täydellinen collar roll

Aloittaja i v y m a n, 10.03.09 - klo:14:54

« edellinen - seuraava »

Quijote

Legenda
Esq.
Kirjattu
Asiallinen. Itse toivoisin, että tuo kangas tulisi tarjolle slimmimpänä fittinä...

Lh

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu
^Huh, oot vissiin oikeasti slim(?)

Quijote

Legenda
Esq.
Kirjattu
^Olen vähän kuikelo, juu. Sama paino kuin teikällä mutta reilu kymmenen senttiä enemmän pituutta. Pituuskasvupyrähdyksen jälkeen muut mittasuhteet eivät ole vielä päässeet kiinni. Olisi joskus ihan kiva omistaa hartiatkin. (Avatarkuva vastaa melkein todellisuutta..)

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Lh, nyt näyttää kaulus mainiolta ja kangas jännältä. Kyllä Japani vaan on kovaa vauhtia nousemassa brittien, jenkkien ja italiaanojen seuraan klassisen tyylin ytimeen.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Herkullisin löytämäni nappikaulusfoto pitkään aikaan! Nyt huutomerkkejä!

/

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Onko kellään Mercer&Sonsin nappikauluspaitaa? Jos on, mikä on kaulusten kärkien etäisyys toisistaan kaulus kiinnitettynä? Annan vihdoin periksi ja teetän ensimmäisen nappikauluspaitani.
/

Bordeaux

Legenda
Kirjattu

Suavo

Auktoriteetti
Kirjattu
Ensimmäinen Luxire-kokeilu, ihan jees ottaen huomioon että käytännössä suoraan paketista.

Larppaus sallittu

Ane

**
Flanööri
Kirjattu
Luxiren oma BD-kaulus vaiko itse suunnittelema?

Suavo

Auktoriteetti
Kirjattu
Taisin varastaa peruskuvauksen jostain Tommin vanhasta viestistä "Classic unlined Brooks Brothers button-down collar" ja käytin referenssinä oheista kuvaa. Rolliautistit osaa ehkä tarkentaa voisko kauluskärkiä hitusen pidentää, tosin materiaalikin lienee vähän järeämpää kuin tossa kuvassa.

[spoiler][/spoiler]
Larppaus sallittu

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Suavo, mallikkaalta näyttää. Muistaakseni nappipaitojen kultaisella kaudella paras rullaus syntyi 9 cm kärkipituudesta ja eroja sai napitusnappien paikkaa vaihtamalla tai kärkien etäisyyttä vaihtelemalla. Putthisonin blogissa on hieno, pitkä sarja aiheesta.
/

chr

Eleganssin esitaistelija
Kirjattu
Minä olen käyttänyt myös sitä Tommin viestistä kähvellettyä speksiä näihin nappikauluspaitoihin. Minusta rollin taso on näissä varsin riittävä.

Tommi

Legenda
Kirjattu
Jätän tämän tähän.

Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Bordeaux

Legenda
Kirjattu
Laitetaan tännekin. Proper cloth, soft ivy button down.

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Vihdoin täydellisen aaltoilevan kauluksen salat avautuvat! Mukana kuvat! Katso kuvat!

http://wearingtheivyleaguelooksince1958.blogspot.com/2014/09/the-holy-grail-of-ivy-league-look.html
/