^ Tähän liittyen meillä on tätä nykyä täysipäiväisesti töissä oma vaatturi, joka tekee korjausompelut erinomaisella pieteetillä. Välillä on silti tarvetta ostopalveluille, mutta niissäkin olemme pystyneet ohjaamaan työn laatua siten, että laatukriteerit täyttyvät sekä meidän että asiakkaidemme näkökulmasta. Pahoittelen omasta puolestani asiakaskokemusta, ja välitän positiviisen palautteen asiakaspalvelusta tiimillemme.
Pukujen toimitusajoissa oli aikanaan ajoittaista viivettä tehtaan tuotantokapasiteetin kanssa, mutta siihen on tehty toimittajalla olennaisia parannuksia. Toimitusvarmuus toiminnan kasvaessa on parantunut olennaisesti, toki myös oman prosessimme kehittyessä.
Aikanaan hommaa tehtiin puolipäiväisen toimarin ja kahden työntekijän voimin, tätä nykyä meitä on kuusi täyspäiväistä ja yksi puolikasta työviikkoa tekevää duunissa. Reagointikykymme on parantunut, vaikka volyymit ovat moninkertaiset aiempaan nähden.
Koska en osaa yhdistää nimimerkkejä ja asiakkuuksia, risuja ja ruusuja otan mielelläni vastaan sähköpostitse
[email protected] tai suoraan puhelimitse 041 535 2035. Jos jokin vanha asiakkuuden hoito on jäänyt hiertämään, kannattaa siitä kertoa suoraan minulle. Nopeiten pienyrityksessä (kyllä, olemme edelleen
pieyritys mikroyritys) asiat ratkeavat suoraan yrittäjän kanssa rupatellessa ja minulle on aina eduksi, että asiakas - vaikka ei enää koskaan ostaisi meiltä - jää hyvälle fiilikselle, koska en halua jättää ikäviä kokemuksia kalvamaan ihmisten mieliin.
Edellä mainittu toimintatapa on luonut meille kestävän kasvun perusteet, eikä näillä näkymin hyväksi havaittua tapaa olla muuttamassa.