Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Asut ja pukineet / Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Uusin viesti kirjoittanut Kolibri 25.07.24 - klo:20:34 »
Värjäys, uhka vai mahdollisuus?

Mulla on Charles Tyrwith chinot, 100% puuvillaa, khaki joka on ehkä turhan keltainen. Saisiko niistä oliivinvihreät vai onko tulos vain tunkkainen?
Varsinaista värin tummuusastetta näkemättä uskallan veikata, että oliivinvihreään värjääminen tuottaa ainakin äärimmäisen lähelle oliivinvihreää sävyä. Vaaleasta tummempaan sävyyn värjääminen onnistuu lähtökohtaisesti todella hyvin ja sitä luotettavammin mitä suurempi värjäyskontrasti on. 100% puuvilla on myös täydellisen otollinen imemään väriä ja ainakin Dylonin oliiviväri vaikuttaa saavan jykevää tulosta aikaan. Värinpoisto ennen varsinaista värjäystä sen mukaan haluaako yhtään vaaleanruskeaa sävyä mukaan vai halutaanko täysin yksiselitteistä vihreää.
2
Jyväskylässä, postitus onnistuu (+6,90€).

Caine Clothiersin oman merkin, The Sportsmen Clothingin siistit varsikengät.

-Koko UK10 (EU44)
-F-lesti (normaali leveys)
-Kantapää ja varsi tiukasti istuvat
-Mustaa vasikannahkaa
-Kaksoisnahkapohja
-Valmistettu Espanjassa

Ostettu keväällä -23. Käytetty, mutta siisti kunto. Kunto näkyy kuvista. Ovh. ostettaessa 369€.
Mukaan laatikko ja kenkäpussit.

90€











Lubiam L.B.M. 1911 irtotakki. Koko 54. Rakenteeton, kevyttä villaa. Väri hiilenharmaa, kuvioitu. Kolme nappia, toimivat hihansuunapit. Moitteettomassa kunnossa.

Kainalo-kainalo -mitta 57 cm
Hihan pituus olkasaumasta 66 cm
Pituus niskasaumasta helmaan 75 cm
Hartiamitta 49 cm

50€









3
Asut ja pukineet / Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Uusin viesti kirjoittanut salaryman 24.07.24 - klo:21:42 »
Värjäys, uhka vai mahdollisuus?

Mulla on Charles Tyrwith chinot, 100% puuvillaa, khaki joka on ehkä turhan keltainen. Saisiko niistä oliivinvihreät vai onko tulos vain tunkkainen?

Tämä selviää kokeilemalla. Tosin puuvillachinoja saa niin halvalla, ettei värin vaihtaminen välttämättä maksa vaivaa. Ellei sitten tykkää kokeilla ja väkertää ihan tekemisen ilosta, mikä ei sekään ole yhtään huono juttu.

Muutamia puuvillakamppeita olen huvikseni värjännyt, ensin olen kuitenkin valkaissut ne kloritilla värittömiksi. Sitten uusi väri tilalle väripurkin ohjeen mukaisesti. Se, minkä sävyn kahden värin yhdistelmä tuottaa on enemmän tai vähemmän arpapeliä.
4
Asut ja pukineet / Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Uusin viesti kirjoittanut Arska 23.07.24 - klo:12:33 »
Värjäys, uhka vai mahdollisuus?

Mulla on Charles Tyrwith chinot, 100% puuvillaa, khaki joka on ehkä turhan keltainen. Saisiko niistä oliivinvihreät vai onko tulos vain tunkkainen?

Kannattaa kysyä Villeltä: hän on ainakin kenkiä värjännyt.
5
Asut ja pukineet / Vs: Vaatteet ja tyyli uutisissa
« Uusin viesti kirjoittanut Arska 23.07.24 - klo:12:32 »
^ Tuo pisti minunkin silmääni uutisia lukiessani.
6
Asut ja pukineet / Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Uusin viesti kirjoittanut -Mars- 22.07.24 - klo:17:20 »
Värjäys, uhka vai mahdollisuus?

Mulla on Charles Tyrwith chinot, 100% puuvillaa, khaki joka on ehkä turhan keltainen. Saisiko niistä oliivinvihreät vai onko tulos vain tunkkainen?
7
Asut ja pukineet / Vs: Vaatteet ja tyyli uutisissa
« Uusin viesti kirjoittanut Floridaman 21.07.24 - klo:12:19 »
Salaisen palvelun agentti luottaa Dainite-pohjiin.

8
Asut ja pukineet / Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Uusin viesti kirjoittanut Tommiedvard 19.07.24 - klo:15:44 »
Itse ymmärrän sen että suositellaan tuuletusta turhanpäiväisen pesemisen sijasta. Mikä käy kyllä järkeen jo vaatteen kestävyydenkin kannalta.
9
Kaunis elämä / Vs: Miesten tuoksut
« Uusin viesti kirjoittanut salaryman 18.07.24 - klo:22:41 »
10
Asut ja pukineet / Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Uusin viesti kirjoittanut Laurentius 18.07.24 - klo:17:40 »
Ostin paidan (pellava/puuvillasekoite), ja pesuohjeissa lukee näin. Tarkoittaako tuo alin yksinkertaisesti sitä, että suositellaan tuuletetavan vesipesun sijaan? Vai onko tuossa jotain koodikieltö jota en vain ymmärrä?

Sivuja: [1] 2 3 ... 10