Lainaus käyttäjältä: Tumppi$ - 09.06.26 - klo:20:41On tämä vaan taas surullista luettavaa. Erikoisliikkeet toisensa jälkeen lopettavat. Tästä maasta on kovaa vauhtia tulossa sivistymätön kehitysmaa. Kauppakeskukset myyvät päivittäistavaroita, mutta pian täältä ei saa enää mitään spesiaalia.
Eikö esimerkiksi tuo Erving jossain vaiheessa ollut "virallinen" Red Wing -huoltaja/korjaaja Suomessa?
Red Wingejä korjaa "auktorisoidusti" ainakin myös tuo mainittu Olaus Ludvig eli Olavi Saarenkari, jolle ne taitaa voida jättää huoltoon niitä myyvään Pinkomoon. Niissä on vähän järeämmille bootseille sopivasti pidempi pohjatikki, niin koneille ei ole ihan samanlaisia vaatimuksia.