Kirjoittaja Aihe: Solmiot  (Luettu 231882 kertaa)

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #105 : 29.07.11 - klo:12:45 »
Kakkossolmiossa kuvio menee hieman vinoon, jos se menisi reilusti vinoon, se voisi näyttää siltä että se kuuluu siihen, nyt se on juuri siinä hujakoilla ettei se mene tarpeeksi vinottain..

Ensimmäinen solmio näyttää sen sijaan olevan ihan OK kuvioinnin tasaisuuden suhteen.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #106 : 29.07.11 - klo:14:17 »
Linssin likaisuuden/ pölyn sensorilla kyllä näkee.

Tämä on kyllä totta..

Kakkossolmiossa kuvio menee hieman vinoon, jos se menisi reilusti vinoon, se voisi näyttää siltä että se kuuluu siihen, nyt se on juuri siinä hujakoilla ettei se mene tarpeeksi vinottain..

No siellähän oltiin tarkkana... Tosin, itse en huomannut vikaa tuossa kuvioinnissa, eikä se myöskään ollut tuo "slightly second" syy. Mutta voihan siinä tuollaistakin olla.

Molemmissa on merkittynä "diagonal pull", joka kyllä tosiaan lähikuvista tuli esiin, mutta ainakaan noin kauempaa sitä tosiaan ei itsekään huomaa, vaikka yritin etsiä. Ajattelin, että jos en vain osaa katsoa tarpeeksi tarkasti.
Noh, eiköhän tuon sitten näe kun saapuvat, että kuinka huomattavia nuo virheet ovat.
« Viimeksi muokattu: 29.07.11 - klo:14:27 kirjoittanut ChuckBass »

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #107 : 29.07.11 - klo:15:07 »
E.Marinella I assume. Itselläni on noita samalla kuvioinnilla, loistosolmioita. Malford of London?

Niiden slight secondyn kyllä löytää, mutta itselläni ne jää solmun taakse. Enemmän harmittaa labelin ruma leikkaus, jonka olen irroittanut kokonaan pois, ja ainakaan vielä ei ole paljastunut ns. kantavaksi rakenteeksi vaikka hieman siltä vaikutti.
Great minds think alike - fools never differ.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #108 : 29.07.11 - klo:19:49 »
E.Marinella I assume. Malford of London?

1) yep 2) yep

Tosin sf:n kautta. Itse olen myös kuullut marinellasta vain hyvää, jään odottelemaan innolla.

Ja noissa ei pitäisi label-tageja ilmeisesti olla ollenkaan, joten tuskin niiden irroittaminen kovin vaarallista on :)

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #109 : 30.07.11 - klo:14:30 »
E.Marinella I assume. Itselläni on noita samalla kuvioinnilla, loistosolmioita. Malford of London?

Niiden slight secondyn kyllä löytää, mutta itselläni ne jää solmun taakse. Enemmän harmittaa labelin ruma leikkaus, jonka olen irroittanut kokonaan pois, ja ainakaan vielä ei ole paljastunut ns. kantavaksi rakenteeksi vaikka hieman siltä vaikutti.

Ehdoton huippumyyjä, täytyy sen verran kehua. Olen ostanut kaverilta yhdet kengät, solmion ja lompakon. Tuotteet olleet aina hyvin pakattuja ja saapuneet Royal Mailin nopeammalla palvelulla, 2-3 työpäivän sisällä. Harvoista SF:n eurooppalaisista myyjistä omien kokemuksien perusteella paras.

Katselin itesekkin noita upeita solmioita kun ne myyntiin tulivat loppukeväästä, mutta en päätynyt tilaamaan, koska pidän itse inauksen kapeammista läpysköistä. Toivottavasti tulet pitämään omistasi, hienoilta ainakin näyttävät.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #110 : 01.08.11 - klo:00:30 »
E.Marinella I assume. Itselläni on noita samalla kuvioinnilla, loistosolmioita. Malford of London?

Niiden slight secondyn kyllä löytää, mutta itselläni ne jää solmun taakse. Enemmän harmittaa labelin ruma leikkaus, jonka olen irroittanut kokonaan pois, ja ainakaan vielä ei ole paljastunut ns. kantavaksi rakenteeksi vaikka hieman siltä vaikutti.

Ehdoton huippumyyjä, täytyy sen verran kehua. Olen ostanut kaverilta yhdet kengät, solmion ja lompakon. Tuotteet olleet aina hyvin pakattuja ja saapuneet Royal Mailin nopeammalla palvelulla, 2-3 työpäivän sisällä. Harvoista SF:n eurooppalaisista myyjistä omien kokemuksien perusteella paras.

Tuleeko Malfordin kamat jotenkin ensin styleforumille ja sitten vasta nettiin vai pyöriikö SF:ssä eri kamat? Malfordin nettikauppa vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Marinellan ohella Cantarellin ja Cornelianin tekemät puvut ja takit Faconnablelle ja Ralph Laurenille kannattaa katsastaa.

Osasta secondseja malford ei edes ole löytänyt vikaa. Pistin juuri tilaukseen tämän solmion. Vinkki: Styleforumilta löytyy koodi, jolla saa ilmaiset postit: sfties.

http://malfordoflondon.com/e-marinella-ties/501-e-marinella-light-blue-tie.html

« Viimeksi muokattu: 01.08.11 - klo:00:38 kirjoittanut Pchan »

Ben

  • Kisälli
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #111 : 06.10.11 - klo:17:54 »
http://www.haiwin-necktie.com/

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä sivusta? Uskomattomia tarjouksia aivan über-hienoista solmioista. Mahtaakohan olla käsin tehty Italiassa yms yms, mitä väittäävät, tuolla hinnalla...

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #112 : 06.10.11 - klo:18:02 »
^ Olen tilannut heidän eBay-kaupastaan muutaman solmion ja laatu on ollut ihan hyvää. Jokaisessa solmiossa on kuitenkin ollut kiinni eri valmistajan tagit, joten tästä voi ehkä päätellä, että kauppaavat yhden tehtaan solmioita, jotka tehdään useammalle eri tilaajalle.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #113 : 30.11.11 - klo:10:57 »
^
Tuo tuli mieleen, kun näin nämä...











4 x Vintage Hérmes, joista tuo varsinkin tuo yksi on aika jäätävä. (Navy, grenadine, 7-fold, unlined)

Vielä sulla on kuitenkin rusina tekemistä noiden ebay-maailman löytöjen kanssa :)


Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #114 : 30.11.11 - klo:13:16 »
^^ Upea solmio tuo grenadine! Eiköhän tuollaisten solmioiden löytämisen eBaysta estä monen kohdalla se ylärajaksi asetettu hinta. Vastaavia tuskin löytyy 30 dollarilla, kaivaisi kuinka syvältä tahansa. :)
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #115 : 30.11.11 - klo:13:22 »
^ Tuossa huudossa voittajalla kävi itseasiassa hieman "munkki", loppuhinta tuosta neljän setistä (josta yks ei näy nyt noissa kuvissa) oli 112$!!!! Joten tuollaisten diilien löytäminen on tietysti se juttu...

Ja 30$ on tosiaan melko alhainen raja, mutta sanotaan, että jos rajan asettelee sinne 50-70 euron nurkille, niin alkaa jo melko helposti tehdä hyviä löytöjä..

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #116 : 30.11.11 - klo:16:36 »
^ Huh huh. Uskomaton hinta. Tuo tumma grenadine yksinään on vähintään kaksi kertaa tuon kokonaishinnan arvoinen.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Solmiot
« Vastaus #117 : 02.12.11 - klo:22:39 »
Mistä Helsingissä saa nykyisin halvimmalla asiallisia silkkisolmioita? Tie Rackia ei enää ole mutta sieltä aikoinaan irtosi muistaakseni reilulla parilla kympillä ihan hyviä. Stockan neljän kympin hinnat ovat turhan suolaisia.
Suositellaan täysraittiutta.

Timati

  • Vieras
Vs: Solmiot
« Vastaus #118 : 02.12.11 - klo:23:08 »
Tieräkki bongattu tänään lentoasemalta Helsingistä. . .

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Solmiot
« Vastaus #119 : 03.12.11 - klo:01:22 »
Juu lentokentällä on tainnut koko ajan olla Tie Rack. Itse en tosin ole koskaan muussa Tie Rack:ssa edes käynyt kuin Helsinki-Vantaalla.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi