Mitä tänään on päälläsi?

Aloittaja Ville, 18.03.09 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

mbch

Auktoriteetti
Kirjattu

Pasteur

Auktoriteetti
Kirjattu
No hitto! Alekoodilla ei ollut mitään syy-yhteyttä asiaan, vaan sattui paukahtamaan postiin tuossa samalla... Blogiin kuitenkaan mitään postaile ennen kuin tuo on vanhentunut, joten ihan foorumiitteja ajattelin. Ainakaan ei tarvitse piilomainonnasta syyttää. Ihan vain testiin tuli pari rättiä. :)

mbch

Auktoriteetti
Kirjattu
Eihän tätä kannata turhan vakavasti ottaa ;) edellinen viestini oli silkkaa huumoria!

Pasteur

Auktoriteetti
Kirjattu
Niin minunkin. Todellisuudessa minulle maksetaan isoja euroja!

mbch

Auktoriteetti
Kirjattu
Edit: Hyvä

Suavo

Auktoriteetti
Kirjattu
Pastori perhana, oranssia skragaa ei vielä oo, pitäsköhän tosta napsauttaa...ja hyvää menoo siis toki, tosin toinen puoli setistä kiinnostais myös.

Itsellä härräsmiesten pokeripelit. Ei olla myöhässä (olin ainoa ajallaan paikalla, lol), pukeudutaan siististi ja kännykän räpläämisestä penaltia. Hyvää runia mulle!

[spoiler][/spoiler]
Larppaus sallittu

konda

Legenda
Kirjattu
Kovaa shitii! Kerro Suavo deets!

Pasteur

Auktoriteetti
Kirjattu
Suavolla kevyttä ja raikasta menoa kerta toisensa jälkeen. Tarvis itse napsauttaa edes yksi gingham paita kaappiin kanssa... jostain syystä vain yksiväristä ja pinstripeä tällä hetkellä kaikki.

Suavo

Auktoriteetti
Kirjattu
Danke danke.

LBM 1911
Schoffa mtm
Atelier F&B Geneve (Saumasta)
Berg&Berg
Canali
Shipton & Heneage by Cheaney
Larppaus sallittu

U-Haul

Legenda
Kirjattu
Tyylikkäitä yhdistelmiä kaikilla. Gingham on nätti paitakangas, pidän erityisesti tuosta vaaleansinisestä. Ja kengissä hyvä patina.

Omaa rähjä-ivyilyä viime päiviltä. Lahkeet voisi näköjään kääntää vähän lyhyemmiksikin.

Keep Calm and Carry On.

Richard Mutt

Legenda
Kirjattu
^ Oliskohan alasetin housut sopineet yläsettiinkin yläsetin housuja paremmin? Omaan silmään pikkasen niukka kontrasti takin ja housujen välillä, kun sekä värisävy että tummuusaste aika samalla sektorilla.

jworlin

**
Flanööri
Kirjattu
Viimeisimmät jalkoihintuijottelut ja muut.

konda

Legenda
Kirjattu
Muuten tuttua 5/5, mutta lehdet maassa+täysdenimi+lenkkarit ilman sukkia = vit... isot peelovibat. Siinä yliyrittämisen vuoksi 0/5. En tosin muutenkaan ole Levis+Levis täysdenimicombon suuri ystävä.

af Granskär

*
Edistynyt
Kirjattu
^^Ylimmäinen Café Artista? Nättejä kuvia.
"There's three things in this world that you need: Respect for all kinds of life, a nice bowel movement on a regular basis, and a navy blazer."

jworlin

**
Flanööri
Kirjattu