Satunnaisia kysymyksiä

Aloittaja Ville, 04.08.10 - klo:21:08

« edellinen - seuraava »

Jarmo

Eleganssin esitaistelija
Kirjattu
Mistä krikettineule halvalla?

Point

Kisälli
Kirjattu
Tykkään formaalimmasta klassisesta tyylistä paljon, mutta elämäntilanne ei ole sellanen että voisin fiksusti pukeutua sillä tavalla päivittäin. Mieli tekis kuitenkin höpötellä ns. katutyylistä samaan tapaan kuin täällä jutellaan herrasmiesvaatetuksesta ja postaillaan kuvia, eli onko foorumisuosituksia?

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Point

Kisälli
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Ville - 13.04.15 - klo:17:56
www.tyylit.fi/foorumi

Kiitti paljon, just tämmöstö hain.

Bordeaux

Legenda
Kirjattu
Kyynärpaikat vakosamettisessa irtotakissa, uhka vai mahdollisuus?

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Kyynärpaikka takissa on sama kuin valmiiksi kulutettu denim, siis tylsä ja valmiiksi pureskeltu ratkaisu. Nuo denimin haalistumat ja kuluneet takin kyynärpäät täytyy ansaita vaatetta käyttämällä, vuosikymmen tai pari tekee hyvää.
/

Quijote

Legenda
Esq.
Kirjattu
Minä kun kuvittelin että kyynärpääpaikat ovat siinä ennaltaehkäisemässä reikiä.

LainaaA bit of history: Leather patches were originally stitched onto the elbows of tweed “shooting jackets” which men wore as hunting attire. The patches aimed to prevent wear and tear from the men resting their elbows on an object to steady their shot.

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Oho, tuo oli uusi tieto minulle, mutta perustelu on ihan hyvä. Minun täytyy kaivella lähdekirjastoa, jos sieltä vaikka löytyisi sama maininta. Jos tämä on fakta, se pätee hyvin metsästystakkeihin, mutta bisnes- tai toimistokäyttöön valmistetuissa takeissa homma ontuu, sillä hienosteluvaatteet ovat perinteisesti pelkistettyjä, kun taas paikka on koristeellinen.
/

Richard Mutt

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Ville - 16.04.15 - klo:18:45
Oho, tuo oli uusi tieto minulle, mutta perustelu on ihan hyvä. Minun täytyy kaivella lähdekirjastoa, jos sieltä vaikka löytyisi sama maininta. Jos tämä on fakta, se pätee hyvin metsästystakkeihin, mutta bisnes- tai toimistokäyttöön valmistetuissa takeissa homma ontuu, sillä hienosteluvaatteet ovat perinteisesti pelkistettyjä, kun taas paikka on koristeellinen.

Kai nyt professoreilta kyynärpäät takista ekana kuluu opettajanpöytään nojailusta.

Schnitzel

Eleganssin esitaistelija
Kirjattu
Niin, eikös kyynerpaikojen funktio liene selvä ilman lähdemateriaaliakin?

Laittaisin paikkaläpyskät mahdollisuuden puolelle.

Qustom

*
Edistynyt
Kirjattu
Minkälaisia kokemuksia porukalla on Charles Tyrwhitin kenkistä?
Alla olevat kengät ovat kiikarissa. Saa myös ehdottaa vastaavia edullisemman puolen kenkiä. Bexleyltä löytyy mutta taitavat olla liian kapeat, koska minulla on leveä jalka.

http://www.ctshirts.co.uk/mens-shoes/mens-business-shoes/Brown-Carlton-toe-cap-Oxford-shoes?q=gbpdefault||ml111brn|||||391,421,||||||||

abc66

*
Edistynyt
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Qustom - 21.04.15 - klo:08:27
Minkälaisia kokemuksia porukalla on Charles Tyrwhitin kenkistä?
Alla olevat kengät ovat kiikarissa. Saa myös ehdottaa vastaavia edullisemman puolen kenkiä. Bexleyltä löytyy mutta taitavat olla liian kapeat, koska minulla on leveä jalka.

http://www.ctshirts.co.uk/mens-shoes/mens-business-shoes/Brown-Carlton-toe-cap-Oxford-shoes?q=gbpdefault||ml111brn|||||391,421,||||||||

Kokemuksen perusteella yleisesti ottaen ihan asiallisia kenkiä. Ovat hinnan ja laadun suhteen aika linjassa muun UK-peräisen tarjonnan kanssa. UK:ssa valmistetut ovat tyyriimpiä ja halvemmat ovat peräisin muista maista.

Quijote

Legenda
Esq.
Kirjattu
Noiden nahka tuskin on hyvää, briteissä tehdyt ovat OK mutta tietysi tuplasti kalliimpia. Bexley saattaisi olla parempi, jos budjettivaihtoehtoa etsii, vaikka sitten puoli kokoa isompana. Meermin on myös aina vaihtoehto jos on vähänkin uhkapelurin vikaa...