Keikari > Asut ja pukineet

Satunnaisia kysymyksiä

<< < (1832/1910) > >>

Laurentius:
^En tiedä onko tähän sääntöä, mutta itse en yhdistäisi solmuketta nappikauluksien kanssa. Mitä taas solmimiseen tulee, sitä saa kyllä hetken veivailla ja opetella, ja on solmiota vaikeampi. Youtubeseista löytyy paljon hyviä neuvontavideoita, ja minä kömpelösorminenkin saan sen nykyään suht. vaivatta kuntoon. Solmukkeensolmimisen hyvä piirre on se, että sitä ei tarvitse saada heti kerralla oikein, vaan kun se on pääpiirteissään valmis, voi asetelmaa hienosäätää rauhassa peilin edessä.

erakettu:
Parhaan vinkin solmimiseen sain gentlemans gazetten videolta. Aiemmin oli melkoista säätöä viimeisessä vaiheessa, kun piti reikää etsiä

Laurentius:

--- Lainaus käyttäjältä: erakettu - 28.10.18 - klo:12:51 --- Aiemmin oli melkoista säätöä viimeisessä vaiheessa, kun piti reikää etsiä

--- Lainaus päättyy ---

Minullakin oli nuorempana hieman samanlaisia haasteita, mutta oppia ikä kaikki! :-) ;-)

paddington:
Kukin etsiköön reikänsä itse.

Heittäkääpä jotain hyvin toimivia rusettisettejä! Oliko se Sam Waterston jossain newsroomissa(?), kuka näytti mallia miten rusetti saadaan toimimaan.

Solmuke on niin harvoin nähty Suomessa, että toimii mielestäni parhaiten mahdollisimman muodollisen näköisenä. Siis tummansininen pallokuvio tai harmaa grenadiini, yms. Jos siis aikoo sitä solmion korvikkeena pitää.

Verkosta voi hakea solmukeinspiraatiota vaikkapa Tucker Carlsonin nimellä. Se on hänen tavaramerkkinsä ollut aikanaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta