Mitä ostit tänään?

Aloittaja Jami, 05.01.10 - klo:20:38

« edellinen - seuraava »

Alhazen

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 11.09.14 - klo:19:21
Lainaus käyttäjältä: jwörlin - 11.09.14 - klo:18:29
Back to basics.

Tää on omalla ehdottomalla ostoslistalla. Kerropas sitten kun saat hyppysiisi, että mikä on istuvuus.

Löytyy tällainen viime vuoden versiona. Istuvuus on yllättävän napakka kun ottaa kokoa pienemmän (itse oon normaalisti eurokokoisissa asioissa M paitsi otan kaikki brittineuleet S:nä) ja pituus aika lyhyt, tämä ei mene puoleenväliin reisiä kuten samanmalliset neuletakit usein. Aika paksu ja lämmin myös.

Jarmo

Eleganssin esitaistelija
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Alhazen - 11.09.14 - klo:20:00
Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 11.09.14 - klo:19:21
Lainaus käyttäjältä: jwörlin - 11.09.14 - klo:18:29
Back to basics.

[img]http://d30fnpgn92mkei.cloudfront.net/KH074NAV_a.jpg[/im]

Tää on omalla ehdottomalla ostoslistalla. Kerropas sitten kun saat hyppysiisi, että mikä on istuvuus.

Löytyy tällainen viime vuoden versiona. Istuvuus on yllättävän napakka kun ottaa kokoa pienemmän (itse oon normaalisti eurokokoisissa asioissa M paitsi otan kaikki brittineuleet S:nä) ja pituus aika lyhyt, tämä ei mene puoleenväliin reisiä kuten samanmalliset neuletakit usein. Aika paksu ja lämmin myös.
Shit. Ite oon normaalisti S.

jworlin

**
Flanööri
Kirjattu
Ite käytän kans yleensä S-kokoa. Mutta raporttia sitten myöhemmin.

Ane

**
Flanööri
Kirjattu
Oho. CT:llä ehdasta Donegal-villasta tehtyjä villapaitoja. Olen etsinyt ikuisuuksia noita, käynyt ihan Donegalissa asti etsimässä sopivia. Pöljät tekevät siitä vain pappatakkeja tai lätsiä...

Venemies

**
Flanööri
Kirjattu
Isaian mittatilauksen kun oli joku erikoistapahtuma. Erikoista oli.

Ane

**
Flanööri
Kirjattu
Sukankannattimet tuli muutama päivä sitten.

Paras. Ostos. Ikinä!

Saan kurkkia alas nilkkoihini ja nauttia siitä, ettei sukka ole rullalla.

Elämän pienet ilot, ja niin pois päin.

Jape

**
Flanööri
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Ane - 12.09.14 - klo:19:43
Oho. CT:llä ehdasta Donegal-villasta tehtyjä villapaitoja. Olen etsinyt ikuisuuksia noita, käynyt ihan Donegalissa asti etsimässä sopivia. Pöljät tekevät siitä vain pappatakkeja tai lätsiä...

Joo, minäkin katselin näitä suurella mielenkiinnolla. Jos ehdit ensin, niin laitahan jotain kommenttia kokojen suhteen.

salaryman

Legenda
Kirjattu
Kirjatori houkutti heräteostoksiin; Keittiökirjasto karttui yhdestä sushi-, yhdestä wok- ja yhdestä kreikkalaiseen keittiöön keskittyvästä kirjasta. Jotenkin hönöä että tuommoisen ison kiiltävälle paperille painetun ruokakuvakirjan saa halvemmalla kuin keskiverto aikakauslehden irtonumeron.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

konda

Legenda
Kirjattu

salaryman

Legenda
Kirjattu
Mustat oxfordit; Cheaney isis. Formaalikengissä vahdinvaihto: Geneeriset italosämpylät lentävät kohti kuikkaa ja edustusunivormun jalkineosastolla siirrytään brittiaikaan.

"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Mittasmokki ja opera pumpsit. Voittoisa yhdistelmä, sanon minä.

Ane

**
Flanööri
Kirjattu

mairaksinen

Vieras
Kirjattu

Tuukka

Legenda
Kirjattu
Paadyitko kaksiriviseen?
Great minds think alike - fools never differ.

SloBo

Auktoriteetti
Kirjattu
Ulukona oli kylymä, joten ajattelin ostaa takin, joka ei olisi sauna, mutta nielisi alleen vähän paksumman neuleen. Jospa tämä olisi sellainen.
[spoiler]
Darth Vader on Luken isä.

[/spoiler]
Jos ei koko natsaa, laitetaan selkeästi foorumille myyntiin.

Muutamat hävyttömän räikeät sukatkin samasta puljusta.

Minkäslaiset opera pumpsit ostit? Vähän on himotellut ne Brooksin calf-pumpsit itseäni, jos sitä vaikka pari kertaa vuodessa käyttöäkin olisi.