Kirjoittaja Aihe: Charles Tyrwhitt - Grain Leather Boots UK 7G  (Luettu 1395 kertaa)

Kimmo OK

  • Kisälli
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Charles Tyrwhitt - Grain Leather Boots UK 7G
« : 03.11.12 - klo:08:52 »
***** MYYTY *****

Jonkin verran käyttöä nähneet, mutta vielä varsin hyväkuntoiset varsikengät kaupan. Ovat sittenkin hieman liian pienet minulle. Alkuperäinen väri Tan, mutta olen lankilla tummentanut väriä omaan väripalettiin sopivammaksi. Lankkina toiminut Bexleyn suklaanruskea.

Koko 7 ja leveämpi G-lesti. Dainite-kumipohja.

Nämä maksoivat postikuluineen 210 Euroa. Tässä parissa hintapyyntö postikuluineen 120 Euroa. Alkuperäinen laatikko ja pölypussit mukaan. Asun Lohjalla, joten maakuntamatkaajalle sovitusmahdollisuus.

Tällä hetkellä on Ebay UK:ssa mynnissä ainakin yhdet vastaavat, kohde numero 290785749088. Omissani on tosin hillitymmät nauhakoukut. Alkuperäinen värisävy ilmenee kuitenkin hyvin kuvista.
« Viimeksi muokattu: 21.11.12 - klo:20:34 kirjoittanut Kimmo OK »

Plainwhitetee

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 369
    • Profiili
Vs: Charles Tyrwhitt - Grain Leather Boots UK 7G
« Vastaus #1 : 03.11.12 - klo:09:29 »
Onko nahka niin paksua, että tarkenee Suomen talvessa? Miten kuvailisit mitoitusta/lestiä?
- Voi voi. Tämä kaikki on niin ohimenevää. (Paddington)

Kimmo OK

  • Kisälli
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Vs: Charles Tyrwhitt - Grain Leather Boots UK 7G
« Vastaus #2 : 03.11.12 - klo:11:05 »
Itse käytän näitä nimenomaan talvikenkinä, mutta käytän myös paksumpia sukkia. Kengissä itsessään ei ole vuorta. Leveämpi lesti ja sukkaratkaisut mahdollistaa ympärivuotisen käytön, ainakin urbaanissa ympäristössä.  Koko 7 pitää mieletäni hyvin paikkaansa. Grain-nahka on rouhean näköistä, paksua ja sopiva valinta talvikäyttöön.

Kimmo OK

  • Kisälli
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Vs: Charles Tyrwhitt - Grain Leather Boots UK 7G
« Vastaus #3 : 09.11.12 - klo:21:56 »
Ostakaas nyt pois. Satasella? Postikuluineen.