Avautuminen.
Mielestäni Ebayn käyttöliittymä on täysi [ruokottomat ja alatyyliset ilmaisut poistettu herkempien lukijoiden suojelemiseksi] ja siitä vastuussa olevat ihmiset pitäisi hirttää [lisää poistoa], himskatti soikoon.
Käytän pääsääntöisesti Ebayn international-versiota, mutta siinä ärsyttää luokittelujen poissaolo ja huonot oletusarvot listausnäkymiin. Hitaudesta en viitsi edes mainita, koska psykedeelinen tahmaus on yleinen ominaisuus kaikille Ebay-versioille. Internationaalin puolella ei myöskään näy lähellekään kaikkia kohteita.
Joten normaalisti surffaan samat haut myös ebay.co.uk:n ja ebay.com:n puolelta. Saksalaisia ja ranskalaisia versioita käytän ainoastaan hätätilanteessa.
Olen kokeillut myös lukuisia Ebayn selaamiseen tarkoitettuja desktop-sovelluksia. Ne korjaavat monia Ebayn amatöörimäisiä käytettävyysongelmia, mutta yksikään ei tarjoa international-näkymää vaan kaikki Ebayn lokaalit pitää silti kahlata läpi. Raivostuttavaa. Tästä syystä olen aina palannut siihen halveksumaani selainpalveluun.
Minulla on nyt [no huh-huh] otsassa, enkä kyllä tiedä kuinka tämän Ebayn kanssa pitäisi elää. Onko herrasmiehillä mitään hyväksi havaittuja konventioita tai sovelluksia tuskan lievittämiseksi?