Kirjoittaja Aihe: Suitsupply  (Luettu 653988 kertaa)

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #765 : 17.08.13 - klo:10:30 »
Kun kattoo Köpis-fitin tietoja niin pitäisi olla läppätaskut, eikä paikkataskut kuten tossa kuvassa.

Myös uudessa mallistossa osassa Copenhagen-nimellä myytävistä rotseista on näköjään paikkataskut ja toisissa läpät. Epäilenpä että muitakin eroja noiden välillä on.

No, Suittari on Suittari...
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #766 : 20.08.13 - klo:18:49 »
Osaako joku sanoa että eroavatko Boston ja Double Breast -leikkaukset mitoiltaan Sohosta miten paljon?

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #767 : 21.08.13 - klo:18:45 »
Osaako joku sanoa että eroavatko Boston ja Double Breast -leikkaukset mitoiltaan Sohosta miten paljon?

Mulle Soho oli kyljistä leveä kun sitä ei ole leikattu ollenkaan sisään, Boston ja DB taas tosi hyvin istuvia, eli väittäisin että hieman kapeampia.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #768 : 24.08.13 - klo:18:53 »
Slimmiä harmaata villakangastakkia vailla olisin, onko noista Suittarin malleista kokemusta? Mitoitus vähän epäselvää, miten mahtaa toimia bleiserin tai neuleen kanssa tai sitten ilman:

http://eu.suitsupply.com/coats/light-grey-coat-j241/J241,en,pd.html?start=11&cgid=Coats
http://eu.suitsupply.com/coats/grey-coat-j238/J238,en,pd.html?start=12&cgid=Coats

Yksirivinen ehkä enemmän minua ja muutenkin vaalea kiinnostaa enemmän. Tummempi on kuvassa matchatty farkkujen kanssa, menisiköhän tuo vaalea myös?

SloBo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 731
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #769 : 27.08.13 - klo:13:19 »
Suitsupplyn "epäformaalit nuorisotakit" menevät varmasti farkkujen kanssa.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #770 : 27.08.13 - klo:16:06 »
Suitsupplyn "epäformaalit nuorisotakit" menevät varmasti farkkujen kanssa.

Onko tää joku "juttu", jonka olen missannut?

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #772 : 31.08.13 - klo:10:52 »
Tossa ostamassani hihat edellistä Havana irtorotsiani noin 1 cm pidemmät. Eli Galliamoon ja 35 €. Perseestä että ei ole tasaisia mittoja!

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Suitsupply
« Vastaus #773 : 17.09.13 - klo:22:31 »
Tossa ostamassani hihat edellistä Havana irtorotsiani noin 1 cm pidemmät. Eli Galliamoon ja 35 €. Perseestä että ei ole tasaisia mittoja!
Oletko muuten tyytyväinen Havannaan?
Katselin tuota äsken itselleni, tosin tummempana versiona.   Kelasin nopeasti läpi Suitsupplyn pukuvalikoiman ja kyllä tuo Havanna on tyylikkäimmästä päästä.  No, makuasioita.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #774 : 17.09.13 - klo:22:55 »
Olen erittäin tyytyväinen. Se ja Soho ovat ainoat jotka istuvat kohtuu hyvin koko valikoimasta, joten pakko olla tyytyväinen.

jk

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #775 : 18.09.13 - klo:13:15 »
Itsellä myös Havana ja erittäin tyytyväinen olen.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #776 : 18.09.13 - klo:13:33 »
Onnistuin vissiin kaatamaan suittarin nettikaupan. Kliksuttelin ostoskoriin tarpeeksi eri kokoisia takkeja -> checkout -> nyt kaikkien tuotteiden hinnat on N/A eikä anna tilata mitään :)

edit. No onnistui se lopulta
« Viimeksi muokattu: 18.09.13 - klo:13:38 kirjoittanut Bordeaux »

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Suitsupply
« Vastaus #777 : 18.09.13 - klo:13:35 »
Kiitos molemmille vastauksista.   Laadusta on vaikeaa saada selkoa muutoin kuin käyttäjiltä suoraan.  Puvun ostaminen nettikaupasta on minulla "yhtä tuskaa".  Ala- ja yläkroppa ovat  kuin eri paria, mutta minä olen niihin tyytyväinen.  Suitsupply on kyllä sikäli kiitollinen kauppias, että jos nyt oikein ymmärsin niin toimitus on ilmainen ja palauttaminen luonnistuu sujuvasti.

jk

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #778 : 18.09.13 - klo:13:53 »
Kiitos molemmille vastauksista.   Laadusta on vaikeaa saada selkoa muutoin kuin käyttäjiltä suoraan.  Puvun ostaminen nettikaupasta on minulla "yhtä tuskaa".  Ala- ja yläkroppa ovat  kuin eri paria, mutta minä olen niihin tyytyväinen.  Suitsupply on kyllä sikäli kiitollinen kauppias, että jos nyt oikein ymmärsin niin toimitus on ilmainen ja palauttaminen luonnistuu sujuvasti.

Tästäpä tuli mieleen yksi asia, mikä Havanassa oli pielessä (olin oikeasti unohtanut tämän): housut olivat melko väljät vyötäröstä alaspäin verrattuna takkiin, joka istui hoikkaan varteeni hyvin. Jouduin siis viemään housut kavennettavaksi. Toivottavasti olet eri paria "sopivaan suuntaan" ;)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #779 : 18.09.13 - klo:15:23 »
Joo itsekin vien havanan housut kassien alta kavennettavaksi. Ei tartte niin paljoa heiluntatilaa nyyteille.