Hei!
Minulla on sellainen ongelma että kun tuota pituutta on siunaantunut sen verran että kädetkin näyttävät olevan normaalia himpun verran pidemmät. Niin että myykö joku kauppa takkeja extra-pitkillä hihoilla vai onko ainoa vaihtoehto teettäminen?
Lisäksi kysyisin minkälaisia kevät-takkeja herrasmiehet tällä palstalla suosii? Ilmeisesti kipparitakkeja ja trenssejä, vai?
Pahoittelut jos kysymykseni ovat tyhmiä!
Minulla on sellainen ongelma että kun tuota pituutta on siunaantunut sen verran että kädetkin näyttävät olevan normaalia himpun verran pidemmät. Niin että myykö joku kauppa takkeja extra-pitkillä hihoilla vai onko ainoa vaihtoehto teettäminen?
Lisäksi kysyisin minkälaisia kevät-takkeja herrasmiehet tällä palstalla suosii? Ilmeisesti kipparitakkeja ja trenssejä, vai?
Pahoittelut jos kysymykseni ovat tyhmiä!