Kirjoittaja Aihe: Suitsupply  (Luettu 653764 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1185 : 09.03.15 - klo:17:35 »
Kiitos laita muutama pari. Molemmat mustana.

flashman

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 146
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1186 : 13.03.15 - klo:14:03 »
Tuli sitten tilattua Napoli Navy Pinstripe koossa 98. Laziosta ei nyt oikein löytynyt kokoja haluamissani väreissä.

Vaikka takana on jo yli 20 vuotta ostamista verkossa, kokee  keski-ikäinen konservatiivi minussa edelleen jotenkin outona ostaa puku näin...vaikka pikkutakkeja yms olisikin kohtuullisella menestyksellä hankkinut jo vuosia.

TommyBoy

  • Kisälli
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: Re: Suitsupply
« Vastaus #1187 : 14.03.15 - klo:21:33 »
No nyt on tullut tuo Broome Streetin liike katsastettua @NYC.

Hyvä pöhinä oli päällä ja pojat palvelivat puvuissaan ihan kun paremmassakin räätälin liikkeessä. Espressoa ja muuta juatavaa tarjottiin vaikka olin liikkeellä ihan neuleessa ja sadetakissa ja haisin IPA:lta.

Kokolapuissa oli sekä us että eurokoot. Tulos oli odotuksieni mukaiset: 46 Havanna kinnasi olkapäistä ja 48 oli väljähkö vyötäröltä. Räkkiin olisi jäänyt joka tapauksessa, liikkeessä haisi selvä west-village premium. Pelkän takin hintalapussa luki $399!
Ei säväyttänyt kun olin paluumatkalla 21c:ta...

juhobeef

  • Kisälli
  • Viestejä: 23
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1188 : 16.03.15 - klo:16:08 »
Olin tilaamassa Napolia, mutta lukemani perusteella turhan harteikas. Ehkä Lazio olisikin se oikea... Olen 181cm pitkä ja painoa 77 kg. Rinnanympärys 96cm, upper waist 86 ja lower 90 cm. Housukoko 30/32.

Jos tilaan koot 46 ja 48, varmaan jompikumpi natsaa?

Kiitos.
Laita sitten tänne palstalle kumpi oli parempi. Kiinnostaa nimittäin, koska olen käytännössä saman kokoinen kuin sinä (179/78).

Koko 48 toimii. Takki istuu täydellisesti, housut lähtivät lyhennettäväksi ja kavennettavaksi.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1189 : 18.03.15 - klo:15:35 »
Uusi puku saapui. En muista milloin viimeksi sain yhtä voimakkaita tuntemuksia kankaasta, joten tämä VBC:n kutoma jättikalanruoto on pakko todeta uskomattomaksi. Antakaa minun vielä tavata tämä: us-ko-ma-ton.

SuitSupply voisi tuplata hintansa heti huomenna ja silti se tarjoaisi yhden parhaista hinta-laatudiileistä, jos kangas, malli ja leikkaus vain kohtaavat.



Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1190 : 18.03.15 - klo:16:07 »
Todella hienon näköinen!

Alhazen

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1029
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1191 : 18.03.15 - klo:16:46 »
On nätti. Keskisiniset puvut ovat nappivalinta esimerkiksi tällä hetkellä vallitseville aurinkoisille kevätkeleille. Takki toiminee tuossa ihan hyvin yksinäänkin jos tuntuu siltä tai housuista joskus aika jättää.

Jarmo

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 374
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1192 : 18.03.15 - klo:16:46 »
Ottaisin!

flashman

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 146
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1193 : 18.03.15 - klo:20:27 »
Tuli sitten tilattua Napoli Navy Pinstripe koossa 98. Laziosta ei nyt oikein löytynyt kokoja haluamissani väreissä.

Vaikka takana on jo yli 20 vuotta ostamista verkossa, kokee  keski-ikäinen konservatiivi minussa edelleen jotenkin outona ostaa puku näin...vaikka pikkutakkeja yms olisikin kohtuullisella menestyksellä hankkinut jo vuosia.

Itse itseäni lainaten...puku saapui ja täytyy kyllä olla enemmän kuin tyytyväinen. Fitti on melko lailla täydellinen ja vain lahkeita joutuu hieman lyhennyttämään. Täytynee tilata saman tien harmaakin.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1194 : 18.03.15 - klo:20:51 »
Villen Havana herättää ostamisfiiliksiä. Harmi vaan että kaapissa on jo nyt yksi Suittarin puku joka ei ole koskaan ehtinyt päälle, kaksi joita on pidetty muutaman kerran ja kerran käytetty smokki. Miten sitä tavallinen myynti-insinööri saisi elämäänsä enemmän luontevaa puvunkäyttöä?

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1195 : 18.03.15 - klo:21:24 »
Core mitä kokoja löytyy? Haluatko luopua joistain jos natsaa koot (akseli 48-50)?

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1196 : 18.03.15 - klo:21:25 »
Kyllä mä yritän vielä käyttöä keksiä.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1197 : 18.03.15 - klo:21:29 »
No. Jos mieli muuttuu ja haluut luopua niin priva tavoittaa.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1198 : 18.03.15 - klo:21:53 »
Jaa, tuossa SS:n kuvauksessa tälle Havanalle ei mainita, että kangas onkin flanellia. Ei siis sovi ympärivuotiseen keikarointiin, ei ainakaan lähempänä +20C.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1199 : 19.03.15 - klo:01:41 »
Miten sitä tavallinen myynti-insinööri saisi elämäänsä enemmän luontevaa puvunkäyttöä?

Mä oon ihan myyjä-myyjä mutta nyt niin nörtissä organisaatiossa että katsotaan joutuuko luopumaan pukujen käytöstä :/