Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6973762 kertaa)

erno

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #10515 : 12.07.12 - klo:21:42 »
^ Höpsistä. Alle 25 saa olla villahousut jalassa. Kylmää on kuin ryssän helvetissä. Helteistä (= yli 30 astetta) ei tietoakaan.

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #10516 : 12.07.12 - klo:21:47 »
Aiempaan "keskusteluun" liittyen: miksi ihmeessä pitäisi "toimittaa" itse , ennen kuin voi vaatia jotain? Jos potilaan umpisuolenleikkaus menee pieleen, pitääkö potilaan itse ensi tehdä parempi leikkaus, ennen kuin voi vaatia pieleen menneen leikkauksen kirurgia tilille? Muistakaa sitten näitä toimitusvaatimuksia esittävät sama periaate kaikkialla elämässänne, niin meillä muilla meneekin mukasvasti. Itse kyllä pidätän edelleen oikeuden arvoida muiden esityksiä ihan ilman omia näyttöjäkin, aivan hyvällä omallatunnolla.
Kenelle kysymyksesi on osoitettu?

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #10517 : 12.07.12 - klo:21:53 »
^ Höpsistä. Alle 25 saa olla villahousut jalassa. Kylmää on kuin ryssän helvetissä. Helteistä (= yli 30 astetta) ei tietoakaan.

Sä ja sun sarkasmis, hah :)

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #10518 : 12.07.12 - klo:21:56 »
Aiempaan "keskusteluun" liittyen: miksi ihmeessä pitäisi "toimittaa" itse , ennen kuin voi vaatia jotain? Jos potilaan umpisuolenleikkaus menee pieleen, pitääkö potilaan itse ensi tehdä parempi leikkaus, ennen kuin voi vaatia pieleen menneen leikkauksen kirurgia tilille? Muistakaa sitten näitä toimitusvaatimuksia esittävät sama periaate kaikkialla elämässänne, niin meillä muilla meneekin mukasvasti. Itse kyllä pidätän edelleen oikeuden arvoida muiden esityksiä ihan ilman omia näyttöjäkin, aivan hyvällä omallatunnolla.
Tämä uhoaminen lienee johtuvan siitä, että joillekin nämä asiat vaan ovat niin herkkiä. :) Tämä foorumi on mainio paikka ammentaa inspiraatiota, mutta mitään tarvetta minulla ei ole arvioittaa asujani täällä jatkuvasti. Riittää että itse (ja kauniimpi puoleni) tykkää.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Katutyylin mitä tänään on päälläsi -ketju
« Vastaus #10519 : 12.07.12 - klo:21:56 »
Nyt meni kyllä ohi... oon sen verran lauta, että bööbeist ei oo tietoakaan.

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #10520 : 12.07.12 - klo:22:21 »
Huvittavia nää kaikki viime kuukausina ilmestyneet kakkosnikit.
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #10521 : 12.07.12 - klo:22:42 »
Huvittavia nää kaikki viime kuukausina ilmestyneet kakkosnikit.
[/quote

Altterointi ylipäänsä on tyhmää.

Mutta jos vaikka palattaisiin kerjun aiheeseen. Mä katson jos huomiseksi tulisi pukeuduttua kuvaamisen arvoisesti.

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Katutyylin mitä tänään on päälläsi -ketju
« Vastaus #10522 : 12.07.12 - klo:22:56 »
dossi tuossa yrittää viisastella just sitä kun oot kynis jolla ei oo hirmuja tissejä niinku sillä, eikä kasva.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Katutyylin mitä tänään on päälläsi -ketju
« Vastaus #10523 : 12.07.12 - klo:23:05 »
pyh

cd..
cls

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Katutyylin mitä tänään on päälläsi -ketju
« Vastaus #10524 : 12.07.12 - klo:23:20 »
Ai mää että dynamoista ja punttaamisesta.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #10525 : 12.07.12 - klo:23:25 »
Parasta sisältöä ketjussa miesmuistiin.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #10526 : 12.07.12 - klo:23:44 »
Kiitos kaikille kommenteista, taas on myös aiheutettu polemiikkia ja retronvihaajat liikkeellä, wink.

Ja itse muuten tällä hetkellä Espanjassa   (para la gente que entiende, estoy en Pais Vasco, no les gusta cuando se dice Pais Vasco es un parte del Espana... ;) nimim. Novia vasca !!! lo siento por mi castellano, un pocito borracho ahora mismo...)

Jaloissa tietty nämä. Ruokaketjussa ruoat.


Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

ComradeJ

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #10527 : 13.07.12 - klo:06:13 »
Sproily toimittaa omassa genressään tasaisen varmasti, eikä se taso ole ollenkaan matala.

Genressä, joka ihailee aikaa, jolloin asiat oli nykyistä huonommin. Naisilla ei ollut äänioikeutta, ilmastointi puuttui yms. Sen perusteella, mitä oon lukenut, olen tyytyväinen, että synnyin 1980-luvulla, enkä 1900-luvun alkupuolella.


1980-luvun pukeutuminen oli paskinta ever. Samoin sproilyn ihailun aikalaiset rakensivat tämän maan perustan ja puolustivat sitä omalla verellään. Suomi oli jo tuolloin tasa-arvon edelläkävijä. Sitä vasten on kasarikakaran ja minunkin syytä olla vain kiitollinen, että edelliset sukupolvet ovat mahdollistaneet meille käytännössä kaiken.

Kiitos sanoista, joilla yritit muuttaa kasarikakaran näkemyksiä. Allekirjoitan väitteen 1980-luvun pukeutumisen paskuudesta. Pukeutuminen on parantunut niistä ajoista kuten myös televisioiden kuvanlaatu. Eilinen ilta meni avaruusseikkailujen parissa. Tulevaisuus ja avaruus on paljon retroilua hienompaa. Lupaan tykätä, jos joku retroilee kunnon kuunatsiasussa. Fiktioretro toimittaa Turhapuroilua paremmin.

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #10528 : 13.07.12 - klo:10:38 »
Sproily toimittaa omassa genressään tasaisen varmasti, eikä se taso ole ollenkaan matala.

Genressä, joka ihailee aikaa, jolloin asiat oli nykyistä huonommin. Naisilla ei ollut äänioikeutta, ilmastointi puuttui yms. Sen perusteella, mitä oon lukenut, olen tyytyväinen, että synnyin 1980-luvulla, enkä 1900-luvun alkupuolella.


1980-luvun pukeutuminen oli paskinta ever. Samoin sproilyn ihailun aikalaiset rakensivat tämän maan perustan ja puolustivat sitä omalla verellään. Suomi oli jo tuolloin tasa-arvon edelläkävijä. Sitä vasten on kasarikakaran ja minunkin syytä olla vain kiitollinen, että edelliset sukupolvet ovat mahdollistaneet meille käytännössä kaiken.

Kiitos sanoista, joilla yritit muuttaa kasarikakaran näkemyksiä. Allekirjoitan väitteen 1980-luvun pukeutumisen paskuudesta. Pukeutuminen on parantunut niistä ajoista kuten myös televisioiden kuvanlaatu. Eilinen ilta meni avaruusseikkailujen parissa. Tulevaisuus ja avaruus on paljon retroilua hienompaa. Lupaan tykätä, jos joku retroilee kunnon kuunatsiasussa. Fiktioretro toimittaa Turhapuroilua paremmin.

Meniskö tämä siihen kategoriaan ?



Ai niin, tosiaan. Paita oli MT tuotantoa ja hiukset Layritella!  

...ja Turhapurosta sen verran, että alla oli ihka oikea verkkopaita.

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

ComradeJ

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #10529 : 13.07.12 - klo:10:42 »
Aika hyvä. :)