Kirjoittaja Aihe: Autenttista trenssiä etsimässä  (Luettu 72677 kertaa)

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Autenttista trenssiä etsimässä
« Vastaus #15 : 08.09.10 - klo:13:55 »
Laitetaan vaikka tähän vanhaan ketjuun. Valtava määrä kuvia trenssin käyttäjistä, kenties inspiraatioksi:
 
http://artofthetrench.com/


Hmm, pistin sukupuoleksi Mies, ja Styling Belted niin jäi kolme kuvaa :)
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Autenttista trenssiä etsimässä
« Vastaus #16 : 08.09.10 - klo:13:57 »
Itsellä on pari-kolme vuotta vanha olive drab Burberry slimmillä leikkauksella.
Mielestäni ehdottoman kaunis riepu kaikkinensa.
Alussa oli ongelmia kun pari nappia jäi jonnekin baarireissulle.
Burberryn verraton asiakaspalvelu kuitenkin lähetti minulle valtavan pussin varanappeja(kaikkia kokoja)asiasta mainittuani.
Joten nyt tuolla voi koheltaa koko rahan edestä.

Olen melko montaa trenssiä sovittanut, mutta tuo on ainakin omalle ruodolle ollut ainoa jolla ensimmäinen mieleenyhtymä ei ole itsensäpaljastaja.
Kertooko sitten enemmän miehestä kuin takista...
There ain't no rest for the wicked...

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Autenttista trenssiä etsimässä
« Vastaus #17 : 08.09.10 - klo:14:04 »
Perperi on ehdoton, kun koiranilmat alkavat.
Suositellaan täysraittiutta.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Autenttista trenssiä etsimässä
« Vastaus #18 : 08.09.10 - klo:14:17 »
Minulla on edelleen Aquascutumin trenssi myynnissä...
Samaten paljon tweediä, jos syyssää kaipaa lämmikettä.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Re: Autenttista trenssiä etsimässä
« Vastaus #19 : 08.09.10 - klo:19:00 »
en myöskään kokenut trenssin tuomaa bogey-fiilistä omakseni.

Taas nähdään miten ihmiset ovat erilaisia, itse voisin vaikka maksaa jos joku voisi stailata minut bogeyn näköiseksi!

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Re: Autenttista trenssiä etsimässä
« Vastaus #20 : 08.09.10 - klo:20:58 »
en myöskään kokenut trenssin tuomaa bogey-fiilistä omakseni.

Taas nähdään miten ihmiset ovat erilaisia, itse voisin vaikka maksaa jos joku voisi stailata minut bogeyn näköiseksi!

Heh, miksei tännekin kelpaisi! Mutta kun olen sen näköinen kun olen, niin..
get your kicks on route six six six

Al

  • Kisälli
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Autenttista trenssiä etsimässä
« Vastaus #21 : 12.10.10 - klo:01:26 »
Olen hakenut jo pitkän aikaa autenttista trenssiä ja ajatellut hankkia miesten Burberryn tai Aquascutumin trenssin. Ennen Lontoon reissua on kuitenkin herännyt muutamia kysymyksiä ja haluaisin vertailla vähän näitä kahta klassikko merkkiä. Pari kysymystä mihin ehkä pystytte vastaamaan:

-Burberryllä ja Aquascutumilla on trenssimalleja jotka ovat tehty Englannissa. Osaako joku sanoa, onko noissa eroa laadullisesti vai onko hinnassa runsaasti "kotimaan lisää"?
- En tahtonut löytää Aquascutumin trenssien hintahaitaria. Liikkuuko samassa luokassa kuin Burberryn?
- Onko Aquascutumilla enemmän trenssimalleja, kuin mitä heidän sivut antavat ymmärtää? http://www.aquascutum.co.uk. Sivuilla ei näkynyt kuin muutama malli. Burberyllä ainakin valikoima tuntuu olevan erittäin laaja.

Voi tuntua tyhmiltä kysymyksiltä, mutta vastaukset helpottaisi kuitenkin ostopäätöstäni. Lontoossa aikani on rajallinen enkä ehdi sen enempää käydä kauppoja läpi.
"Handshakes and tie knots. I don’t have time for someone that can’t master those basic skills."

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Vs: Autenttista trenssiä etsimässä
« Vastaus #22 : 12.10.10 - klo:08:09 »
Osaan voin vastata Aquascutumin puolelta. Jos aika on kortilla suosittelen valmistajan lippulaivamyymälään menoa, löytyy 100 Regent Streetiltä. Siellä on aika hyvä osasto trenssejä ylimmässä kerroksessa, hintahaarukka on muistaakseni noin 300-700 puntaa. Ei niitä tainnut olla mitään kymmeniä, mutta varmaankin koko Aquascutumin nykymallisto.

Oma Aquascutumin sadetakkini (joka tosin ei ole trenssimallinen) on "Crafted in England" mitä sitten tarkoittaakaan. Erinomaista laatua kyllä olla, mutta valitettavasti en pysty vertaamaan sitä muihin.

Hauskaa Lontoon-matkaa.
Great minds think alike - fools never differ.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Re: Autenttista trenssiä etsimässä
« Vastaus #23 : 12.10.10 - klo:19:34 »
...olen ehdottomasti rain mac / slip-on raincoat -miehiä.

Foorumin rain mac-osaston jäsen nro 2 ilmoittautuu.

Kolmas jäsen täällä, tosin trenssitakkeja epoletteineen kaikkineen en voi sietää. Aivan liian militaristisia omaan makuuni.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Calle

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 804
    • Profiili
Vs: Autenttista trenssiä etsimässä
« Vastaus #24 : 12.10.10 - klo:19:52 »
Itsellä haavena Aquascutumin Kingsgate, autenttinen puuvillakankainen kaksirivinen trenssi. Kyllähän takista pitää löytyä lenkit pistoolille ja käskranaateille

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Tuukka

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1127
    • Profiili
Vs: Autenttista trenssiä etsimässä
« Vastaus #26 : 12.10.10 - klo:20:42 »
Itse juurikin Kingsgatea testailin yllä useampana värinä reilu kuukausi sitten, mutta lompakko ei millään antanut myöten. Siitä asti on ollut ebay-kuponki vetämässä, toistaiseksi olemattomin tuloksin. Vieläkin kaivelee.
Great minds think alike - fools never differ.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Autenttista trenssiä etsimässä
« Vastaus #27 : 12.10.10 - klo:20:48 »
Itsellä haavena Aquascutumin Kingsgate, autenttinen puuvillakankainen kaksirivinen trenssi. Kyllähän takista pitää löytyä lenkit pistoolille ja käskranaateille

Olet asian ytimessä.
Suositellaan täysraittiutta.

Al

  • Kisälli
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Autenttista trenssiä etsimässä
« Vastaus #28 : 12.10.10 - klo:23:02 »
Osaan voin vastata Aquascutumin puolelta. Jos aika on kortilla suosittelen valmistajan lippulaivamyymälään menoa, löytyy 100 Regent Streetiltä. Siellä on aika hyvä osasto trenssejä ylimmässä kerroksessa, hintahaarukka on muistaakseni noin 300-700 puntaa.

Kiitos Tuukka vastauksesta. Jos joku on omistanut molemmilta merkeiltä trenssit tai tutkinut asiaa enemmän, niin kiinnostaisi tietää onko Aquascutumin ja Burberryssa laadullisesti kauheaa eroa? Onko Aquascutumin trenssinne 100% puuvillaa ja tehty Englannissa?

Burberryn trenssien hintahaitari on kuitenkin reilusti suurempi (550-1000 puntaa). Suurimmat erot eri mallien hinnoissa tulee todennäköisesti 100% puuvillasta ja missä trenssi on tehty. Englannissa tehty luonnollisesti kalliimpi kuin ne jotka ovat tehty Turkissa tai Romaniassa. Mutta onko Burberryssä paljon "Burberry" merkki lisää..?

Mitä styleforumin keskusteluita olen lukenut niin siellä Burberryn trenssin omistajat kehuvat laatua ja kestoa.







"Handshakes and tie knots. I don’t have time for someone that can’t master those basic skills."

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Autenttista trenssiä etsimässä
« Vastaus #29 : 12.10.10 - klo:23:50 »
Mitä styleforumin keskusteluita olen lukenut niin siellä Burberryn trenssin omistajat kehuvat laatua ja kestoa.

Minulla on 30-vuotias, käytettynä ostettu Burberryn trenssi. Ei kulumia, ei haalistumia, ei likaraitoja, ei edes hihansuun reunassa pienintäkään kulumaa. Upea, käyttökelpoinen rotsi.

Hintansa arvoinen. Siis sen vajaan satasen. Enkä väitä, että nykyinen 1300 euroakaan välttämättä ihan järjetön hinta olisi. Tosin, one eBay to rule them all tarjoaa todella vähän käytettyä laatua pikkurahalla.
Kaikki villa tottelee rautaa.