Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Asut ja pukineet / Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Uusin viesti kirjoittanut Laurentius 22.06.25 - klo:16:25 »
^Minä en yhdistäisi pukua ja tykkiveneitä, vaan miellän ne pikemmin chinojen ja pikkutakin kavereiksi.

Alden lienee näille ainoa nykyvalmistaja Amerikassa, Euroopan puolelta löytynee enemmänkin. Mikäli käytetty (tai harvinainen NOS) kelpaa valikoima kasvaa merkittävästi ebayta selaamalla.
2
« Uusin viesti kirjoittanut Floridaman 22.06.25 - klo:11:36 »
Menisikö tykkiveneet myös häissä ym. tummansininisen puvun kanssa oxfordien sijaan? Ja millä hakusanoilla Aldenin lisäksi amerikkalaisia tykkiveneitä kannattaa etsiä?
3
ŠŠ° нашем сайте вы найГете рабочее  на Š¼Š¾Š±ŠøŠ»ŃŒŠ½Ń‹Š¹ Š“Š»Ń уГобного Š“Š¾ŃŃ‚ŃƒŠæŠ° Šŗ азартным играм в Š»ŃŽŠ±Š¾Šµ Š²Ń€ŠµŠ¼Ń Šø в Š»ŃŽŠ±Š¾Š¼ месте.
4
Как ŠøŠ·Š±ŠµŠ¶Š°Ń‚ŃŒ проблем с оплатой на онлайн- Šø что Š“ŠµŠ»Š°Ń‚ŃŒ, если возникли ошибки в процессе ŠæŃ€Š¾Š²ŠµŠ“ŠµŠ½ŠøŃ платежей.
5
« Uusin viesti kirjoittanut Arska 21.06.25 - klo:15:25 »
Tykkiveneethän ovat nimenomaan kävely- ja ulkoilukengät.
6
« Uusin viesti kirjoittanut Laurentius 20.06.25 - klo:21:18 »
No, menin ja ostin. Parempi minun kaapissani kuin jonkun toisen.
7
« Uusin viesti kirjoittanut Laurentius 20.06.25 - klo:18:33 »
^Olen ajatellut ja suunnitelmallisesti toiminutkin siten, että on olemassa erikseen kävelykenkiä ja pukeutumiskenkiä. Jälkimmäisten on sovittava jalkaan hyvin, ja niiden kansssa täytyy pystyä kävelemään esim. illanvietto- tai muissa jonkinasteista edustavuutta vaativissa tilaisuuksissa ilman että ne tuntuvat epämukavilta, mutta hyväksyen sen, että ne eivät välttämättä aina ole ergonomisimmat mahdolliset jalkineet.

Kävelykengille sallitaan vapauksia tiukimmista keikarinormituksista, kunhan ne mahdollistavat pidemmänkin jalkeillaolon ongelmitta. Kokonaan oma lukunsa ovat sitten ulkoilukengät.

Aihetta sivuten, olen mennyt useat messurupeamat näytteilleasettajan roolissa Johnston and Murphyn kengillä (Made in USA -mallit only, eli vintagella ja mielellään NOS) ja todennut niiden olevan jalkaani erinomaiset, ja koko päivä ongelmitta. Florsuja en messuille ottaisi, mutta pienimuotoisempiin rupeamiin kylläkin.

8
« Uusin viesti kirjoittanut Ville 20.06.25 - klo:09:25 »
Minulla oli vuosia sitten kai 6 paria tykkiveneitä, koska niitä löytää halvalla USA:n eBayn puolelta. Lopulta tajusin, etteivät yleensä ole mukavia kävellä, koska tuplanahkapohja on niin jäykkä päkiälle. Erityisesti kävelyn työntövaiheessa eron tuntee ja päivän mittaan se kumuloituu. Vaan eri jaloilla on sitten eri tuntemukset. Nykyisin vältän kaikkia tuplapohjia.
9
« Uusin viesti kirjoittanut Arska 20.06.25 - klo:00:14 »
Ei tykkiveneitä voi liikaa olla.
10
Laatutori / Vs: M: Alpa Crew Neck neule (L)
« Uusin viesti kirjoittanut illu 17.06.25 - klo:12:03 »
Myydyt poistettu ja lisätty neule
Sivuja: [1] 2 3 ... 10