Kirjoittaja Aihe: n.40-42R J.Press, Southwick For PS, Our Legacy-BD, UNIQLO Cotton-Cashmere Cardi  (Luettu 1356 kertaa)

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Otan mittoja huomenissa, mutta osalle saattaa natsata jo kuvausten/kuvien perusteella.

J.Press 3/2 sack n.40-42R?




Itsellä ollut kaapissa niitä harvoja pukupäiviä varten pidemmän aikaa tällainen J.Pressin ivy sack. Itselle kuitenkin istuvuus on parhaimmillaankin ollut vain ookoo (kuten kuvasta näkyy) ja varsinkin hartiat ovat ongelmalliset. Takissa on ivy-henkisesti melko kepeät olkapäät, mutta on niissä toppausta kuitenkin ja ilmeisesti hartiakulma tjsp ei ihan sovi meikäläisen epäkkäisiin ja taitaapi leveyttäkin olla ehkä se sentti liikaa. Anyways, koska tuli hankittua myös tollainen suittarin puku juhlatilaisuuksia varten, niin kauhean vähän tälle on minulla käyttöä ja jos jätän tän kaappiini, niin pitää harkita ehkä hartiaremontin tekemistä.

Mieluummin siis myisin tämän ehkä jollekin kenelle puku istuis suoraan, säästäis multa valtavasti vaivaa/rahaa ja toisaalta joku ivypää sais tästä suoraan sanoen helvetin hyvän puvun. Niinkuin Fuck Yeah Menswearissakin sanotaan, et jos ivyilyn myötä "you look like an boring old man, you're absolutely crushing it". Tässä puvussa kiteytyy hyvällä tapaa toi, eli kyseessä erittäin geneerinen vaatekaapin peruskivi J.Pressin laadulla. Eli tästä lähtis todella hyvä peruspuku käytettäväksi mustien longwingien kanssa. Kangas on hiilenharmaa kuten kuvista näkyy ja vaikuttaa rakenteeltaan vähän flanellimaiselta. Itsellä vähän hakusessa et mikä on ja mikä ei oo flanellia mut siis todella hyvännäköistä kangasta yhtäkaikki.

Koko on siinä vähän reilu 40, ehkä lähempänä 42:ta. Kokomerkintää ei muistaakseni ollut (en kuvia ottaessa muistanut tsekkaa). Itse olen näin dietillä siinä 40:n paikkeilla ja voisi olla ihan snadisti istuvampi.

Hinnaksi pistetään 170e, joka mielestäni on kuitenkin varsin kohtuullinen. Tällaisessa perusvärissä harvemmin tulee J.Pressin pukuja vastaan.

170->160e


Southwick for Paul Stuart n.40L?



Tässä vaatekaapissa jonkun aikaa majaillut murheenkryyni. Olisin halunnut nähdä takin edellisen omistajan, sillä mitat ovat suoraan sanoen melko absurdit. Ehkä kyseessä ollut joku krokotiilin käsillä varustettu penkkaaja, sillä hihat ovat käsittämättömän lyhyet takissa, joka muuten tuntuu aika reilun mittaiselta. Itse olen siinä 183 ja tämä on snadisti liian pitkä. Toisaalta tykkään vähän lyhyemmästä takista, joten ehkä pituus on oikeasti aika korrekti. Yhtäkaikki, hihat ovat lyhyet.

En ole lähtenyt tässä vaiheessa hihoja availemaan, mutta näppituntumalta niissä olisi kyllä jonkun verran varaa pidentää. Eli kunhan tämän kiikuttaisi ompelijalle niin tästä saisi luultavasti todella hyvän takin. Tsekatkaa noita olkapäitä! Upeet, kuten myös kangas ja väri ylipäätään.

Sanoisin et koko olis aika hyvin 40L, en muista mitä tägit sanoo enkä muistanut tsekkaa aamusta.

Tässä vaiheessa takki myydään as is, operaatiot hihojen kanssa joudutte duunaamaan itse. Hintapyyntö 60e, ottaen huomioon et täältä tuskin löytyy ketään jolle rotsi menis sellaisenaan.

60->50e

Our Legacyn 1950's japanese chambray (sz L)



Mitäs tästä. OL:n 1950's mallin BD, todella nätistä japsichambraysta. Yrityksistä huolimatta ei ole oikein sopinut mun vaatekaappiin joten järkihintaan voisin myydä.

55->45e

Kledjut sijaitsee Helsingissä.
« Viimeksi muokattu: 11.01.13 - klo:17:46 kirjoittanut bowtiepasta »
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Mr.Porterin ale ja pari viimeaikaista 'bay-kuumotusta eivät olleet helliä pankkitilin saldolleni. Tiputin siis hintoja, rahoille olisi käyttöä.

Viimeisimpään Uniqlo-proxyyn tuli tämänlainen puuvilla/kashmir-cardigan mukaan ja nyt vähän kahden vaiheilla että otanko käyttöön. Normaalisti Uniqlolla M-koko vastaa paremmin L-kokoa neuleissa, mutta tämä istuu yllättävän napakasti. Periaatteessa käyttökelpoinen, mut saattaapi olla et dietin jälkeen käy liian pieneksi. Mietin et voisin pistää myyntiin.


http://shop.uniqlo.com/uk/goods/075551#colorSelect

värinä siis tuo orange, kuten loistavasta kuvasta varmaan käy ilti. Uniqlon kuvassa toki näkyy oikea väri paremmin.

Huom, tuote on NWT (ja kun laatutorista kyse, niin mainittakoon et NWT ihan oikeasti, tagit siis viel kiinni. Ei esim et vaatetta käytetty ja tagit erillisinä mukaan...)

Koko M, mitat voi katsoa Uniqlon saitilta. Hinnaksi omat pois, eli 50e.
« Viimeksi muokattu: 11.01.13 - klo:17:53 kirjoittanut bowtiepasta »
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!