Kirjoittaja Aihe: MTOP-haaste "Best use of denim" - Anna äänesi, kuka oli paras?  (Luettu 10692 kertaa)

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Toinen viikko takana ja osallistujamäärä saatiin lähes triplattua, mikä on ehdottoman hienoa. Äänestys on käynnissä perjantai-iltaan saakka, jonka jälkeen on selvillä tämän haasteen numero uno. Muistuksena vielä, että uusi haaste lähtee käyntiin heti huomenna. Äänestää saa tällä kertaa useampaa, jos näin haluaa (olen kuitenkin rajannut tuon enimmäismäärän kolmeen)

barcelona:



Justus:


Timati:



Tommi:



Elias:



turisti84:


Räyhäkäs:


Jussi:


U-haul:



TheodoreMaul:


Ivyman:



Dandylion:



Hypno:


Kansan syvät rivit:

« Viimeksi muokattu: 25.03.13 - klo:17:34 kirjoittanut ChuckBass »

Nti Tursti

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 657
    • Profiili
Argh!! Johan iski ongelma, kun on niin monenlaista settiä tarjolla. Loistavaa asennetta, tyyliä, erikoisia yhdistelmiä ja yksityiskohdilla kikkailua. Ei eduskuntavaalitkaan ole näin vaikeat... siispä nukun yön yli ja katselen denim-unia ;)
It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not
— Marilyn Monroe

http://nyan.cat/?f=1

If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”
― Johnny Depp

JayH

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Barcelonalla mahtavan näköistä settiä. Lisäksi bonuspisteet täältä Hypnolle sekä DandyLionille.
"Joo joo, antaa tulla vaan. Kyllä minä olen vastustanut auktoriteetteja ihan tuolla oikeassakin elämässä." - Marso

vemuli

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 290
    • Profiili
Kaikki kravattiin ahtautuneet ovat ulkona ainakin minun osaltani. Sorry, mutta farkut / kravatti -yhdistelmä on minulle ehdoton "no no" ; )

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Barcelonalla mahtavan näköistä settiä.

Ultimately, it's all about the shoes...
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

Henrik

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 223
    • Profiili
Dandylion vie tämän skaban. Nuorelle miehelle todella toimiva setti. Tyylikäs ja asennetta löytyy. Yleensä en itse kovin herkästi lämpene tykkiveneille, mutta Dandylionilla nuo ovat loistavat.
Minä haluaisin hiukan heroiinia ja kodittomien kissojen ensisuojan, kiitos!

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Helppo homma kun ainoastaan yksi käytti denimiä muualla kuin farkuissa.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Koko rahalla Justusta. Sopivan "asenteellinen" kokonaisuus, johon farkut sopivat kuin pienoismalli Berlusconin naamaan.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Barcelonalla mahtavan näköistä settiä.
Ultimately, it's all about the shoes...
Pakko komppaa.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Ääni Justukselle, on niin harvinaista nähdä farkut-nahkatakki -yhdistelmän toimivan jopa hitusen klassisempana - tällä kertaa harmaan neule-kaulaliina-lätsä -vyöhykkeen ansiosta.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Kyllä nyt edellistäkin kisaa selvemmin Justus korjaa potin. Terveisiä Sörkkaan.
Suositellaan täysraittiutta.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Mukavan paljon osallistujia. Oli vaikea valita parasta, koska denimiin tai pikemminkin farkkuihin liittyy niin paljon kaikenlaisia ulottuvuuksia . Lopulta päädyin valitsemaan voittajani puhtaasti esteettisin periaattein. Parhaita olivat siis väriä ja kontrastia sisältäneet kokonaisuudet. Barcelona veti kirkkaan voiton ja Hypno oli hyvä kakkonen. Monet muuten erinomaiset setit olivat turhan tummia, esim. Justus ja Dandylion.

Yhtään 80-luvun farkkupaidasta tehtyä taskuliinaa ei nähty.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Barcelonalla mahtavan näköistä settiä.
Ultimately, it's all about the shoes...
Pakko komppaa.

Sanohan, Barcelona, ovatko nuo samanlaiset Wedinsin kengät kuin itsellänikin?

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Barcelona, Elias ja Jussi sai ääneni. Ei malttanut valita vain yhtä :) Tykkäsin kyllä myös Ivyn ja Dandylionin setistä (kateellinen tuosta Schott:n peacotista johon en itse ole ainkaan vielä raaskinut sijoittaa). Paras olisi kun tuo äänestys tukisi esim järjestykseen laittamista tai voisi antaa enemmän pisteitä jollekkin. Jussi olisi saanut multa ykkös pallin ja Dandylion olisi myös pisteille päässyt.

(puolisoni antoi muuten sanalliset äänet Jussille ja turisti84:lle, nämä olisi muistanut vielä seuraavanakin päivänä).
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Oma ääni meni Eliakselle.
Nippu oli Kuin omasta kaapista vedetty.
There ain't no rest for the wicked...