• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.

Vieraile nyt:
www.pukimoraivio.fi

Päävalikko

Satunnaisia kysymyksiä

Aloittaja Ville, 04.08.10 - klo:21:08

« edellinen - seuraava »

Jälkiviisas

Lainaus käyttäjältä: Cdos - 03.02.12 - klo:10:07
Lainaus käyttäjältä: erno - 03.02.12 - klo:10:01
Entäpä winchester ylipäätään? Puolesta/vastaan mielipiteitä?
Vanha ja hyvä asetehtailija.

Hi!

Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

i v y m a n

Lainaus käyttäjältä: jaro - 03.02.12 - klo:11:19
Jos pitti-uunot ja muut keikarimessiaat nyt keksisivät alkaa käyttää niitä niin foorumilaisetkin vastaisivat kuin yhdestä suusta, "että se on tosi chuul" ja "että mulla on aina ollut niitä".

Paitsi minä, joka olen niin vannoutunut kontrastikauluksen kuin sprezza-uunojen vihaaja! :D
get your kicks on route six six six

Quijote

Miten helppoa on ompelijan pienentää irtokauluspaidan kauluskokoa?

Uri

Mistä "setti" taskuliinoja? eBayta olen selaillut, mutta ei ole silmään sopivia sattunut.

Tommi

Lainaus käyttäjältä: Alex Entwistle - 03.02.12 - klo:11:10
Kyllähän kontrastikauluksellinen paita sopii hyvin arkipuvunkin kanssa, jos haussa on Gordon Gekko tyylinen konservatiivinen power suit.

Olen tästä kovin eri mieltä juuri jaron esittämän seikan takia:

Lainaus käyttäjältä: jaro - 03.02.12 - klo:11:19
Ihmiset nyt näkee vain sen mikä mielikuva mediassa kulloinkin annettu on ja sitten sitä toistellaan kuin papukaija.

Ei kontrastikaulus tee kenestäkään oikeasti pankkiirin näköistä. Itse pyrin hyppäämään tästä ajatusmallista ulos tässä taannoin vetämällä kontrastikauluksellisen paidan päälleni teatteriin, enkä katunut hetkeäkään. Yllättävän vähän nurinaa tuo ratkaisu aiheutti MTOP-ketjussa.

Kontrastikaulusta peliin vain, erno!
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

_ a m _

Daniel Cremieux - true to size or not?

Mp, Styleforumin ketjusta löytyy Meerminin myymälätiedot. Muistaakseni Mallorcassa (vai Mallorcalla?) ei myymälää ole, mutta ehkäpä mailin kautta saat varattua vierailun tehtaassa. Kaipa sieltäkin pareja irtoaa.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

erno

Olen todella pitkään etsinyt kalvosinnapeja nuottiavain-teemalla. Olisiko joku sattunut sellaisiin törmäämään?

erno

^Tämähän oli loistavaa. Kivijalkaliikkeistä en ole niitä löytänyt ja netistä en ilmeisesti ole osannut hakea oikeilla hakusanoilla, sillä en ole itse löytänyt kuin muutaman hopean värisen. Noissa on juuri sellaisiakin, joita olen etsiskellyt.

Nyt pitäisi sitten kai koettaa menettää ebay-neitsyys. Onkos siinä jotain erityistä huomioon otettavaa, vai onko suoraviivaista ja turvallista kaupankäyntiä?

kapten GT

^ Useimmiten. Osta myyjä (ts. katso palaute, googleta), älä pelkkää tuotetta.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

vililikku

Mistäs löytäisin pääkaupunkiseudulta nappireikäiset henkselit (vai millä nimellä niitä kutsutaankaan)? Kaikkialla kun myydään vain niitä clip-on-mallisia. :/

premier

^^ Pinkomossa isoroballa on vissiin jotain henkseleitä. Pike brothers tms.

Quijote

Omani ostin Ferestä, mutta vaikuttivat olevan aika vähissä.

Schnitzel

Henkselit tietysti Varustelekasta!
http://www.varusteleka.fi/group/vaatteet/asusteet-ja-muut-tarvikkeet/henkselit-ja-ripustimet/230

Voit ostaa samalla hinnalla kymmenet verrattuna Feren vastaaviin.

vililikku

Lainaus käyttäjältä: Schnitzel - 07.02.12 - klo:13:58
Henkselit tietysti Varustelekasta!
http://www.varusteleka.fi/group/vaatteet/asusteet-ja-muut-tarvikkeet/henkselit-ja-ripustimet/230

Voit ostaa samalla hinnalla kymmenet verrattuna Feren vastaaviin.

Olispa mustat tarjolla niin ostaisin. ;)

Kiitos kaikille liikkeiden ehdottelemisesta, enköhän löydä itselleni henkseleitä.