Keikari > Asut ja pukineet

Satunnaisia kysymyksiä

<< < (25/1911) > >>

--- Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 15.11.10 - klo:21:06 ---Täältä löytyy aikalailla hyvin sukkia:

http://www.woodsofshropshire.co.uk/shop/mens-socks

Itse en ole muita kauppoja tarvinnut tuon löytämisen jälkeen. Tai no Sunspelin merino-sukat ovat kyllä aika erinomaiset myös.

--- Lainaus päättyy ---

Kattavampi valikoima löytyy vielä Socksfox-verkkokaupasta, joskin hinnat taitavat olla hieman korkeammalla. eBaystäkin toki löytää Pantherellaa yms. huokealla.

Tuukka:

--- Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 02.11.10 - klo:20:45 ---Vaikka minulla on käynnissä tavarasta eroonpääsy projekti täydessä vauhdissa, hieman kutkuttaisi lisätä kirjastooni muutama kirja. Onko kenelläkään kokemuksia näistä kirjoista?

# Bespoke: The Men's Style of Savile Row
by Tom Ford

# Savile Row: The Master Tailors of British Bespoke
by James Sherwood

# Bespoke: Savile Row Ripped and Smoothed
by Richard Anderson

# The London Cut: Savile Row Bespoke Tailoring
by James Sherwood

# Sharp Suits
by Eric Musgrave

Aika suppea aihepiiri tällä kertaa.

--- Lainaus päättyy ---

Niin sitten paljastui, että kaksi ensimmäiseksi mainittua olivat täysin identtinen kirja. Siis sisällöltään. Nimi, kustantaja ja kansi toki eri. Tämä siis varoituksen sanaksi jos jollakulla samoja kirjoja harkinnassa. Toinen noista tulee seuraavaksi laatutorille.

Andersonin kirja on todellakin kiintoisa ja viihdyttävä, kohta kolmannes luettuna. Oikeammin sanottuna ahmittuna.

Franck Gaultier:
En keksinyt mihin muuhun ketjuun olisin tämän viestin laittanut, joten kysyn sitten täällä.

Jos muistan oikein, niin joku täällä oli ostanut Penfieldin Hoosac parkan. En kuitenkaan löytänyt aiheesta viestejä hakutoiminnolla, joten voi olla että olen nähnyt unta.

Jos kuitenkin joku joku täällä omistaa takin, niin minkälainen mitoitus takissa on ja pysyykö siinä lämpimänä?

Tuukka:

--- Lainaus käyttäjältä: Jussi - 17.11.10 - klo:01:06 ---Ota neilikka ja poista kukan tyvestä ylimääräiset lehdet (ovatko nämä sitten suojalehdet, en tiedä), mikäli ne häiritsevät. Pätkäise varsi n. 10-12cm mittaan ja vuole 3/4 varren alapäästä n. 1/3 varren paksuudesta pois (yhdeltä puolelta on ihan hyvä). Kiepauta puolikas märkää vessapaperia varren ympärille, kiedo päälle tuorekelmua ja kiinnitä teipillä. Taivuta kukan tyvestä 90 asteen kulmaan, pujota napinlävestä ja lenkistä. Valmis!

Tuon voi tehdä floristilla itsekin, asiakaspalvelija seuraa innostuneena ja tekee sen seuraavalla kerralla valmiiksi pyydettäessä.

--- Lainaus päättyy ---

Testiversio tehty:

päivän takissa:

Sain tuon koekukan ilmaiseksi kun se oli parhaat päivänsä nähnyt, se selittää tuota hieman huonoa kuntoa. Kuitenkin niiden suojalehtien poisto aiheutti sen, että kukka ei enää pysynyt kasassa entisenkään vertaa. Eli joko pitää ottaa niitä maltillisemmin, tai sitten tuoreempi kukka on parempi.

Onko muuten neilikka aina noin iso? Jotenkin olin siinä uskossa, että se olisi vain hieman 2 euron kolikkoa isompi.

ps. tajusin kuvieni heikkolaatuisuuden syyn, nyt pienensin ne ennalta samankokoisiksi kuin uppaan ne, enkä siis anna tinypic-palvelun pienentää niitä. Kaikkea sitä oppii jokainen päivä.

Jälkiviisas:

--- Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 25.11.10 - klo:19:59 ---Onko muuten neilikka aina noin iso? Jotenkin olin siinä uskossa, että se olisi vain hieman 2 euron kolikkoa isompi.
--- Lainaus päättyy ---

Neilikka on kukkasuku eli niitä on pirusti erilaisia ja eri kokoisia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta