Keikari > Asut ja pukineet
Satunnaisia kysymyksiä
Elenkhos:
Ja tuo neilikka on kyllä auttamatta surkuhupaisan suuri. Kannattaa valita pienemmästä päästä.
Tuukka:
Kiitos ojennuksesta, minun kukkatietämys on tulppaani, ruusu ja gerbera, siinäpä se. Täytyykin soittaa sinne kukkakauppaan heti aamutuimaan, lupasi meinaan huomenna käydä hakemassa tuoreita neilikoita.
Onko muuten tiedossa joku lajike joka olisi pienempikokoinen? Vai sanonko vain että noin 5 senttiä olisi tavoite.
Jälkiviisas:
Hortonominen osaaminen kyllä loppuu ihan tähän tietoon...
Ymmärtääkseni tarhaneilikkaa on se mitä kukkakaupassa myydään, mutta olen törmännyt sellaiseenkin kuin oksaneilikka ja se on kaiketi kokonsa puolesta sitä, mitä näpinläpeen suositaan.
Seth:
Melkein hävettää.
Pakkanen ja viima on ajanut tälläisen vilukissan tosissaan harkitsemaan kunnon paksun talvitakin hankkimista ja samalla hieman tinkimään tyylistään. Tarkoitan siis Canada Goosea taikka vastaavaa, tosin muutaman satasen halvempana.
Mistä itse lähtisitte hakemaan, löytyykö Helsingistä vai siirrynkö suoraan nettikauppoihin?
Pchan:
--- Lainaus käyttäjältä: Elenkhos - 25.11.10 - klo:20:23 ---Ja tuo neilikka on kyllä auttamatta surkuhupaisan suuri. Kannattaa valita pienemmästä päästä.
--- Lainaus päättyy ---
Kukan lajinkin voi vaihtaa. Ruiskukka toimii hyvin, mutta siinä on tietty poliittinen lataus.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta