Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6976439 kertaa)

Satsujin

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 87
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #11820 : 05.09.12 - klo:23:17 »
^^Tällä foorumilla tuota menettelyä nyt ei oikeen vain näy ja yleensä puvun takki ei näytä yksinkertaisesti hyvältä (edit. silloin kuin alin nappi on kiinni.) Toisaalta kenties jotkut tykkäävät rypyistä.. (älkää ottako liian vakavasti edellistä virkettä. Loppu kevennys) En syyllistä Uunoa sillä hän on tyylikäs mies ja hyvä setti, mutta tuo nappi vain hyppäsi ensimmäisenä silmiini.
« Viimeksi muokattu: 05.09.12 - klo:23:20 kirjoittanut Satsujin »

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #11821 : 05.09.12 - klo:23:33 »
Tuo takki ryppyyntyy nyt oli se vähän miten oli. Kangas on kyllä sellainen, että en oikein usko sen laskeutuvan vaikka kuinka olisi päälle mitoitettu. Olen kyseistä vähän kokeillut käytellä kaikin tavoin, että keksisin mitä sille haluan tehdä. Napit kiinni, auki jne. Olkapäistä se on nyt sellainen kun haluan, mutta vähän tarvii päästää parista kohdasta ja kiristää toisista.

Juuri huomasin, että kuvassa on toisen puolen taskun läppä ulkona, ja toisen ulkona, liekö ollut koko päivän. :D

Lapo

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 122
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #11822 : 05.09.12 - klo:23:35 »
Uuno, hieno puuvilla-DB! Kiinnostaisi tietää, mikä mahtaa olla valmistaja?
Suitsupply

erno

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #11823 : 05.09.12 - klo:23:43 »
Onhan se niin, että kun kovin moni ei näemmä enää uskalla sakinhivutuksen pelossa MTOP-ketjuun postata, niin paras olisi varmaan olla arvostelematta niitä, jotka vielä postaavat.  Senkin uhalla: ei alinta nappia kiinni, ei edes kaksirivisissä. Vaikka olisi kuinka hieno takki hyvänsä, kuten Uunottajalla onkin.

Sinänsä vähän alkaa ärsyttämään nämä linkkaukset blogeihin yms. sivustoihin (kuten Antonilla, Uunottajalla ynnä muutamilla muilla). MTOP-kuvat suoraan tänne, kiitos. Itse ainakin laitan tästä lähtien boikottiin pelkät linkatut MTOP-kontribuutiot. Ellei jaksa nähdä vaiva akubvan sijoittamisessa, saa olla ilma minun vilkuiluani (mikä voi olla tietysti jonkun mielestä pelkästään myönteinen asia).

EDIT: <tilitystä> Itse olen kokenut tämän sivuston todella tervetulleeksi: sen sijaan, että saisi satunnaisten myyjien satunnaisia ohjeita tai vaimon väkisinkin  (eri tavoin) värittyneitä mielipiteitä, voi saada kohtuullisen neutraaleja, perusteltuja ja hieman keskimääräisen suomalaisen pukeutumisen normista  (s.o. perushevidiggarimassan näkemyksistä) eurooppalaisempaan suuntaan meneviä arvioita omastakin pukeutumisesta. Nykyään se alkaa olla vähän kyseenalaista, "perushevidiggarimassa" vain korvaantuu jollain muulla. </tilitystä>
« Viimeksi muokattu: 06.09.12 - klo:00:08 kirjoittanut Ernz »

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #11824 : 06.09.12 - klo:00:14 »
Onhan se niin, että kun kovin moni ei näemmä enää uskalla sakinhivutuksen pelossa MTOP-ketjuun postata, niin paras olisi varmaan olla arvostelematta niitä, jotka vielä postaavat.  Senkin uhalla: ei alinta nappia kiinni, ei edes kaksirivisissä. Vaikka olisi kuinka hieno takki hyvänsä, kuten Uunottajalla onkin.

Sinänsä vähän alkaa ärsyttämään nämä linkkaukset blogeihin yms. sivustoihin (kuten Antonilla, Uunottajalla ynnä muutamilla muilla). MTOP-kuvat suoraan tänne, kiitos. Itse ainakin laitan tästä lähtien boikottiin pelkät linkatut MTOP-kontribuutiot. Ellei jaksa nähdä vaiva akubvan sijoittamisessa, saa olla ilma minun vilkuiluani (mikä voi olla tietysti jonkun mielestä pelkästään myönteinen asia).




Eikös se palaute ole juuri postailun idea? Ihan mielenkiintoista tämäkin, itse olen meinaan aina pitänyt alanapin kiinni pitämistä db:ssä täysin hyväksyttävänä ratkaisuna, etenkin virallisempien tuplarivisien kanssa (jota tämä ei toki ole).

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #11825 : 06.09.12 - klo:00:55 »
Juuri huomasin, että kuvassa on toisen puolen taskun läppä ulkona, ja toisen ulkona, liekö ollut koko päivän. :D

No niin, kerrankin harvinaista aitoa sprezzaa!
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #11826 : 06.09.12 - klo:07:39 »
^ sun täytyy aivan ehdottomasti hankkia seuraavat paitasi kunnollisilla, korkeammilla kauluksilla. +Kunnon tie-boner peliin.

Tuosa kuvassa olevat ovat aivan onnettomat, ja pilaavat hienoista komponenteista kasatun setin. Noinkin pieni asia, kuin kaulukset (ja solmu) veisi tään voittajatasolle, siis sinne minne tää kuuluu.

En voisi paremmin tätä sanoa. Ensimmäinen ja ainoa asia mikä tuli heti mieleen. Kauluksia ja kunnolla kiristettyä solmua lukuunottamatta upeata, mutta kun muut osat on niin hyvin kondiksessa, pistää tuo harmittamaan.

E. Solmua ja etenkin kauluksia ei voi ikinä korostaa liikaa. Ne ovat aivan äärettömän tärkeä osa kokonaisuutta.

Nyt taytyy sanoa etta ei aukea. Mita tarkoittaa kunnolliset, korkeammat kaulukset?

Tuota sirompaa solmua tuohon ei saa, ja mielestani se on natti, kannykan kamera tekee siita hieman elottomamman oloisen. Solmio on siis paksua, tweedmaista villaa, joten FiH on siina aika paksu. Syy tuon solmion kayttoon tassa yhteydessa on mielenosoitus tamanhetkiseen tyoskentelypaikkaan, aikalailla sama kuin Espoon keskus, mutta 10 kertaa isompana. Onneksi enaa pari viikkoa.
Great minds think alike - fools never differ.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #11827 : 06.09.12 - klo:08:10 »
^ Itse huusin lähinnä kunnolla kiristetyn solmun perään. Kaulukset ovat ihan ookoot, ja muodoltaan ja tyyliltään menevät muun kokonaisuuden kanssa.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Katutyylin mitä tänään on päälläsi -ketju
« Vastaus #11828 : 06.09.12 - klo:13:41 »






Ja eilen ihan samat scheisset paitsi tämä paita (ja harmaat sukat).

get your kicks on route six six six

richard_

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 51
    • Profiili
Vs: Katutyylin mitä tänään on päälläsi -ketju
« Vastaus #11829 : 06.09.12 - klo:21:38 »
Tänään tälläistä:





Takki: Kirppari
Housut: Rogue Territory RK ISC
Kengät: Common Projects
Swetari: HM

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #11830 : 07.09.12 - klo:10:07 »
Yritetään nyt vielä pitää tätä lankaa elossa...

Toissapäivänä ja eilen. Pahoittelen suuresti varsinaisten "fit"-kuvien puuttumista.













kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #11831 : 07.09.12 - klo:10:10 »
^ Ei taas ole mitään lisättävää. Itse vaihtaisin casualsetin kaulaliinan johonkin murretumpaan maanläheisempään sävyyn. Nyt se vähän hyökkää tuolta, mikä lienee tarkoitus.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #11832 : 07.09.12 - klo:10:16 »
Ekan kuvan masentuneehko poseeraus on hieno. Kledjuissakaan ei ole mitään vikaa.

Kyl noi toimii.

Soundtrackiksi synkkään syksyyn:
http://www.youtube.com/watch?v=9ZCzJRXvpCg
get your kicks on route six six six

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #11833 : 07.09.12 - klo:10:26 »
En keksi korjattavaa. Onko noi puvun raidat violetit?

PS. Nyt harmittaa että poistin navyt loaferit buutsien sijaan Septeumen alesta.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #11834 : 07.09.12 - klo:13:18 »
Kiitos kiitos. Suomen syksy on masentavaa aikaa... Huivi on luonnossa olevinaan sellainen oranssiin sävyttyvä ehkä enemmän kuin miltä kuvissa näyttää. Tai ainakin niin luulen.

Btw. onko noi ruskeat bootsit Grensonit?

Yep.

En keksi korjattavaa. Onko noi puvun raidat violetit?

Yep.