuvissa näyttävät siltä, että lätsät + pappamaiset takit vaikuttavat pienentävän suhteessa päätäsi.

vs.

Lätsäseteissä näytät jotenkin kymmenisen vuotta nuoremmalta (mikä joskus varmaan on siunaus, mutta ei välttämättä se juttu jota nyt tässä vaiheessa haet). Lätsäkuvasta tulee mieleen jotenkin keski-ikäiseltä näyttämään yrittävä ensimmäisen vuoden lukiolainen. Ehkä joidenkin irtotakkien kanssa nuo lätsät voisivat toimia teoriassa paremmin, mutta ellei ole menossa herrainpukimon työhaastatteluun, en välttämättä lähtisi sillekään linjalle.

Call me flat cap hater.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12118 : 20.09.12 - klo:00:26 »
^ olet kyllä oikeassa. Mä käytän itse samanlaisia lakkeja ja kun näyttää ikäisekseen nuorelta, niin toi lätsä nuorentaa vielä 10 vuotta lisää. Tuollainen lakki soveltuu valitettavasti hyvin vain vähän vanhemmalle. Mutta se ei tarkoita, että ei pitäisi käyttää! Noi pappalakit on makeita ja istuu päässä hyvin.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #12119 : 20.09.12 - klo:01:49 »
Kelailin tuota efektiä äskön peilin kanssa ja kyllähän se osittain pitää paikkansa. Kuvassa ilmiötä korostaa lähellä päätä oleva, etualalle työnnetty kamera, efekti ei ole todellisuudessa yhtä vahva. Hyvä pitää mielessä kuitenkin.

Kyllähän tuommoinen karhea tweedlätsä on niin mukava pään lämmike, että vähintään kalareissuilla/metsässä pakollinen kampe. Ihan omaksi en ole aina kaupungilla kokenut, jonka vuoksi se ei kovin taajaan päätä koristakaan.