Keikari > Asut ja pukineet

Satunnaisia kysymyksiä

<< < (62/1911) > >>

supera:

--- Lainaus käyttäjältä: Dandylion - 24.03.11 - klo:02:00 ---
Mainitsin muuten isoäidilleni, että olen ajatellut jotain keväisempää, vaaleampaa pukua, niin sain kuittauksena yksiselitteisesti: "Pitää olla tumma puku." Mitäs tuohon sitten enää sanomaan. Kyllä vanha opettajaihminen tietää...

--- Lainaus päättyy ---

Old guys rule ! :)

Jossain vaiheessa pojista kasvaa miehiä. On aika irtautua äidin tissiltä pois ja lähteä katsomaan seikkailuja luolan ulkopuolelle. Niihin reissuihin mennään tämän päivän välineillä.

Uskon että valistunut isoäitisi (ja muutkin "vanhat kiipelit") arvostavat omia mielipiteitäisi ja kenenkään maailma ei kuitenkaan kaadu tälläisiin juttuihin. Tummaa pukua ehdit Roschierilla käyttää kyllästymiseen saakka....

PleaseDeleteMe:
Kaikki arvostus ikäihmisiä kohtaan mutta tumma puku kesäkuumalla ei ole kovin järkevä valinta. Varsinkin kun moni perustallaaja valitsee sen mustan muovipuvun joille lämpöhalvaus iskee nopeammin kuin saunoja-Timolla.

Hautajaisissa kesäkuumalla ymmärrän kyllä tumman puvun, varauksella muut juhlat voi juhlistaa myös muun värisilläkin :).

Jum-Jum:

--- Lainaus käyttäjältä: Dandylion - 24.03.11 - klo:02:00 ---Mainitsin muuten isoäidilleni, että olen ajatellut jotain keväisempää, vaaleampaa pukua, niin sain kuittauksena yksiselitteisesti: "Pitää olla tumma puku." Mitäs tuohon sitten enää sanomaan. Kyllä vanha opettajaihminen tietää...

--- Lainaus päättyy ---

Et kai sinä jotain vanhaa haahkaa kuuntele. Sinun juhlasihan se on.

Disclaimer: olen tänään äärimmäisen huonolla tuulella.

Dandylion:
^Pahoittelen, ettei ironiani välittynyt. Yksi tekstipohjaisen kommunikaation perusongelmista.

Pojat on kyllä oikeassa ja tuo Pchanin ehdottama kyyhkynharmaa ratkaisu voisi olla juurikin sitä, mitä haen. Samaan aikaan sekä sopivan rento että virallinen. Jotakin rennon kesäpuvun ja tumman puvun välistä.

premier:
Jos joku löytää kyyhkynharmaan puvun rekiltä jostain Suomessa niin voisi vinkata tännekin. Ei nimittäin ihan joka kaupassa tule vastaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta