Kirjoittaja Aihe: Satunnaisia kysymyksiä  (Luettu 2881353 kertaa)

JMasa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 912
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6270 : 02.09.13 - klo:22:29 »
Muistutetaan nyt varmuudeksi, että Herrainpukimo tarjoaa kaikista Sandersin jalkineista 25% alennuksen Keikarin jäsenille. (Sovituskäytössä olleisiin kenkiin saa myös alennuksen, kuten nettisivuilta voi lukea)

« Viimeksi muokattu: 02.09.13 - klo:22:35 kirjoittanut JMasa »

Kadenssi

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 166
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6271 : 03.09.13 - klo:09:53 »
^Minulla on mielestäni kapeahko jalka, mutta Sandersin F-lesti on tuntunut oikein sopivalta. G-lestin kengät taas osoittautuivat liian leveiksi kun joskus sovitin Holborn-chukkia.

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6272 : 03.09.13 - klo:18:35 »
Kiitos kommenteista.  Kaikki tieto auttaa ratkaisun tekemistä.  Tuo 25% alennus keikarin jäsenille tuntuu hyvälle.  Pannaan korvan taakse.
Lestistä sen verran, että nuohan ovat F-leveyttä ja kapeampaa ei Sanders and Sanders Limited taida valmistaa.  Leveämpää kylläkin. No, jalkani on melko kapea joten ei yhtään F:ä leveämpää.  Italialaiset kengät istuvat useimmiten jalkaani hyvin ja siellähän tehdään pääasiassa kapeahkoa kenkää.

Kävin muuten tänään Fere:n Bulevardin liikkeessä katsastamassa kenkävalikoimaa ja siinä samalla sivusilmällä pukujakin.  Kenkiä oli kovin vähän  ja se sama valitus kuin muissakin suomalaisissa kenkäkaupoissa, että ne ovat vasta tulossa... Saattaa ollakin, mutta Bulevardin alkupään kaikki putiikit on käyty läpi eikä tulos ollut hääppönen.   Pienenä taka-ajatuksena tuossa vierailussa Fereen oli Villen mainitsema jalkojen koon mittalaite, olisi saanut selville jalan leveyden täsmälleen, mutta sitä ei minun vaatimattoman persoonani takia kaivettu esille.  Ja kuitenkin, olen Ferestä ostanut muutaman liituraidan, kolmiosaisena tietenkin.  Vaan kaikki muuttuu, varsinkin kotimaisemissa olevat kivijalkaliikkeet.
« Viimeksi muokattu: 03.09.13 - klo:18:38 kirjoittanut Don Pedro »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6273 : 03.09.13 - klo:19:24 »
^käy uudelleen mittapäivillä ja tilaa Allen Edmondsit. Sitten voitkin poistaa niitä jatkossa baystä halvalla.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6274 : 03.09.13 - klo:19:25 »
^^Hetkinen: etkö saanut kojetta käyttöösi vaikka pyysit, vai odotitko myyjän tarjoavan sitä oma-aloitteisesti?
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6275 : 03.09.13 - klo:19:31 »
^^Hetkinen: etkö saanut kojetta käyttöösi vaikka pyysit, vai odotitko myyjän tarjoavan sitä oma-aloitteisesti?
Odotin myyjän tarjoavan; oletin sen kuuluvan myyjän normaaleihin rutiineihin.   Olisi ehkä pitänyt pyytää.

edit: huomautin kuitenkin myyjälle muutamaan kertaan, että en ole varma omasta koostani.  Oletin sen riittävän.
« Viimeksi muokattu: 03.09.13 - klo:19:34 kirjoittanut Don Pedro »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6276 : 03.09.13 - klo:19:36 »
^heh ei todellakaan kuulu. Lähtökohtaisesti Fereen kenkiä katsomaan eksyvä tietää kokonsa. Mittaus otetaan jos mainitset että olet ostamassa. Jos olet potkimassa renkaita tai vain katsomassa niin ei heillä ole aikaa viihdyttää asiakkaita koon selvittämisessä. Jos haluat instant masiinankaivuun niin käy Tonin luona Monifixissä. Toni kertoo sulle juuri miten sun jalka on ja myös sun instepin jne. Mutta Monifixiin kannattaa varata min 1h aikaa koska jalan koon mittaaminen on Tonille niin lähellä sydäntä, että MUUT asiakkat saavat odottaa hänen kertoessaan stooreja (viihdyttäviä kylläkin).

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6277 : 03.09.13 - klo:19:50 »
^heh ei todellakaan kuulu. Lähtökohtaisesti Fereen kenkiä katsomaan eksyvä tietää kokonsa. Mittaus otetaan jos mainitset että olet ostamassa. Jos olet potkimassa renkaita tai vain katsomassa niin ei heillä ole aikaa viihdyttää asiakkaita koon selvittämisessä. Jos haluat instant masiinankaivuun niin käy Tonin luona Monifixissä. Toni kertoo sulle juuri miten sun jalka on ja myös sun instepin jne. Mutta Monifixiin kannattaa varata min 1h aikaa koska jalan koon mittaaminen on Tonille niin lähellä sydäntä, että MUUT asiakkat saavat odottaa hänen kertoessaan stooreja (viihdyttäviä kylläkin).
Äsh!  Niinpä tietenkin.  Ilmankos nuo kaupat ovat jääneet ilman minun vaatimatonta taloudellista panosta.  Kukapa nyt renkaitten potkijalle viitsisi uhrata energiaansa.  Täytynee ensikerralla laittaa tumma puku päälle (nyt oli pusakka+suorat housut+derbyt) ja tunkea rintataskuliinan tilalle tukku satasia.
^käy uudelleen mittapäivillä ja tilaa Allen Edmondsit. Sitten voitkin poistaa niitä jatkossa baystä halvalla.
Hyvä idea, Kiitän!

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6278 : 03.09.13 - klo:21:24 »
^Monofixissä Arabian kauppakeskuksessa voi mittauttaa jalat ja sieltä kautta voi ostaa ja tilata AE:n kenkiä. Jos mittautat jalat, mutta et osta kenkiä, niin kannattaa suosia tuota paikkaa ainakin puolipohjauksessa ja muissa toimenpiteissä, jotta mittailukin löisi leiville. Työn laatu on erittäin hyvä ja hinnat kohtuulliset.
Kyllä vaan.  Löysin tuon paikan jo googlettamalla, mutta kiitos silti.   Ilman muuta hyvin palvelevaa yrittäjää käytetään tulevaisuudessakin.  Laadukasta työtä tekevä suutari on kyllä palkkansa ansainnut.  Suutaritöitä kyllä aina löytyy vaikka nyt ei heti sattuisi sopivaa ja tarpeellista kenkäparia hyllystä löytymäänkään.

ps.  Vielä tuosta feren asiakaspalvelusta, niin siellä oli neljä ns. asiakaspalvelijaa ja minä olin ainoa mahdollinen asiakas.  Olen joskus keskustellut tästä palveluhalun puutteesta tuttujen kanssa ja aika monet ovat törmänneet samaan ongelmaan.  Enkä minä ainakaan ilmoita ensityökseni liikkeeseen sisälle mennessäni, että minä ostan, saanko palvelua.  Mistä kummasta tuossa vaiheessa voi tietää löytyykö putiikista haluttu tuote.  Tänään ei löytynyt, ei tuotetta eikä palveluhalua.  Ensimmäinen on hyväksyttävissä, jälkimmäinen ei.

Koutsi

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 144
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6279 : 03.09.13 - klo:22:07 »
Kävikö Don Pedro T'uomossa? Minkähänlainen liikkeen Church's valikoima on?
Farmer John: Voiko nää vajakit lopettaa nurkkiin paskomisen vaikka nyt heti?

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6280 : 03.09.13 - klo:22:15 »
^^no nyt ihan rehellisesti sanottuna kyllä Feressä on ihan ok asiakaspalvelu. Sulla kävi vaan huono tuuri. Ehkä olivat vaan kaikki lukossa juuri sillä hetkellä.

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6281 : 03.09.13 - klo:22:16 »
Kävikö Don Pedro T'uomossa? Minkähänlainen liikkeen Church's valikoima on?
Kävin viikko sitten.  Mikäli oikein muistan niin suppea.  Liike kait painii pienten tilojen kanssa.  Kyllä siellä kenkää oli, mutta en uskalla sanoa, että kuinka oli kysymäsi merkin kanssa.  Minä olin etsimässä mustaa pintanahkaista nahkapohjaista oxfordia, kapealla lestillä.  Lähes kaikkea muuta tarjottiin.  Mokkaa ja leveää lestiä etc. 
Valitan, että muistan merkkejä kovin huonosti. 

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6282 : 03.09.13 - klo:22:19 »
^^no nyt ihan rehellisesti sanottuna kyllä Feressä on ihan ok asiakaspalvelu. Sulla kävi vaan huono tuuri. Ehkä olivat vaan kaikki lukossa juuri sillä hetkellä.
Jep, se on aivan mahdollista.  Ja on huomattava sekin, että kahvia minulle kyllä tarjottiin vaikken sitten tarjousta hyväksynytkään.

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6283 : 03.09.13 - klo:22:36 »
^^no nyt ihan rehellisesti sanottuna kyllä Feressä on ihan ok asiakaspalvelu. Sulla kävi vaan huono tuuri. Ehkä olivat vaan kaikki lukossa juuri sillä hetkellä.
Jep, se on aivan mahdollista.  Ja on huomattava sekin, että kahvia minulle kyllä tarjottiin vaikken sitten tarjousta hyväksynytkään.

Kahvia tarjottiin, mutta ei jalanmittauskonetta joten päättelet että sua pidettiin varmasti köyhänä?

Koutsi

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 144
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #6284 : 03.09.13 - klo:22:37 »
^^no nyt ihan rehellisesti sanottuna kyllä Feressä on ihan ok asiakaspalvelu. Sulla kävi vaan huono tuuri. Ehkä olivat vaan kaikki lukossa juuri sillä hetkellä.
Jep, se on aivan mahdollista.  Ja on huomattava sekin, että kahvia minulle kyllä tarjottiin vaikken sitten tarjousta hyväksynytkään.

Kahvia tarjottiin, mutta ei jalanmittauskonetta joten päättelet että sua pidettiin varmasti köyhänä?
Köyhä olisi pyytänyt kahvin mukaan.
Farmer John: Voiko nää vajakit lopettaa nurkkiin paskomisen vaikka nyt heti?