Kirjoittaja Aihe: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa  (Luettu 1440249 kertaa)

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #240 : 11.03.11 - klo:18:05 »
Olisiko tuo sitten pahastikin kärsinyt ilman nänninappeja...
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #241 : 11.03.11 - klo:18:06 »
Olisiko tuo sitten pahastikin kärsinyt ilman nänninappeja...

Mietin itse aivan samaa, unohtui tuohon alle kirjoittaa... Yhtä hyvin nuo voisi jättää pois, nyt tuo vasemmanpuolen nappi napsahtaa vielä keskelle rintataskua...


Toinen, hieman leveämmillä kauluskäänteillä ja vaihtoehtoisesti napit hieman lähemmäksi toisiaan, jolloin ei synny nänniefektiä:


Ja jos itse voisin kesäksi haluta jotain tällaista
« Viimeksi muokattu: 11.03.11 - klo:18:11 kirjoittanut ChuckBass »

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #242 : 11.03.11 - klo:18:18 »
Periaatteessa en tykkää kaksirivisistä (sen takia se tweedpukukin on myynnissä), mutta tuollainen alemman tyyppinen slimmi kaksirivinen sopivalla dropilla ja ilman nänninappeja voisi saada mielen muuttumaan. Samaan aikaan asiallinen, mutta sopivan rento ja huomaamaton puku, just meikäläisen tyyliä.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

barcelona

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #243 : 11.03.11 - klo:19:13 »
Tuukan postaama harmaa kaksirivinen aika lähellä sitä mitä itsekkin haen. Tuo napitus tosiaan vähän hämää. ChuckBass mainitsi että napit olisi voinut jättää pois. Tämä saattaisi ratkaista koko ongelman. Mitäs kirjat ja opukset sanovat nappien määrästä. Tähän ei liene edes mitään teoreettista sääntöä? Pitää vähän photoshoppailla kuvaa ja katsoa miltä puku näyttää ilman ylänappeja.

edit: Kuvia tarkemmin katsoen tuo kolmas nappirivi aika oleellinen stailin suhteen. Tuossa puvussa voisi tosiaan koittaa laskea keskimmäistä nappiriviä himpun ja lähentää napitusta muutenkin niin päästään vähän parempaan lopputulokseen.
« Viimeksi muokattu: 11.03.11 - klo:19:17 kirjoittanut barcelona »

barcelona

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #244 : 11.03.11 - klo:20:14 »
Fiksasin hiukan napituksen linjaa sekä kauluksen laskutumista (eka kuva muokattu, toka alkuperäinen).


Elenkhos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 760
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #245 : 11.03.11 - klo:20:50 »
^ Hyvin photoshopattu, mutta minusta ne näyttävät nyt entistä enemmän nänneiltä. Aargh, assosioin kohta jatkuvasti kaksirivisten yläkoristenapit nänneihin, kun tätä asiaa näin paljon pyöritellään. Tai en tiedä, ehkeivät ne sittenkään ole muokatussa kuvassa niin selvät nännit. Nänninapit, nänninapit...

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #246 : 11.03.11 - klo:21:04 »
Tuosta takista voisi huoletta ottaa "nänninapit" hevonhelvettiin.
Toimisi nelinappisena aivan mainoisti.
There ain't no rest for the wicked...

barcelona

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #247 : 11.03.11 - klo:22:16 »
:D tosiaan nämä "nänni" napit saivat omissakin ajatuksissa ihan kohtuuttomat mittasuhteet. Jotenkin tuo malli kaipaa kolmea nappiriviä, eikä oikein minun silmään toimi kahdella. Kolmella napilla jotenkin tuo kaksirivisen "pappamaisuus" vähenee. Ohessa viellä kuva ilman nännejä ;)


Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
There ain't no rest for the wicked...

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #249 : 11.03.11 - klo:22:27 »
Totta munassa!
Neljänappisessa kaksirivisessä ei ole todellakaan mitään vikaa!
Jos haluaa heittäytyä radikaaliksi niin tuolla ladonnallla saa ko. rotsiin vaikka kolme paikkataskua jos siltä tuntuu...
Olisi oma valintani...tosin kahdella paikkataskulla.
There ain't no rest for the wicked...

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #250 : 12.03.11 - klo:14:42 »
Syvät pahoitteluni jos pilasin kaksirivisten nautinnon nänninappikonseptillani.

Barcelonan shopatut kuvat ovat kyllä parannus, jos napit ovat liian alhaalla, tulee mielestäni helposti tunne että miehen mahaan särkee ja hän on siksi hieman kumarassa, mutta tuossa ei tule sitä. Ja 4 nappia on toimiva myös tuossa, vaikka itse olen 6-nappismiehiä jostain syystä.
Great minds think alike - fools never differ.

barcelona

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #251 : 12.03.11 - klo:16:11 »
Nyt Tuukka et tehnyt tätä yhtään helpommaksi närästyslääke assosiaatiolla :) itsekkin olen kuuden napin miehiä ja nämä mielikuvat saavat minut kohta vetäytymään koko projektista, heh..

VMP

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 489
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #252 : 12.03.11 - klo:20:07 »
Syvät pahoitteluni jos pilasin kaksirivisten nautinnon nänninappikonseptillani.

Barcelonan shopatut kuvat ovat kyllä parannus, jos napit ovat liian alhaalla, tulee mielestäni helposti tunne että miehen mahaan särkee ja hän on siksi hieman kumarassa, mutta tuossa ei tule sitä. Ja 4 nappia on toimiva myös tuossa, vaikka itse olen 6-nappismiehiä jostain syystä.

Auttaisiko tuohon sitten lipputaskun jättäminen pois? Olis vähemmän roinaa vatsanseudulla ja muutenki minimaalisempi meininki.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #253 : 12.03.11 - klo:21:13 »
Ilman muuta kuusinappinen 2-rivinen yli nelinappisen koska tahansa, mutta ylimpien nappien taso selvästi nippelien alapuolella.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

harmaa eminenssi

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 256
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa
« Vastaus #254 : 12.03.11 - klo:22:06 »
Nyt Tuukka et tehnyt tätä yhtään helpommaksi närästyslääke assosiaatiolla :) itsekkin olen kuuden napin miehiä ja nämä mielikuvat saavat minut kohta vetäytymään koko projektista, heh..

Repesin kunnolla. Samat tuntemukset, eihän tässä enää voi vakavasti suhtautua noihin nänni- ja närästysnappitakkeihin...
« Viimeksi muokattu: 12.03.11 - klo:22:12 kirjoittanut harmaa eminenssi »
Lainaus käyttäjältä: SloBo
Parimetrisellä miehellä päällään polvien alapuolella yltävä hyvin istuva tummanharmaa kolttu ja päässään mitä mahtavin todella paksusta huovasta tehty epätasaisen harmaa ja melko korkea trilby.
^ketjusta "Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?"