Kirjoittaja Aihe: Left Shoe Company  (Luettu 175852 kertaa)

CyberDog

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 647
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #255 : 21.11.11 - klo:11:16 »
Mulle laitettiin se puoliksi uusiksi. Eli siitä kuluvasta päkiän osalta. Uudet ompeleetkin laitettiin.

Missä?

Kuopion suutarimestareilla. En ole ihan varma puhunko nyt samasta aisasta mutta voin laitella niitä kuvia niin asia varmistuu.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #256 : 21.11.11 - klo:11:52 »
Kuopion suutarimestareilla. En ole ihan varma puhunko nyt samasta aisasta mutta voin laitella niitä kuvia niin asia varmistuu.

Todnäk. puhut, eli puolipohjauksesta, jossa reunosommel otetaan auki ja kärkiosan nahka vaihdetaan.

Mikäli asustelet siellä suunnassa niin voisitko kysyä, onnistuuko myös täyspohjaus ja esim. lenkkiraudan vaihto?
Kaikki villa tottelee rautaa.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #257 : 21.11.11 - klo:12:45 »
Voin varmistaa asian. Leftin johtoryhmä on seurannut tätä ketjua kuukausien ajan.

Eikö niilläkään ole parempaa tekemistä?
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

CyberDog

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 647
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #258 : 21.11.11 - klo:17:34 »
Kuopion suutarimestareilla. En ole ihan varma puhunko nyt samasta aisasta mutta voin laitella niitä kuvia niin asia varmistuu.

Todnäk. puhut, eli puolipohjauksesta, jossa reunosommel otetaan auki ja kärkiosan nahka vaihdetaan.

Mikäli asustelet siellä suunnassa niin voisitko kysyä, onnistuuko myös täyspohjaus ja esim. lenkkiraudan vaihto?

Ok. Se todennäköisesti oli tuo. Minäpä yritän muistaa kun seuraavan kerran siellä käyn.

Skutsari

  • Kisälli
  • Viestejä: 25
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #259 : 25.11.11 - klo:17:16 »
Lainaus
Koneitakin jossain määrin vielä on, mutta monella on niin harva tikkinen kone että ei ole pystynyt britti kenkien tikki tiheyteen.

Kone jota itse käytän on tikinpituus säädettävissä, kuten kaikissa niissä koneissa jotka olen ominsilmin nähny.
« Viimeksi muokattu: 25.11.11 - klo:17:53 kirjoittanut Jussi »

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #260 : 25.11.11 - klo:17:52 »

Lainaus
Koneitakin jossain määrin vielä on, mutta monella on niin harva tikkinen kone että ei ole pystynyt britti kenkien tikki tiheyteen.

Kone jota itse käytän on tikinpituus säädettävissä, kuten kaikissa niissä koneissa jotka olen ominsilmin nähny.

Tuntuu lähinnä siltä, että valtaosa suutareista ei joko jaksa tai osaa tehdä tällaisia säätöjä. Alan vakuuttua siitä, että Monofix on Suomen paras suutariliike, jonne kannattaa tulla kauempaakin.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #261 : 25.11.11 - klo:20:26 »
Lainaus
Koneitakin jossain määrin vielä on, mutta monella on niin harva tikkinen kone että ei ole pystynyt britti kenkien tikki tiheyteen.

Kone jota itse käytän on tikinpituus säädettävissä, kuten kaikissa niissä koneissa jotka olen ominsilmin nähny.
Tässä Tamperelaisen tyypin koneessa kyllä säätö oli mutta sanoi että pienimmilläänkin oli tiheys melkein puolet siitä mitä oli kengät mitkä sinne vein. Muistaakseni kyseisissä kengissä oli aika tavanomainen tikkitiheys, ehkä hieman muita kenkiäni tihemäpi mutta ei paljoa. Eli kyseinen kone ei vaan ainakaan hänen mukaansa pystynyt moiseen tikki tiheyteen.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #262 : 02.02.12 - klo:14:16 »
Mulla on nopeasti vanhenevia pisteitä ja tuli ajatus kokeilla Leftiä...

 http://www.leftshoecompany.com/Collections/Item?case=5&peruskaava=43475&kaava=VH43475&skin=10500100&sole=60093301

Tämä malli Spazzolato Black -nahalla ja LSC Leather Sole -pohjalla.

Olen hakemassa niin perus -Oxfordia (toe cap tms) mustana kuin mahdollista.

Mitäs raati on mieltä ? (siis tiedetään että kokonaisuudessaan skeidaa, mutta millä
kombinaatiolla vahinko minimoidaan....)
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #263 : 02.02.12 - klo:14:22 »
Mulla on nopeasti vanhenevia pisteitä ja tuli ajatus kokeilla Leftiä...

 http://www.leftshoecompany.com/Collections/Item?case=5&peruskaava=43475&kaava=VH43475&skin=10500100&sole=60093301

Tämä malli Spazzolato Black -nahalla ja LSC Leather Sole -pohjalla.

Olen hakemassa niin perus -Oxfordia (toe cap tms) mustana kuin mahdollista.

Mitäs raati on mieltä ? (siis tiedetään että kokonaisuudessaan skeidaa, mutta millä
kombinaatiolla vahinko minimoidaan....)

Jaa-a. Niin perusmallilla kuin mahdollista tullee pienin vahinko. On tuo lesti kyllä melkoisen...lapio, eikä nyt spade sole -mielellä.

Kuinka esim. Dennis-malli? Voi teoriassa saada rakenteellisesti siedettävän popon.
Kaikki villa tottelee rautaa.

AJM

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 152
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #264 : 02.02.12 - klo:14:24 »

Mitäs raati on mieltä ? (siis tiedetään että kokonaisuudessaan skeidaa, mutta millä
kombinaatiolla vahinko minimoidaan
....)


Meinaatko tosissasi tälläisen kommentin saattelemana ostaa 375€ kengät, joissa vahinkoa joutuu minimoimaan? :D Taidat saada aika hyvän alennuksen?
"I can't teach you my swag. You can pay for school but you can't buy class." - Jay-Z

Calle

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 804
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #265 : 02.02.12 - klo:14:28 »
Tuota Dennistä minäkin olisin ehdottanut.

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #266 : 02.02.12 - klo:14:53 »
Tuota Dennistä minäkin olisin ehdottanut.

Jeps, täytyy käydä katsomassa paikan päällä. Olette oikeassa Dennisin suhteen, vahinko ehkä pienin tällä.

Toisaalta voisihan tällä asialla hieman leikitelläkin. Tarve perus -businesskäyttöön puvun kanssa. Derbyt ei oikein istu
omaan makuun. Hintaa ei nyt tarvitse miettiä.
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #267 : 02.02.12 - klo:21:26 »
Leftillä 100 kappaleen erikoiserä krokonahkaista krokokuviosta kenkää. Vad tycker du?


« Viimeksi muokattu: 02.02.12 - klo:21:32 kirjoittanut danius »
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

barcelona

  • Vieras
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #268 : 02.02.12 - klo:21:42 »

Mitäs raati on mieltä ? (siis tiedetään että kokonaisuudessaan skeidaa, mutta millä
kombinaatiolla vahinko minimoidaan
....)


Meinaatko tosissasi tälläisen kommentin saattelemana ostaa 375€ kengät, joissa vahinkoa joutuu minimoimaan? :D Taidat saada aika hyvän alennuksen?

Kuten taisi mainitakkin tuossa kommentissaan että ostaa pisteillä. Näiden popojen lahjakortteja saa vähän joka puolelta. Itsellänikin niitä viellä jäljellä mutta olen tässä odotellut sopivaa rakenne/ muotoilu comboa. Eli tarvitsen testiäni varten parin GW-pohjalla ja box-calfilla, niin pääsen jatkamaan tätä aloittamaani laatuvertailua.

Juha

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 593
    • Profiili
Vs: Left Shoe Company
« Vastaus #269 : 02.02.12 - klo:21:44 »
Mullekin saa lähettää lahjakortteja.