Mitä ostit tänään?

Aloittaja Jami, 05.01.10 - klo:20:38

« edellinen - seuraava »

Jaguar

**
Flanööri
Kirjattu
Saako tuohon vesilukon kiinni?

Tommiedvard

**
Flanööri
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Eilen Helsingin johtavalta Boss-jälleenmyyjältä eli Fredan UFF:ilta harmaa Bossin neitsyenvillainen puku (mukana 4% elastaanieläimen karvaa). Edelliseen liittyen tilasin myös ompelimopalveluita.

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Bossista tulikin Mieleen: uusimmassa Stockmannin katalogissa Parpuurin tikkitakki irtoaa hieman yli sadalla eurolla, Possin pidempi tikkitakki oli tarjouksessa 400 euroa. Barbourilla on prestiisiä vaikka nuorille nulikoille jakaa, mutta valmistaja on pitänyt hintansa hämmäntävän matalina (toki pois sulkien Kapteenskan, jossa hinnat ovat aivan omasta päästä vedetty). Hattua valmistajalle on pakko nostaa.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Richard Mutt

Legenda
Kirjattu
^ Harmi, että nuo eivät ole Heritage Liddesdaleja vaan "perus" Liddesdaleja. Vaikka yleensä kaikissa mahdollisissa vaatteissa on minulle liian lyhyet hihat, niin tuossa takissa vaikka ottaisin size down viistävät hihansuut rystysiä.

Partasuti

Legenda
Kirjattu
^^ Tikkitakit ovat niin seuraavan tason vaatteita, että olen pysytellyt niistä erossa.

Franck Gaultier

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Richard Mutt - 03.08.13 - klo:19:36
^ Harmi, että nuo eivät ole Heritage Liddesdaleja vaan "perus" Liddesdaleja. Vaikka yleensä kaikissa mahdollisissa vaatteissa on minulle liian lyhyet hihat, niin tuossa takissa vaikka ottaisin size down viistävät hihansuut rystysiä.

Kyllä ne ainakin tagien mukaan ovat heritage liddesdaleja.

Richard Mutt

Legenda
Kirjattu
^ Eivät kyllä ainakaan liikkeessä olleet, kun kävin sovittamassa.

haukka

Auktoriteetti
Kirjattu
Tuommoinen archimeden pronssinen pilottikello, tuli hankittua mustalla nahkarannekkeella suoraan
archimeden online shopista. Kelloon pitäisi kehittyä nätti patina ajan kuluessa.

http://manofmany.com/style/archimede-pilot-bronze-42-automatic-watch/
" how`s it for stains?"

salaryman

Legenda
Kirjattu
Dressmanin poistosta slim fit pique ja beiget chinot. Käyttökamaa pikkurahalla, paita kympin, housut viistoista.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

_ a m _

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Partasuti - 03.08.13 - klo:19:40
Tikkitakit ovat niin seuraavan tason vaatteita, että olen pysytellyt niistä erossa.

Ai valkoisiin, kuivapesua vaativiin Brionin chinoihin verrattuna vai?

Franck Gaultier

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Richard Mutt - 03.08.13 - klo:21:37

Jos lapussa lukee heritage liddesdale, takki on heritage liddesdale. Itse satuin vielä ostamaan sinisen.

Richard Mutt

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Franck Gaultier - 04.08.13 - klo:14:37
Lainaus käyttäjältä: Richard Mutt - 03.08.13 - klo:21:37

Jos lapussa lukee heritage liddesdale, takki on heritage liddesdale. Itse satuin vielä ostamaan sinisen.

Tainnut olla sitten kaksia eri takkeja räkissä. Itse siis sovitin vihreää.

Franck Gaultier

Legenda
Kirjattu

Ohessa vielä kuva lapusta.

Takeissa oli suuria heittoja saman koon sisällä. Takit vaikuttivat koostuvan kahdesta eri erästä. SS13 esitteen sisältäneet takit olivat selvästi suurempia kuin AW12 esitteen sisältäneet takit.

_ a m _

Legenda
Kirjattu
Zoovillagen alesta J.Lindebergin tummansiniset chinot ja kaksi paria R.Laurenin sukkia yhteishintaan 46�,�.

Tänään ylimääräiset 20 pinnaa koodilla EU20SALE.

MrMan

Auktoriteetti
Kirjattu
...