• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.

Vieraile nyt:
www.pukimoraivio.fi

Päävalikko

Mitä tänään on päälläsi?

Aloittaja Ville, 18.03.09 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

sproily

Yllättävän OK nuo tossut kyllä

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

JMasa

Pirteän väriset kalossit sanoisin.

Tuukka

Joulu, henkisesti aina kesässä.

Jalassa sisätossut, jos joku ihmettelee.
Great minds think alike - fools never differ.

ChuckBass

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 24.12.10 - klo:21:52
Joulu, henkisesti aina kesässä.

I like this. Oikein oikein hyvä, koko kombo.

Edit. Kun tyyliisi ei kuulu solmiot / muut kaulankoristeet (ainakaan näemmä vapaa-ajalla), niin hieman jämäkämmät kaulukset paidassa olis pop.

Tuukka

Kiitokset. Mielummin olisin tähän ilmastoon laittanut hieman paksummat housut kuin BB:n kesächinot, mutta takin kangas on hyvin kevyt ja ohut, joten ei oikein toiminut. No, olin eilen ulkona yhteensä 4 minuuttia, joten sen kyllä kesti jotenkin.

Eilen oli tarkoitus laittaa solmio, mutta posti ei ollut vielä suorittanut tilaamaani pakettia perille, joten mökötykseltäni boikotoin kaikkia kravatteja.

Kauluksista. Ongelmana on itseasiassa enemmänkin liian jämäkät kaulukset. Ne porautuvat takin alle, jolloin näyttää tuollaiselta. En muistanut ottaa luita pois, se auttaa ilmiöön.

CB: Itse olen pitänyt samettitossujani vain omassa kodissa tapahtuvissa iltavastaaotoissa, mutta ilmeisesti toimivat kodin ulkopuolellakin? Smokkitakistasi heräsi mieleen taas kerran tupakkatakin hankinta.

Calle

CB: Veditkö kaupungilla samettitossuilla ja swimseilla?

ChuckBass

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 25.12.10 - klo:13:00
CB: Itse olen pitänyt samettitossujani vain omassa kodissa tapahtuvissa iltavastaaotoissa, mutta ilmeisesti toimivat kodin ulkopuolellakin? Smokkitakistasi heräsi mieleen taas kerran tupakkatakin hankinta.

Lainaus käyttäjältä: Calle - 25.12.10 - klo:23:01
CB: Veditkö kaupungilla samettitossuilla ja swimseilla?

Kyllä nuo tossut toimivat, ainakin omaan makuuni tähän tarpeeseen mainiosti.
Calle, matkaa kotoa oopperaan on noin 500-700 metriä, tuon matkan taitoin tossuilla ja kalosseilla. Totesin sen olevan helpompaa kuin vaihtokenkien pitäminen matkassa.

Ja Tuukka, tuo kaulusasia on kyllä täysin järkeenkäypä nyt kun katseli kuvaa uudestaan hieman tarkemmin.

sproily

30-luvun smokki, 30-luvun irtokauluspaita ja tärkätty irtokaulus. Solmukkeellakin on ikää.

PS. lämmin on.

Flanööri

Arska

^ Tyylikästä. Tuossa jälkimmäisessä kuvassa muistutat mielestäni kohtalaisen paljon Fred Astairea.
Suositellaan täysraittiutta.

Tuukka

Sproily: onko tuo smokkitakin hieman lyhyempi malli ja ylempänä sijaitseva nappi jotenkin tyypillinen 30-luvun juttu?

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 27.12.10 - klo:10:51
Sproily: onko tuo smokkitakin hieman lyhyempi malli ja ylempänä sijaitseva nappi jotenkin tyypillinen 30-luvun juttu?

Ainakin Boardwalk Empiressä reilusti nykyistä korkeampi napitus oli vakio miesten puvuissa. Nykyisin nappia näkee jo navassa asti, eikä tästä leikkauksesta kaunista saa.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

JMasa

sproily

Vähän tuli päivitettyä tuota lounaspukua

ps. ilmeellä

Flanööri

Arska

Eivätkös tuossa päällystakissa ole hieman lyhyet hihat?
Suositellaan täysraittiutta.

sproily

Ei siinä kyllä mielestäni ole... Kuvasta päätellen siltä kyllä näyttäisi.

Flanööri