Kirjoittaja Aihe: Satunnaisia kysymyksiä  (Luettu 2885492 kertaa)

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1380 : 10.01.12 - klo:14:51 »
Joo luonnollisesti pesula. Joku puhui että esim. silkkisolmioita ei voi pestä edes pesulassa, menevät pilalle. Pitäneekö paikkansa? En ole koskaan silkkiä pesulaan vienyt.

Ei pidä paikkaansa, mutta pitää löytää hyvä pesula.
Kaikki villa tottelee rautaa.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1381 : 10.01.12 - klo:15:14 »
Harmi etten ottanut kuvaa, eräs huokea solmio kerran päätyi pesukoneeseen, lopputuloksena oli surkuhupainen näky. Näytti hieman kuin uitetulta kissalta. En kyllä uskaltaisi kemialliseen pesuunkaan antaa solmiota. Kertakäyttötavaraa jos marinara-kastike lentää.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1382 : 10.01.12 - klo:15:19 »
Kylläpä yksinkertainen asia karkasi taas käsistä. Kyllä näitä voi tehdä itse, mutta itse en pakkasessa sahaa puita. Maksan työstä ja telineestä, mutta vain sen arvon, eli noin 30 € / teline verran.

Pinottava 10e kipale:
http://www.jysk.fi/210/136/3609647/a/catalog


Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1383 : 10.01.12 - klo:15:25 »
Kylläpä yksinkertainen asia karkasi taas käsistä. Kyllä näitä voi tehdä itse, mutta itse en pakkasessa sahaa puita. Maksan työstä ja telineestä, mutta vain sen arvon, eli noin 30 € / teline verran.

Pinottava 10e kipale:
http://www.jysk.fi/210/136/3609647/a/catalog



Miksi kenkätelineissä on aina tuo ritilä? Allaolevat kengät saavat turhaan osansa hiekasta ja pölystä.
Kaikki villa tottelee rautaa.

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Satunnaisia kysymyksiä, satunnaisia vastauksia
« Vastaus #1384 : 10.01.12 - klo:15:38 »
Mikä tämä iGent juttu nyt on?

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

Elias

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 553
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1385 : 10.01.12 - klo:15:44 »
[spoiler]
Kylläpä yksinkertainen asia karkasi taas käsistä. Kyllä näitä voi tehdä itse, mutta itse en pakkasessa sahaa puita. Maksan työstä ja telineestä, mutta vain sen arvon, eli noin 30 € / teline verran.

Pinottava 10e kipale:
http://www.jysk.fi/210/136/3609647/a/catalog


[/spoiler]

Miksi kenkätelineissä on aina tuo ritilä? Allaolevat kengät saavat turhaan osansa hiekasta ja pölystä.
Totta tuokin, mutta pluspuolena nahkapohjat kuivuvat esteettömämmin.
Vaatekaapin tyhjennys
Sokeet johdattaa sokeita. Ne, jotka vetää edel on vain syvemmäl skutas.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1386 : 10.01.12 - klo:15:51 »
Totta tuokin, mutta pluspuolena nahkapohjat kuivuvat esteettömämmin.

Jep. Nämä tarvitsisivatkin tuohon väliin jonkinlaisen likasiepparikankaan hengaamaan.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1387 : 10.01.12 - klo:15:58 »
Jep. Nämä tarvitsisivatkin tuohon väliin jonkinlaisen likasiepparikankaan hengaamaan.

Osta kaksi jyskin lupoa. Heivaa toisen päädyt roskiin. Pistä kaksi hyllyä päällekäin ja kankas väliin. Hinta: 20e + kangas.

CyberDog

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 647
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1388 : 10.01.12 - klo:16:14 »
Mä olen pesettänyt yhden solmion pesulassa. En siitä huomannut ainakaan harjaantumattomin silmin mitään vikaa.

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1389 : 10.01.12 - klo:17:02 »
Olenko minä / me kaikki siis iGentejä? On se Apple etevä...

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1390 : 10.01.12 - klo:17:15 »
Ja pintakäsittely onnistuu vallan mainiosti myös vesiohenteisilla aineilla.
Ne kannattaa tässä muutenkin pikkuhiljaa opetella kun tinneri aineet kielletään. Naapurin on ainakin kovasti kehunut vesiohenteisia kun on pitkälti niihin siirtynyt.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1391 : 10.01.12 - klo:17:57 »
Jep. Nämä tarvitsisivatkin tuohon väliin jonkinlaisen likasiepparikankaan hengaamaan.

Osta kaksi jyskin lupoa. Heivaa toisen päädyt roskiin. Pistä kaksi hyllyä päällekäin ja kankas väliin. Hinta: 20e + kangas.

Kiitos! Tämä näyttäisi olevan "se" ratkaisu! Juuri tällainen ja hinta täysin oikea.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1392 : 10.01.12 - klo:17:59 »
^^Blogin puolella Ville esitteli tällaisen juuri tuohon ongelmaan.

http://www.keikari.com/blogi/heel-grip/


Tätä erityisesti haettiin, kiitoksia!

Eipä tullut mieleen, että olin törmännyt siihen blogissa enkä foorumilla.
Suutari sanoi, että grppi laitetaan kengän aivan yläreunalle. Omistan muutaman hieman liian suuren jalkineen ja ainakaan näiden kokokompensointiin ei ole hyötyä.

atas

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 526
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1393 : 10.01.12 - klo:18:43 »
Suosittelen puutöiden harrastamista, helpottaa kalusteasiat aika tavalla ja lomapkko kiittää. Varsin nättejä ja monimutkaisiakin kalusteita voi tumpelompikin kyllä rakennella itse, kun ottaa asian harrastuksen kannalta ja varaa aikaa hommalle tarpeeksi. Työkalujakaan ei kovin monen kympin edestä tarvitse, joskin kunnon pyörösahaan kannattaa sijoittaa jos yhtään meinaa enempää rakennella.

Samalla tulee tutustuneeksi naapureihin, nimim. rivitalon takapihalla kun kolmatta päivää putkeen sirkkelöin, höyläsin, hioin ja maalasin, niin useampikin naapuri pisti pään aidan yli että mitähän siellä oikein tapahtuu :-) Kerrostalossa vähän hankalampaa tietty, etenkin pintakäsittelystä lähteviä höyryjä ei välttämättä ole kiva haistella...

Kaadoit varmaan tarvittavat puutkin itse?

Vakavasti puhuen puutavaraliikkeistä saa valmiiksi mittoihin sahattuna monenlaista levyä, rimaa ja lankkua halutulla viimeistelyasteella eikä homma ole edes kallista. Ja pintakäsittely onnistuu vallan mainiosti myös vesiohenteisilla aineilla.

(Parasta tässä tietenkin on se, että projekti antaa oivan verukkeen ostaa lisää sähkötyökaluja. Seuraavaa tosiasiaa on sitten täysin turhaa ja hedelmätöntä yrittää saada samassa taloudessa asuvaa naista ymmärtämään: Sähkötyökaluja ei ole koskaan liikaa.)

Kotia remontoivana olen löytänyt itselleni täydellisen vaimon: hänen mielestään allekirjoittanut saa ostaa tasan tarkkaan niin monta sähkötyökalua kuin tarvitsee kunhan se vain vaikuttaa työn laatuun. Ja onhan niita työkaluja siunaantunutkin

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #1394 : 10.01.12 - klo:18:53 »
Kotia remontoivana olen löytänyt itselleni täydellisen vaimon: hänen mielestään allekirjoittanut saa ostaa tasan tarkkaan niin monta sähkötyökalua kuin tarvitsee kunhan se vain vaikuttaa työn laatuun. Ja onhan niita työkaluja siunaantunutkin

Arvostan!
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis