Kirjoittaja Aihe: Täällä rakastamme Uniqloa.  (Luettu 267059 kertaa)

Teeär

  • Kisälli
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #225 : 07.03.14 - klo:13:13 »
Millaista laatua nuo OCBD ja chinot ovat, entä ulkonäkö? Ajaako asiansa arkikäytössä opiskelussa?
« Viimeksi muokattu: 07.03.14 - klo:14:17 kirjoittanut Teeär »

C o r l e o n e

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 207
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #226 : 07.03.14 - klo:14:03 »
Premium cotton paidat saavat suositukset myös minulta.

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #227 : 07.03.14 - klo:17:51 »
Selvage farkkujen koot, tuolla tunnutaan todistelevan että kutistuu pesussa, mutta onko lappukoko se, mikä se on ennen pesua vai pesun jälkeen? Eli kannattaako hommata oma koko, tuuma ylös vai peräti kaksi tuumaa ylös?

vililikku

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 574
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #228 : 08.03.14 - klo:14:16 »
Millaista laatua nuo OCBD ja chinot ovat, entä ulkonäkö? Ajaako asiansa arkikäytössä opiskelussa?

Uniqlon oxford-kankaiset OCBD:t ovat laatukamaa. Mulla on kolme sellaista ja ovat pysyneet erittäis hyvässä kunnossa. Mukavan fitti ja kaulukset on jees.

Teeär

  • Kisälli
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #229 : 08.03.14 - klo:14:31 »
^ kiitos

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #230 : 08.03.14 - klo:15:15 »
Selvage farkkujen koot, tuolla tunnutaan todistelevan että kutistuu pesussa, mutta onko lappukoko se, mikä se on ennen pesua vai pesun jälkeen? Eli kannattaako hommata oma koko, tuuma ylös vai peräti kaksi tuumaa ylös?

Sama kysymys täällä. Kellään kokemuksia? Yleensä menee 32 selvedgeistä (Levis, Nudie), sama Uniqlolta?

//Bonuskysymyksenä: Onko Uniqlon kokotaulukot kuinka tarkkoja? Button downien osalta  näyttää siltä että Slim fitit  S-koossa todellakin ovat aika pieniä. CT:n Extra slim fit Casualit M-koossa oli aikamoisia säkkejä itselle osittain, arvonkin tässä S- ja M-kokojen osalta Uniqlon kohdalla.
« Viimeksi muokattu: 08.03.14 - klo:15:20 kirjoittanut Ari »

Pasteur

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 503
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #231 : 09.03.14 - klo:08:17 »
^OCBD S koko menee itselläni erittäin slimmisti (kuten haluankin menevän) 48 pukukoon kroppaan (rinta lähes 50 kokoa ja se on paitojen kanssa naftein kohta mutta menee sekin). Ko. tuote ja koko on paras valmisvaatefitti itselleni toistaiseksi.

vililikku

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 574
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #232 : 09.03.14 - klo:13:09 »
^Mulla täysin sama – oisko sulla jotain hyvää käytettyä kamaa myytävänä? ;)

Sitten vielä kyssäri: onko jollain tietoa, miten noi verkkokaupan eri OCBD:t eroaa toisistaan, vai eroavatko mitenkään? Olen ostanut näitä paitoja ennen vain suoraan kaupasta.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #233 : 09.03.14 - klo:13:12 »
^ tätä kyselin eilen tuolla Tyylit puolella. Olikos noita regular fit OCBD:tä kolmella vai neljällä eri tuotekoodilla ja slim fittejä kahdella. Mikä niistä on "se" paita, jos haluaa telttaleikkauksen tai slimmin? Tehty kohtuullisen sekavaksi toi OCBD kuvia sitä tuntemattomalle.

Pasteur

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 503
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #234 : 09.03.14 - klo:13:33 »
^^ Tiputtelin viime vuonna yhden vaatekoon tuota kropan kokoa, joten rakennusvaiheessa tuo omakin vaatekaappi toistaiseksi. Tuplakalvosimellisia kauluspaitoja on kyllä kaapissa aivan liikaa! :)

^ Luulen, että ovat eri tuotantoerää tms. jonka seurauksena saattaa olla pieniä mittaheittoja. Esim. omat kaksi ocbd:tä ovat muutoin saman kokoiset, mutta toisen hihat puoli tuumaa pidemmät ja hihan suu sentin löysempi. Sen kun tietäisi kumpi verkkokaupassa on kumpi...

Ville Rantanen

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 139
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #235 : 10.03.14 - klo:22:15 »
Ovatko nuo Uniqlon pellava-puuvilla-kesätakit käyttökelpoisia? Tuohon hintaan ajattelin, että kelpo käyttö olisi rentoon pukeutumiseen sopiva.

Mittojen perusteella takin helma on suhteettoman lyhyt hihoihin nähden.

jk

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #236 : 11.03.14 - klo:10:24 »
Mulla on viime kesältä tuo navy versio, suosikkitakkini juuri rennompaan meininkiin.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #237 : 11.03.14 - klo:10:38 »
^^Kannattaisiko 50-kokoisen ottaa M vai L?

Vapaaratas

  • Kisälli
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #238 : 11.03.14 - klo:14:33 »
Sama muitakin vaivannut selvagefarkkujen kokokysymys mielessä minullakin. Housujen normikoko on 32/32. Kuinka paljon näiden selvagefarkkujen vyötärö kutistuu pesussa? Kannattaako ostaa 33" -vyötäröllä vai kutistuuko nämä vain pituussuunnassa?

Esme

  • Kisälli
  • Viestejä: 30
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #239 : 11.03.14 - klo:20:15 »
^^Kannattaisiko 50-kokoisen ottaa M vai L?

Itse olen myös kokoa 50 ja arvoin tilaukseen M kokoisen takin. Ensi viikolla näkee osuiko oikeaan.