Kirjoittaja Aihe: Suitsupply  (Luettu 649395 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #780 : 20.09.13 - klo:19:23 »
Eipä lähtenyt Galina kaventamaan kassien alta housuja. Lähtee kuulemma liikaa pois ja housuista tulee makkarankuoret.

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Suitsupply
« Vastaus #781 : 20.09.13 - klo:19:32 »
Eipä lähtenyt Galina kaventamaan kassien alta housuja. Lähtee kuulemma liikaa pois ja housuista tulee makkarankuoret.
Noo, jos kerran Galina niin sanno.  Jos oikein muistan niin, ei niissä niin paljoa löysää ollut. 

jk

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #782 : 21.09.13 - klo:16:09 »
Farmer John paljastakoon Lazion istuvuus-yksityiskohdat. Otitko "normaalin" kokosi vai jotain muuta?

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #783 : 22.09.13 - klo:12:37 »
Alla näkyy kaksi eri Laziota, toi vaalea pellavainen on kokoa 50, siinä ei rotsille ole tehty mitään, housut on lyhennetty ja kavennettu melkoisesti haarovälistä alaspäin.

Harmaa on kokoa 48, rotsista nappia siirretty vähän, mutta vaatii pikkasen kyljistä päästämistä (tai laihduttamista). Housuja onkin rakennettu sitten rankemmin, eli vyötäröltä päästetty niin paljon kuin pystyy, lonkkien päältä päästetty myös ja puolesta reidestä alaspäin kavennettu ja toki lyhennetty.

 

CoccoBill

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 614
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #784 : 22.09.13 - klo:19:16 »
^Kiitettävää viitseliäisyyttä, itse pistäisin tuollaista säätöä kaipaavat pöksyt saman tien palautukseen.

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #785 : 22.09.13 - klo:19:26 »
^Kiitettävää viitseliäisyyttä, itse pistäisin tuollaista säätöä kaipaavat pöksyt saman tien palautukseen.

Tekivät kaikki muutokset liikkeessä päivän varoitusajalla alle 50 eurolla. Sen takia diggaan ostaa Suittarin puvut liikeestä kun muutokset saa samalla, työnjälki on hyvää ja hinta erittäin halpa (testattu tähän mennessä Damissa, Vilnassa ja nyt vikana Riikassa).

jk

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #786 : 22.09.13 - klo:22:18 »
Ja "oma" koko oli siis mikä? 48?

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #787 : 22.09.13 - klo:23:28 »
50 on normaalisti kokoni.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Suitsupply
« Vastaus #788 : 22.09.13 - klo:23:37 »
Ainakin mun silmääni toi 50 istuu paremmin, laskeutuu paremmin.

jartsa84

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 115
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #789 : 23.09.13 - klo:18:54 »
Kenelläkään kokemuksia kyseisestä takista? Jotain tuon tyylistä olen etsimässä, mutta onkohan toi vähän ylihinnoiteltu?http://eu.suitsupply.com/coats/army-coat-j249/J249,en,pd.html?start=8&cgid=Coats

....tarkemmin kun katsoo niin näyttää muuten aika lyhyeltä
« Viimeksi muokattu: 23.09.13 - klo:18:56 kirjoittanut jartsa84 »

SloBo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 731
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #790 : 24.09.13 - klo:09:40 »
Muutaman kuukauden vanhat chinot ja kännykkä menee taskusta läpi. En nyt aivan laadukkaiksi moittisi.

Edit: Ja nimenomaan kankaasta eikä saumasta.
« Viimeksi muokattu: 24.09.13 - klo:10:11 kirjoittanut SloBo »

RexMundi

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 314
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #791 : 24.09.13 - klo:09:48 »
Onkos kukaan nähnyt livenä tätä smokkia:
http://eu.suitsupply.com/suits/suit-blue-plain-tuxedo-p3595/P3595,en,pd.html?start=1&cgid=Suits&prefn1=styleFit&prefv1=Evening-Tuxedo

Kuvassa näyttää pelottavan kirkkaalta siniseltä. Mutta miltä tuo mahtaisi näyttää oikeasti, onko lähempänä yönsinistä ja taittuuko tositilanteessa lähemmäs mustaa, vai olisiko syytä välttää kokonaan? Voisihan tuon tilata katsottavaksi, ja pistää sitten paluupostiin jos ei toimi, mutta jos tästä olisi jo valmiiksi havaintoja niin säästyisi vaivaa puolin ja toisin. Toinen harkittava vaihtoehto taitaisi olla sitten Tyrwhittin musta smokki.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #792 : 24.09.13 - klo:10:06 »


Eipä tuo tuossa ainakaan ihan niin kirkkaalta näytä, mutta toki valot jne vaikuttaa.

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #793 : 24.09.13 - klo:10:09 »
Minä olen ostanut T.M.Lewiniltä mustan smokin ja olen siihen tyytyväinen. Siinä ei ole tuollaista shaalikaulusta vaan pystykaulus.
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

CoccoBill

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 614
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #794 : 24.09.13 - klo:11:21 »
Nuo suittarin mallinukkekuvat vaikuttaisivat olevan järjestään ylivalotettuja ja värit paljon vaaleampia/kirkkaampia kuin luonnossa. Tuotekuvat tuntuvat olevan yleensä lähempänä totuutta, mikä tosin ei paljoa tässä auta koska sellaisia ei tuosta smokista ole.