Kirjoittaja Aihe: Täällä rakastamme Uniqloa.  (Luettu 267815 kertaa)

Almero

  • Kisälli
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #135 : 12.11.12 - klo:19:35 »
Konda, poistitko Uniqlo:lta sen navy:n chesterfield takin? Vaikuttaako hyvälle? Pitivätkö Uniqlo:n mitat paikkansa?

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #136 : 12.11.12 - klo:21:12 »
Poistin juu (on nyt myyty loppuun). UNIQLOn koot ovat ainakin omaan kroppaani hieman suuria, eli saan mennä neuleissa S kokoon ja takeissa M kokoon. Chesterfieldissä olkapäänylitystä tulee vähän, vaikka takki on muuten napakka. Kokotaulukko ei pidä oamlla kohdallani paikkansa, vaikka mittasin kroppani ja vertasin kokotaulukkoon. Onneksi kyseenalaistin ja otin pienempää kokoa suuremmassa osassa tuotteista (farkuissa ja merinoneuleessa luotin kokotaulukkoon ja kosahti).

Nämä ovat yksilöasioita. Vaikka itse pidän kokotaulukkoa vitsinä, voi se jollekin toiselle toimia. Kokeile ensin muutamalla rätillä ja myy torilla. Sitten tilaat sopivat. Oppirahat tässäkin on maksettava. Laadullisesti uunikolo on ihan jees. Halpaa ja ihan toimivaa. Ei kuitenkaan huippulaatua. Kuitenkin huimasti HM:ää parempaa. Nothing too special tho. Perus swag brändi.
« Viimeksi muokattu: 12.11.12 - klo:21:14 kirjoittanut konda »

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #137 : 14.11.12 - klo:17:32 »
Sain Chesterfieldin tänään käsiini ja hyvinhän tämä tuntuu neuleen kanssa istuvan. Hihoja nyt pitää vähän lyhentää, mutta muuten nappiin meni. Positiivista on suomalaiseen takkitarjontaan nähden riittävän slimmi kädentie, kun ainakaan minä en kahta kättä samaan hihaan tunge. Kangas on myös tarpeisiini sopivan paksuista, eli ei mikään tönkkösikapaksu. Mä kun harvoin palelen, niin ohuempi kangas toimii.

Kyllä kannatti hairahtua foorumilla katutyylin puolelle.

Franck Gaultier

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1072
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #138 : 14.11.12 - klo:17:54 »
Nämä ovat yksilöasioita. Vaikka itse pidän kokotaulukkoa vitsinä, voi se jollekin toiselle toimia. Kokeile ensin muutamalla rätillä ja myy torilla. Sitten tilaat sopivat. Oppirahat tässäkin on maksettava. Laadullisesti uunikolo on ihan jees. Halpaa ja ihan toimivaa. Ei kuitenkaan huippulaatua. Kuitenkin huimasti HM:ää parempaa. Nothing too special tho. Perus swag brändi.

Kokotaulukko vai tuotteen mitat sisältävä taulukko? Kokemuksieni mukaan Uniqlon ilmoittamat tuotteiden mitat pitävät hyvin paikkansa.

geezer

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 296
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #139 : 14.11.12 - klo:18:02 »
Nämä ovat yksilöasioita. Vaikka itse pidän kokotaulukkoa vitsinä, voi se jollekin toiselle toimia. Kokeile ensin muutamalla rätillä ja myy torilla. Sitten tilaat sopivat. Oppirahat tässäkin on maksettava. Laadullisesti uunikolo on ihan jees. Halpaa ja ihan toimivaa. Ei kuitenkaan huippulaatua. Kuitenkin huimasti HM:ää parempaa. Nothing too special tho. Perus swag brändi.

Kokotaulukko vai tuotteen mitat sisältävä taulukko? Kokemuksieni mukaan Uniqlon ilmoittamat tuotteiden mitat pitävät hyvin paikkansa.

Mietin aivan samaa. Omissa Uniqlo-vaatteissani mitat ovat täsmänneet lähes millilleen.

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #140 : 14.11.12 - klo:18:52 »
Pääsin tänään hakemaan takkini postista. Uniqlon tuotteesta annetut mitat piti kutinsa. Kiitokset konnalle tilauksen järjestämisestä.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #141 : 14.11.12 - klo:19:23 »
Nämä ovat yksilöasioita. Vaikka itse pidän kokotaulukkoa vitsinä, voi se jollekin toiselle toimia. Kokeile ensin muutamalla rätillä ja myy torilla. Sitten tilaat sopivat. Oppirahat tässäkin on maksettava. Laadullisesti uunikolo on ihan jees. Halpaa ja ihan toimivaa. Ei kuitenkaan huippulaatua. Kuitenkin huimasti HM:ää parempaa. Nothing too special tho. Perus swag brändi.

Kokotaulukko vai tuotteen mitat sisältävä taulukko? Kokemuksieni mukaan Uniqlon ilmoittamat tuotteiden mitat pitävät hyvin paikkansa.

Joo hyvä pointti. Tuota body measurements taulukkoa tarkoitin. Sitä juuri kyseenalaistin ja ottamalla sen mitoista yhtä pienemmän koon, meni oikein.

chr

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 419
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #142 : 15.11.12 - klo:16:22 »
Katselin tänään Uniqlossa sekä neuleita (kardikaani pitää poistaa) sekä farkkuja. Ei tarttunut mukaan kun oli vähän kiire, mutta menen uudestaan.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #143 : 17.11.12 - klo:16:12 »
Taidan tehdä uuden Uniqlo-poistokierroksen joulukuussa ja tähän tilaukseen voisin harjkita ottavani Tampereelta jonkun kimppaan, jos se postikuluja vähän jakaisi. Kiirettä en tällä pidä, mutta tiedoksi näin etukäteen. Sen verran tyytyväinen Chesterfieldiini olen.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #144 : 17.11.12 - klo:18:27 »
Chesterfield kieltämättä loistavaa vastinetta rahoille. Se kipparintakki on kanssa loistava hintaansa nähden.

Maira postikuluissa ei juuri jakamalla säästä, jos ostaa enemmän kuin kaksi tai kolme neuletta.

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #145 : 18.12.12 - klo:18:20 »
Lähtiskö joku Tampereelta tekemään kimpan Richardille? Olis vähän tarvetta neuleille.
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

Freddie Freeloader

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 177
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #146 : 19.12.12 - klo:20:48 »
Lähtiskö joku Tampereelta tekemään kimpan Richardille? Olis vähän tarvetta neuleille.
Voisin pari neuletta ottaa, Tampereelle muutan kylläkin vasta tammikuun alussa.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #147 : 19.12.12 - klo:21:35 »
Neuleet oli aika surullisen loppu ainakin viime viikonloppuna. Tarkoituksena oli tilata kivoja värejä, mutta harmaata oli lampanvillaisena enää jäljellä.

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #148 : 19.12.12 - klo:21:53 »
Lähtiskö joku Tampereelta tekemään kimpan Richardille? Olis vähän tarvetta neuleille.
Voisin pari neuletta ottaa, Tampereelle muutan kylläkin vasta tammikuun alussa.

No mulla ei mitään varsinaista tulipalokiirettä ole. Voitaishan tehdä niin, että tilaat neuleet ja tuun hakeen ne sit tammikuun alussa. Tai sit käy heittämässä ne postiin, jos menee hankalaksi. Ei pari neuletta maxikirjeellä varmaan liikaa maksa..
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

Freddie Freeloader

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 177
    • Profiili
Vs: Täällä rakastamme Uniqloa.
« Vastaus #149 : 19.12.12 - klo:22:04 »
Lähtiskö joku Tampereelta tekemään kimpan Richardille? Olis vähän tarvetta neuleille.
Voisin pari neuletta ottaa, Tampereelle muutan kylläkin vasta tammikuun alussa.

No mulla ei mitään varsinaista tulipalokiirettä ole. Voitaishan tehdä niin, että tilaat neuleet ja tuun hakeen ne sit tammikuun alussa. Tai sit käy heittämässä ne postiin, jos menee hankalaksi. Ei pari neuletta maxikirjeellä varmaan liikaa maksa..
Eipä näyttänykkää olevan enää crewneckkejä mun koossani/väreissä...Täytyy kysellä mahdollisesta restockista.