• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Foorumi on vihdoin päivitetty. Palautetta pyydetään mailitse: infoATkeikariPISTEcom, kiitos.

Päävalikko

Mitä tänään on päälläsi?

Aloittaja Ville, 18.03.09 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

i v y m a n

Haha

Vanhahko, kuten koko talo. Jossain vaiheessa harkitsin hiomista ja uudelleen lakkausta, mutta kahden umpikahjon koiran omistajana tulin toiseen lopputulokseen. Eli ei maksa vaivaa. Onhan meidän lattia - hm - patinoitunut. Ja nyky'parketti' aika paskaa vanhaan tavaraan verrattuna.
get your kicks on route six six six

danius

Uunolla nättiä solmiota, päällystakki näytti asialliselta. Varjo vaihtoon tosiaan. Kengät reilassa ja koko paketti. Hiusväri vaihtunut?
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

vililikku

Lainaus käyttäjältä: Uunottaja - 18.10.12 - klo:20:15
Kuvan varjo on naisen, jonka otin lähinnä käteen etten kastuisi. Oma jäi töihin.

Otit naisen "lähinnä käteen", jotta et kastuisi, koska oma nainen jäi töihin (mitäköhän töitä?). Selvä, kukin tyylillään.

Hienoja settejä, muuten.

Uunottaja

^^ Hiusväri on sama kuin aina ennenkin. Kiitos kommenteista kaikille, ja etenkin toi ruskea kashmir on lähellä sydäntä.

tuc

Lainaus käyttäjältä: Uunottaja - 18.10.12 - klo:19:54
Edellispäivien satoa.

[spoiler]

Tässä kuvassa hyvä esimerkki ideologiasta "less is more". Hiton tyylikäs mies, en lisäisi mitään. Päällystakin olkapäät eivät ole tyylillisesti juuri sitä mitä itse ihannoin, mutta se on sivuseikka. Hyvä esimerkki siitä, miten yksinkertaisilla vaatteilla saadaan aikaan näyttävä hyvännäköinen kombo.
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

Ernst, Max Ernst

Lainaus käyttäjältä: tuc - 19.10.12 - klo:12:56
Päällystakin olkapäät eivät ole tyylillisesti juuri sitä mitä itse ihannoin, mutta se on sivuseikka.

Hieno asenne, tuc! Tämä toi toivoa, että aivan kaikki eivät ole omaan napaan tuijottavia yhden asian ihmisiä, kuten me muut.

timatti

On kovin tyylikästä menoa. H&M neule(?), joka Uunottajalla on, näyttää yllättävän hyvältä.

Franck Gaultier

[spoiler]Uniqlo, Woolrich Woolen Mills, NN07, Nike[/spoiler]

Linoleum

Ivy, patinoitunut parketti on pirun mahtava asia. Ja tosiaan se vanha tavara toimii.. Kunhan vielä tajuat laittaa ne koirat pois ja asetat parketin etusijalle. Arvojärjestys sen olla pitää!

Uunolla komiaa settiä. Olen samaa mieltä enemmistön kanssa Kondan tweed-takista. Se ei vaan pelitä. Ja housut ovat omaan silmääni leveyteensä/laskeutumiseen nähden liian lyhyet.

i v y m a n

Lainaus käyttäjältä: Linoleum - 19.10.12 - klo:21:34
Ivy, patinoitunut parketti on pirun mahtava asia. Ja tosiaan se vanha tavara toimii.. Kunhan vielä tajuat laittaa ne koirat pois ja asetat parketin etusijalle. Arvojärjestys sen olla pitää!

Noh noh. Kyllä meidän huushollissa on asiat toisin päin. Dalmatiankoira on pyhä, tavara on tavaraa, oli vanhaa parkettia, veritimantteja tai viimeisin Aku Ankka.

Salama

Asennan parhaillaan laattalattiaa koko taloon koirien takia, perhana. Koirahuoneessa onneksi onkin jo. Puulattiasta unelmoin... No, veritimantteja.

Uunottaja

Kiitokset vielä muillekkin. Neule on H&M:stä, ja olen parin käyttökerran jälkeen erittäin tyytyväinen. Melkein sorruin jo Frans Booneen ennen tätä nähtyäni.

sound

Lubiamin takki, mikä sopi Belgian säähän mainiosti. Bossin trenssi hiosti pahasti. Jalassa Loaken beaterit.

i v y m a n

Lainaus käyttäjältä: Uunottaja - 19.10.12 - klo:23:23
Kiitokset vielä muillekkin. Neule on H&M:stä, ja olen parin käyttökerran jälkeen erittäin tyytyväinen. Melkein sorruin jo Frans Booneen ennen tätä nähtyäni.

Kävin myös sovittamassa mainittua neulette taannoin kun henkkamaukkaan eksyin. Melkein ostin (ei periaatteessa ahssumpi neule) mutta muistin sitten että mulle on Uniqlolta lähes saman väristä tulossa.

Hyvä setti btw. En ole trenssien ylin ystävä mutta vähät siitä - kokonaisuus toimii ollen siisti mutta asiallinen ilma turhaa säätöä. Kenties tummansininen raglanhihainen mac olisi kruunannut kokonaisuuden trenssin sijaan.

Uunottaja

Kiitos. Erittäin pehmeä neule tosiaan, kestää vertailun kalliimpiin samanpaksuisiin tuotteisiin häpeilemättä. Paljon pehmeämpi kuin vastaavat omistamani Zaran ja muut H&M neuleet. Olisipa ruoste värivalikoimassa.