Kirjoittaja Aihe: Suitsupply  (Luettu 654193 kertaa)

Keikarischau

  • Kisälli
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #870 : 28.01.14 - klo:22:20 »
^^ Mulle oli tälle päivälle tilattu Suittarin palautusnouto UPS:lta, mutta mitään ei kuulunut... Aikaisemmin mennyt putkeen ja sai jopa valita ap:n tai ip:n...

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #871 : 28.01.14 - klo:22:28 »
^ joskus noutaa joskus ei. Tämän vuoksi vien itse UPS:lle tai soitan kuskin noutamaan.

Ane

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 251
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #872 : 30.01.14 - klo:19:38 »
SuitSupplyn paidat kiikarissa. Olen kahlannut ketjun läpi aiheesta, mutta se vähäinen mitä tieto näistä on, on varmaankin jo vanhentunutta. Minkälaisia ovat yleisfiilikset 79€ Slim fit -linjan

  • kankaista,
  • istuvuudesta ja
  • yksityiskohdista, kaulukset, napit, ja niin edelleen?

Itse olen kuullut seuraavaa:

  • + kankaat ovat yleisesti ottaen hyvälaatuisiaa (79€ mallistossa, Uunottaja muistaakseni blogissaan haukkui 59€ malliston paperiksi),
  • + kaulukset ovat nättejä, erityisesti wide spread ja extreme cutaway -kaulukset, mutta
  • ± mallisto on välillä turhan erikoista, esimerkiksi kuviot ovat räikeitä, ja
  • - paitojen istuvuus voi olla niin ja näin.

Ajattelin hankkia ainakin yhden näistä testikäyttöön, mutta varovaisuus ja piheys laittaa tekemään hieman tutkimusta aiheesta ensiksi.

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #873 : 31.01.14 - klo:18:18 »
Pari kpl ko. linjan SS-paitaa löytyy ja allekirjoitan ylläolevan. Kankaan ovat oikein miellyttäviä ja (pehmeät) kaulukset ovat nätit. Työn laatu vastaa hintaa. Omaan torsoon saisivat olla alapäästä kapoisempia.

--Tuomas

  • Kisälli
  • Viestejä: 17
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #874 : 02.02.14 - klo:16:16 »
Moi!

Olen katsellut Suitsupplyltä pukua ns. perusratkaisuksi, jolla voin hoitaa häät, hautajaiset + muut viralliset tilaisuudet kunnialla. Väriksi olen ajatellut tummansinistä. Aika monet palstalla ovat ilmeisesti tilailleet Navy Havana-mallia? En löytänyt sivuilta pukua tuolla nimellä. Vaihtaako Suitsupply mallistoja jatkuvasti vai onko kyseinen malli vain loppu? Jos haussa on nimenomaan tumma puku-etikettiin sopiva kokonaisuus, niin osaatteko suositella jotain muuta mallia? Ruumiinrakenteeltani olen melko harteikas 188cm/85kg.

Kiitos etukäteen!

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #875 : 02.02.14 - klo:18:46 »
Havanassa on hoopot taskut tumma puku koodin puvuksi ja ainakkaan itse en koe ko leikkauksen olevan riittävä tumma puku -tilaisuuksiin. Havana on enemmän perus business puku. Suittarin sivuilla on kaikki mitä tarjoavat. Mallisto muuttuu 2 kertaa vuodessa.

CoccoBill

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 614
    • Profiili

Alhazen

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #877 : 02.02.14 - klo:19:09 »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #878 : 02.02.14 - klo:19:16 »
Hyvin istuessaan toi Napolin tumman sininen on järjettömän hyvä diili. Mitä olen noita Napoleita Suittarin liikkeessä hipelöinyt niin todella hyvä peruspuku.

--Tuomas

  • Kisälli
  • Viestejä: 17
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #879 : 03.02.14 - klo:00:13 »
Jaahas, tuo Napoli näyttäisi kieltämättä hyvältä. Kannattaako tuohon sivujen koonmääritysgeneraattoriin luottaa? Syötin omat mittani tuonne sivuille ja nyt iski hämmennys. Kone ehdotti pukua (pitkä 98), jonka housut olisivat 8(?!)cm pienemmät vyötäröltä kuin normaalit housuni. Kuinka paljon Suitsupplyllä on tuotteissaan varaa muokkaukseen? Hihaan tarvitaan ainakin muutama sentti lisää, kun taas vyötärölle pitäisi saada lisää se 6-8 cm...

Ane

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 251
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #880 : 03.02.14 - klo:15:23 »
Tuo 98 on sama kuin 48L (48 + 50), kokeile koolla 100 (50L). Järkevämpää kokeilla molemmilla.

tjt

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 157
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #881 : 03.02.14 - klo:18:20 »
Jaahas, tuo Napoli näyttäisi kieltämättä hyvältä. Kannattaako tuohon sivujen koonmääritysgeneraattoriin luottaa? Syötin omat mittani tuonne sivuille ja nyt iski hämmennys. Kone ehdotti pukua (pitkä 98), jonka housut olisivat 8(?!)cm pienemmät vyötäröltä kuin normaalit housuni. Kuinka paljon Suitsupplyllä on tuotteissaan varaa muokkaukseen? Hihaan tarvitaan ainakin muutama sentti lisää, kun taas vyötärölle pitäisi saada lisää se 6-8 cm...

Vyötärölle saa kolmisen senttiä, eli jos todella tarvitset noin paljon lisää, suosittelen kokoa ylemmäs. Hihassakin toimivat napit tuovat rajoitteita. Kannattaa myös verrata Siennan vastaavaan, siinä mittasuhteet menevät hiukan eri tavalla.

Tosin - tuntematta tietenkään ruumiinrakennettasi - nuo antamasi mitat herättävät pienen epäilyksen, onko nykyisissä puvuissasi ylimääräistä pituutta/leveyttä.

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #882 : 03.02.14 - klo:18:34 »
Ei kai nyt helvetti melko harteikas 188cm/85 kg voi mahtua yhtään minkään valmistajan 48-kokoon?
Larppaus sallittu

--Tuomas

  • Kisälli
  • Viestejä: 17
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #883 : 03.02.14 - klo:18:49 »
Moro, annoin siis sivuilla kehoni mitat. Näiden mittojen perusteella kone ehdotti tuota 98 kokoa. 98:n housut eivät ainakaan tule menemään päälle, tämä on varma. Hartiatkaan eivät tuohon luultavasti mahdu. Luultavasti kyseeseen tulee siis seuraava koko eli 102.

Kiitoksia vastanneille, luulen että ostan tuon 102:sen kokeiltavaksi ja lähetän takaisin jos kriittiset mitat eivät osu.  Palautukset ilmeisesti hoituvat firman kanssa melko kivuttomasti?

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Suitsupply
« Vastaus #884 : 03.02.14 - klo:18:57 »
Kiitoksia vastanneille, luulen että ostan tuon 102:sen kokeiltavaksi ja lähetän takaisin jos kriittiset mitat eivät osu.  Palautukset ilmeisesti hoituvat firman kanssa melko kivuttomasti?
Kyllä hoituvat.  Paketissa on palautuskaavake ja pakkaat laatikkoon samoin kuin se oli tullessa niin ei ongelmaa.  SS nettisivulta käyt tilaamassa palautuksen ja saat (muistaakseni) samalla päivämäärän koska UPS hakee.