Kirjoittaja Aihe: Satunnaisia kysymyksiä  (Luettu 2883114 kertaa)

CoccoBill

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 614
    • Profiili
Vs: Re: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6015 : 08.07.13 - klo:19:06 »
Kommentteja Massimo Duttin kuteiden ja kenkien laadusta? Hinnat täällä Malagassa sitä luokkaa, että tekisi mieli tyhjentää hyllyt. Mokkaderbyt dainite-pohjilla 49€ yms.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Re: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6016 : 08.07.13 - klo:19:22 »
Kommentteja Massimo Duttin kuteiden ja kenkien laadusta? Hinnat täällä Malagassa sitä luokkaa, että tekisi mieli tyhjentää hyllyt. Mokkaderbyt dainite-pohjilla 49€ yms.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2
Ostin muistaakseni viime vuonna jostakin ulkomaiselta lentokentältä mustat oxfordit Vibram-pohjalla about 100€ hintaan. Olen tyytyväinen.  
 
Edit. Ainiin, olen myös poistanut kirpputorilta Tukholmasta Massimo Dutti-irtotakin. Tummansininen, super 120´s wool, siisti! Pääsee jopa huomenna keikalle Saksaan... Hinta-laatu -suhde erittäin hyvä! :-)
« Viimeksi muokattu: 08.07.13 - klo:19:53 kirjoittanut choir »
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6017 : 08.07.13 - klo:20:02 »
Kirpputorilla olen MD:n vaatteita satunnaisesti hiplaillut, vaikutelmaksi on jäänyt melko hyvä hinta-laatudiili. En ole repinyt mitään auki ja katsonut sisärakenteita, mutta kankaat ovat mukavia.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6018 : 08.07.13 - klo:20:06 »
Massimo Duttin pari paitaa omistavana voin todeta, että hintaansa nähden ovat hyviä tuotteita. MD on Zaran klassisempi isoveli, eli asettuu Henkkamaukan yläpuolelle. Lähin liike taitaa olla Tukholmassa, jossa kannattaa ilman muuta vierailla jos siellä päin hengailee. Nythän huhutaan, että MD rantautuisi Suomeen, koska Stockmann ei enää omista Zara-lisenssiä, jonka epäiltiin olevan syynä sille, miksi MD ei tullut Suomeen. Siinähän olisi tullut parempaa hintalaatusuhdetta MD:n kautta kuin Stockan omilla merkeillä.

Carlos B

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 91
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6019 : 08.07.13 - klo:21:21 »
Yhdet kesähousut ja yksi talvi-irtotakki on Dussimon Matilta, hyvää kamaa.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6020 : 08.07.13 - klo:21:28 »
Eikö CB joskus hehkuttanut aivan fiiliksissä MD:a vai muistanko väärin?

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6021 : 08.07.13 - klo:22:03 »
^ Muistat väärin.

Menee samaan kategoriaan kuin Boggi.

Täyttä hintaa en itse maksaisi, mutta silloin kun löytyy -60% / -80% alesta, niin voi tehdä hyviä poistoja.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6022 : 09.07.13 - klo:08:09 »
^Jep. Mulla on yksi MD-paita, ja se on alesta ostetuksi eurotrashiksi varsin jees. Ei mitään kosher ivy -kamaa mut kesä- kevätpaitana menettelee, sininen gingham.
get your kicks on route six six six

Plainwhitetee

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 369
    • Profiili
Vs: Re: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6023 : 09.07.13 - klo:08:18 »
Kommentteja Massimo Duttin kuteiden ja kenkien laadusta? Hinnat täällä Malagassa sitä luokkaa, että tekisi mieli tyhjentää hyllyt. Mokkaderbyt dainite-pohjilla 49€ yms.

Dutti on minustakin ihan jees siihen nähden kuinka halpaa se on. Naisten puolella tosin yksissä uusissa housuissa oli kankaassa valmiiksi reikä, joten kannattanee olla tarkkana. Ja kengät ei meikäläistä missään nimessä vakuuttanut.
- Voi voi. Tämä kaikki on niin ohimenevää. (Paddington)

Sami

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 364
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6024 : 10.07.13 - klo:01:26 »
^
Samaa mieltä kengistä. Pengoin Duttia melko huolella läpi muutama päivä sitten Lontoossa. Kauempaa kenkämallit saattavat näyttää ihan hyvältä, mutta lähempi vilkaisu paljastaa armotta viimeistelyn ja materiaalien heikkouden. Toisaalta monet kengät lähtivät alle satasella, joten ihmekös tuo.

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6025 : 10.07.13 - klo:11:53 »
Itse tykkään Duttista kovasti, erityisesti housuista. Yhdet loaferitkin löytyvät, ihan ok nekin.

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6026 : 10.07.13 - klo:17:15 »
Jälleen kerran, Duttiin pätee sama kuin kaikkiin muihinkin tämäntyyppisiin lafkoihin: pitää olla tarkkana mitä ostaa. Taso vaihtelee niin leikkauksissa kuin materiaaleissakin. Voi tehdä erittäinkin hyviä löytöjä ja toisalta huomata maksaneensa ylihintaa henkkamaukka-tason rätistä.
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6027 : 14.07.13 - klo:21:32 »
Jenkki EBAY:ssä on uusi kohta "Import charges", jossa on aina jokin saatanallinen summa postikulujen lisäksi. Mikä tämä on? Pitääkö tämäkin maksaa vai onko tämä arvio tullimaksusta. Jos tämän maksaa, niin onko tulli sitten selvitetty?


Ymmärtääkseni tosiaan (esim.) FedEx hoitaa tullauksen puolestasi, eli lyhyesti sanottuna: kyllä, jos tuon maksat niin siinä on sitten koko summa, sen päälle ei tule enää mitään lisäkuluja.

Tosin kannattaa huomioida että nuo tullauskulut saattavat todellisuudessa olla alhaisemmat, jos asian siis hoitaa ihan itse.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6028 : 14.07.13 - klo:21:56 »
FedEx ottanee sen noin 20-30 € alv 0 tullauksesta. Kannattaa tullata itse ellei sitten saa sitä kuriirilta ilmaiseksi. Tietysti FedEx:n tullatessa voit vaikuttaa TARIC koodiin ja saada tavaran pienemmällä tullilla kuin käymällä itse Tullissa, mutta parin sadan ostoissa se tuskin vielä tekee FedExin käytöstä halvempaa.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6029 : 14.07.13 - klo:22:11 »
Jenkki EBAY:ssä on uusi kohta "Import charges", jossa on aina jokin saatanallinen summa postikulujen lisäksi. Mikä tämä on? Pitääkö tämäkin maksaa vai onko tämä arvio tullimaksusta. Jos tämän maksaa, niin onko tulli sitten selvitetty?

Tästä siinä on kysymys: http://www.keikari.com/foorumi/index.php?topic=3410.0

"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis