Keikari > Asut ja pukineet
Satunnaisia kysymyksiä
Johannes P:
--- Lainaus käyttäjältä: Pchan - 20.03.11 - klo:21:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Johannes P - 20.03.11 - klo:21:27 ---Hyvä vaalea puku voi monelta osin olla tummaa pukua parempi, mutta kannattaa muistaa että todennäköisesti kaikilla muilla on tumma puku (okei liituraitaa ja harmaata varmasti mukana) Eli mikäli et ole henkisesti niin vahva, että kestät kantaa ainoaa vaaleaa pukua, kannattaa valita suosiolla tumma puku tai tumman harmaa.
--- Lainaus päättyy ---
Minun nuoruudessani yo-puvut olivat vihreitä, beigejä, liloja, jne.
--- Lainaus päättyy ---
Itse olen myös abi ja ainakin niissä kahdessa yo-juhlissa, joissa olen lukiolaisena ollut mukana on kaikilla ollut tumma puku. (tai tummanharmaa tai liituraita)
Alex Entwistle:
Olenko jotenkin erilainen, koska haudon ajatusta, että käyttäisin sakettia päivänä jolloin saan valkolakin?
Elenkhos:
Et ehkä tämän foorumin mittapuulla, pikemminkin normaali. Melko harvinainen saketti on ylioppilasjuhlissa, mutta ei aivan tavaton sentään. Ainakin miespuolisilla ylioppilaan puheenpitäjillä on joskus ollut saketti.
Alex Entwistle:
--- Lainaus käyttäjältä: Elenkhos - 20.03.11 - klo:21:56 ---Et ehkä tämän foorumin mittapuulla, pikemminkin normaali. Melko harvinainen saketti on ylioppilasjuhlissa, mutta ei aivan tavaton sentään. Ainakin miespuolisilla ylioppilaan puheenpitäjillä on joskus ollut saketti.
--- Lainaus päättyy ---
Itse en välttämättä muita puheita tule pitämään lukuunotammatta pirskeiden pukukatsauksen arviointia. Saketin pitäminen tuntuisi vain luontevalta, koska tulen todennäköisesti pukeutumaan lukion vikana vuotena linjalla irtotakki ja housut, niin puku saattaisi tuntua liian arkiselta. Ja pitäähän jokainen tilaisuus saketin käyttämiseen käyttää hyväksi. ;)
premier:
Mikäs siinä, jos saketti tuntuu omalta vaihtoehdolta. Se tosin kannattaa huomioida, että toista kertaa et todennäköisesti pääse kyseistä pukua päällesi pukemaan ellet siten naimisiin mene. Tavalliselle puvulle voisi ehkä olla muutenkin jotain käyttöä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta