Kirjoittaja Aihe: ***MYYTY*** M: Crockett & Jones Kent UK 8E, mokka wholecutit  (Luettu 1513 kertaa)

Justus

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 117
    • Profiili
***MYYTY***

Myytävänä ebaystä hankitut Crockett & Jonesin mokkanahkaiset wholecutit koossa UK8. Ovat itselle jonkin verran pienet ja kun en lähtenyt niitä suutarin kautta venyttämäänkään, niin ovat jääneet kaappiin seisomaan. Yritetään nyt päästä eroon omakustannehintaan.

Itse en ole käyttänyt kenkiä jonkun kerran sisällä, ja tätä ennenkin ovat olleet selkeästi hyvin vähällä käytöllä. Pohjat ovat hyvässä kunnossa. Oikeassa kenkän kärjessä on jostakin tullut hevosenkengän muotoinen tummentuma, tämä voi tosin saada poistettua oikealla käsittelyllä? Ilmeisesti kyseessä on joku vanhempi malli, kun en ole etsimälläkään löytänyt näistä lisää tietoa. Lestin suhteen vertailuni minulla on C&J:n Radstock-kengät (lesti 341) samassa koossa, ja se on sen verran levempi, että sopii omaan jalkaani. HP 90 euroa. Kengät löytyvät Helsingistä, kokeilemaankin pääsee.











« Viimeksi muokattu: 26.01.12 - klo:14:20 kirjoittanut Justus »

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: M: Crockett & Jones Kent, UK 8E
« Vastaus #1 : 21.01.12 - klo:17:53 »
No nämäpä vasta ovatkin makeet! Harmi kyllä aivan liian pieni koko.

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

Justus

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 117
    • Profiili
Vs: M: Crockett & Jones Kent UK 8E, mokka wholecutit
« Vastaus #2 : 24.01.12 - klo:20:14 »
Hintaa laskettu hieman. Itse en yleensä ole wholecuteista hirveästi lämmennyt, mutta nämä iskivät jotenkin heti. Sääli, että ovat hieman pienet.