Erving kirjoitti Instagramin puolella aiemmin lopettavansa, koska yli 10 v suutarin hommia aiheutti nykyisin kipua käsissä. Enpä usko, että ne voimakkaat kenkäliimatkaan tekevät hyvää nenälle tai keuhkoille.
Kirjoittelin parisen vuotta sitten tuosta toisesta ilmiöstä:
https://www.keikari.com/blogi/suomi-on-juoksukenkien-maa/
Kansainvälisten tilastojen mukaan Suomen kansalla on paljon rahaa. Sitä ei kuitenkaan haluta käyttää vaatteisiin, koska suomalainen kulttuuri halveksuu kalliita, näyttäviä tai erikoisia vaatteita. Jos sen sijaan laittaa paljon rahnaa mökkiin, asuntoon, autoon tai elektroniikkaan, saa kehuja "järkevänä" miehenä. Vaan entä jos nauttii vaatteista? Täälläkö on lupa nauttia vain autoista ja suuresta töllöstä?
Luonnollisesti laadukkaampia vaatteita ei kansan tee mieli ostaa, kun ne ovat Suomessa EU:n kallempien joukossa:
https://www.keikari.com/blogi/suomessa-on-euromaiden-kalleimmat-vaatteet-ja-jalkineet/
Kun niitä ei osteta, silloin erikoisliikkeitä ei perusteta tai sitten ne eivät pysy pystyssä. Sitten valikoima kapenee ja kansa kulkee juhlissa Crocseissa ja Dressmannin puvuissa.
Kirjoittelin parisen vuotta sitten tuosta toisesta ilmiöstä:
https://www.keikari.com/blogi/suomi-on-juoksukenkien-maa/
Kansainvälisten tilastojen mukaan Suomen kansalla on paljon rahaa. Sitä ei kuitenkaan haluta käyttää vaatteisiin, koska suomalainen kulttuuri halveksuu kalliita, näyttäviä tai erikoisia vaatteita. Jos sen sijaan laittaa paljon rahnaa mökkiin, asuntoon, autoon tai elektroniikkaan, saa kehuja "järkevänä" miehenä. Vaan entä jos nauttii vaatteista? Täälläkö on lupa nauttia vain autoista ja suuresta töllöstä?
Luonnollisesti laadukkaampia vaatteita ei kansan tee mieli ostaa, kun ne ovat Suomessa EU:n kallempien joukossa:
https://www.keikari.com/blogi/suomessa-on-euromaiden-kalleimmat-vaatteet-ja-jalkineet/
Kun niitä ei osteta, silloin erikoisliikkeitä ei perusteta tai sitten ne eivät pysy pystyssä. Sitten valikoima kapenee ja kansa kulkee juhlissa Crocseissa ja Dressmannin puvuissa.